Mun pitäisi soittaa säädölle ja kysyä selvyyttä meidän suhteeseen...
Se itse viimeksi puhui outoja, kyseli onko ollut muita ja sanoi, että jää vähän tyhjä olo kun vaan pannaan. Auttakaa vähän, miten tällaiset kuuluu tehdä? En reagoinut noihin sen sanomisiin oikein mitään enkä ainakaan sellaista että siitä tajuais että mulla on tunteita, mutta kyllä mulla on.
Kommentit (33)
Hassua että nykyään on ok paneskella, mutta samalla on salailtava että tykkää toisesta.
Soitat sille ja kysyt, että voidaanko nähdä ja jutella? Viittaat sitten siihen aiemmin käytyyn keskusteluun ja jatkat siitä. (Ja näätte tietenkin sellasessa paikassa missä voitte olla kahdestaan rauhassa.)
Vierailija kirjoitti:
Soitat sille ja kysyt, että voidaanko nähdä ja jutella? Viittaat sitten siihen aiemmin käytyyn keskusteluun ja jatkat siitä. (Ja näätte tietenkin sellasessa paikassa missä voitte olla kahdestaan rauhassa.)
Jatkan...
Aloitat siis keskustella aiheesta vasta sitten, kun olette kahden kesken.
Ai on siis tosi huono puhelimessa yrittää puhua siitä? Ap
No kannattaa puhua heti ihan suoraan hänen kanssaan. Joko puhelimessa tai aksvokkain. Oletko miettinyt oman näkökantasi valmiiksi - seurustellako vai ei? Saako olla muita vai ei? Nämä on varmaan ne avainasiat.
Olen samassa tilanteessa ja ei hyvä lainkaan. Ehkä jotkut voivat olla tyytyväisiä panosuhteeseen, mutta tässä on tunteet mukana ja jaettu elämästä asioita liikaakin ja silti ei kyseessä seurustelu.
Vierailija kirjoitti:
Olen samassa tilanteessa ja ei hyvä lainkaan. Ehkä jotkut voivat olla tyytyväisiä panosuhteeseen, mutta tässä on tunteet mukana ja jaettu elämästä asioita liikaakin ja silti ei kyseessä seurustelu.
Tämä on toisille juuri täydellistä. Saa seurustelun edut, mutta ei tarvitse kuitenkaan sitoutua. On vapaa tapaamaan samalla jonkun vielä paremman, jos sellainen tulee vastaan. Ei tarvitse että pettääkö siinä, kun on vain tapailtu eikä oltu oikeasti yhdessä.
En välttämättä halua kovasti tämän "kiinteämpää" suhdetta, mutta en haluaisi että sillä on muita naisia. En kyllä tiedä onko yksiavioisessa mutta ei-vakavassa suhteessa kovasti järkeä. Huokaus. Se ehkä siinä keskustelun aloittamisessa vaikein, että en oikein itsekään tiedä mitä tälle pitäisi tehdä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on toisille juuri täydellistä. Saa seurustelun edut, mutta ei tarvitse kuitenkaan sitoutua. On vapaa tapaamaan samalla jonkun vielä paremman, jos sellainen tulee vastaan. Ei tarvitse että pettääkö siinä, kun on vain tapailtu eikä oltu oikeasti yhdessä.
Ei saa monia seurustelun etuja tuossa tilanteessa, emotionaalinen seesteisyys ja jatkuvuuden tunne puuttuu. Ap
Vierailija kirjoitti:
En välttämättä halua kovasti tämän "kiinteämpää" suhdetta, mutta en haluaisi että sillä on muita naisia. En kyllä tiedä onko yksiavioisessa mutta ei-vakavassa suhteessa kovasti järkeä. Huokaus. Se ehkä siinä keskustelun aloittamisessa vaikein, että en oikein itsekään tiedä mitä tälle pitäisi tehdä. Ap
Jos et halua seurustella, niin miksi et vain ensi kerralla sano, että sinäkin ajattelit, että voisitte olla nussimatta muita.
Seurustelun etu nimenomaan on yhteenkuuluvuuden tunne, luottamuksellisuus, kunnioitus ja etenkin aito kiinnostuneisuus toinen toisestaan. Seksikin on huomattavasti parempaa suhteessa, jossa ollaan henkisestikin lähellä. Valitettavasti tässä suhteessa ei olla tuolla tasolla ja se kuluttaa kyllä. 7
Sain lopulta aikaiseksi laittaa viestin, että voisko se soittaa mulle seuraavana päivänä, johon vastas ok mutta ei soittanut. Tää akka menee siis eteenpäin tästä lähtien! Hieman kirpasee, mutta ehkäpä otan tästä opikseni nyt ja tajuan, että säätö on pelkkä säätö. Olo on vähän loukattu, mutta oikeasti myös helpottunut. Ap
Pane sitä perseeseen jetsuppi liukkarina. Jos tykkää niin mee naimisiin sen kanssa, jos ei niin niin jätä se
Nyt tulee hyvät neuvot jälkijunassa, 14 -ap
Nostelen vielä kun surkea olo. Oliko tää suhde olemassa lähinnä mun mielikuvituksessa? Jännä että toiset ihmiset osaa löytää tunteilleen kohteen joka vastaa niihin, mutta mä poltan sormeni kerta toisensa jälkeen. Ap
Hyvä ap unohda toi mies ! Itselläni oli samanlainen suhde ja kun vihdoin laitoin poikki, olo oli niiiin helpottunut. Ja enään en tommoseen "suhde mutta ei-suhde" touhuun lähde. Mieti sitä että mies voi millon tahansa tavata paremman ja se on moikkamoi sulle sitten (voi vaan jättää vastaamatta viesteihin). Haluatko roikkua löysässä hirressä? Koskaan et tiedä mikä tapaaminen on viimeinen.
Jep ja vaikka olen ollut "vapaa" koko ajan, niin en käytännössä kuitenkaan ole ollut pystyvä aloittamaan mitään muuta tän jutun ollessa läsnä taustalla. Nyt pystyn todella keskittymään omiin juttuihin... ja en mieti kaikista vaatteista ja alusvaatteista että olenko näissä hänen mielestään seksikäs. Ap
Melkein sama menossa itsellä. Joskin mies väittää rakastavansa ja haluavansa kunnon suhteen. Sitten kun sit tukea tai kuuntelua tarvitsisi, niin eipä näy tyyppiä...
Hienoa, jos osaat jatkaa eteenpäin! itselle se tuottaa vaikeuksia
Vierailija kirjoitti:
Seurustelun etu nimenomaan on yhteenkuuluvuuden tunne, luottamuksellisuus, kunnioitus ja etenkin aito kiinnostuneisuus toinen toisestaan. Seksikin on huomattavasti parempaa suhteessa, jossa ollaan henkisestikin lähellä. Valitettavasti tässä suhteessa ei olla tuolla tasolla ja se kuluttaa kyllä. 7
Ja tämä suhde tuli juuri tiensä päähän. Olisin halunnut seurustelusuhteen, mies ei mitään suhdetta.
Kaksi typerystä siinä sohii pimeässä.