Mun pitäisi soittaa säädölle ja kysyä selvyyttä meidän suhteeseen...
Se itse viimeksi puhui outoja, kyseli onko ollut muita ja sanoi, että jää vähän tyhjä olo kun vaan pannaan. Auttakaa vähän, miten tällaiset kuuluu tehdä? En reagoinut noihin sen sanomisiin oikein mitään enkä ainakaan sellaista että siitä tajuais että mulla on tunteita, mutta kyllä mulla on.
Kommentit (33)
"jää vähän tyhjä olo kun pannaan"--- se tarkoittaa sitä, että miehellä ei ole tunteita sinua kohtaan. Se vaan panee ja sillä siisti. Mies ei saa siitä mitään muuta tunnetta kuin kassien tyhjennyksen. Eli-- olet sille pelkkä reikä.
Vierailija kirjoitti:
Ap täällä! Mulle oli soitettu eilen illalla - eli noin vuorokauden myöhemmin kuin toivoin/luvattiin. En ole soittanut takaisin. Kai se jos ei soita silloin kun pitäisi, osoittaa kiinnostuksen ja kunnioituksen puutetta... Pysynkö nyt lujana? Mentaalisesti aloitin kuitenkin irrottautumisen eilen.
No voi vittu.. aina ei vaan ehdi soittaa! Sä siis mieluummin jätät mahdollisen loppuelämän rakkauden yhden vuorokauden takia. Naiset..!
Vierailija kirjoitti:
"jää vähän tyhjä olo kun pannaan"--- se tarkoittaa sitä, että miehellä ei ole tunteita sinua kohtaan. Se vaan panee ja sillä siisti. Mies ei saa siitä mitään muuta tunnetta kuin kassien tyhjennyksen. Eli-- olet sille pelkkä reikä.
Miehelle ei jää tyhjä olo pelkästä panosta jos se haluaa pelkkää panoa.
Pysy lujana , jos mies todella haluaa enemmän niin palaa varmasti asiaan !
Haluatko vain kuuluttaa täällä, että säätösi haluaa vakisuhteeseen kanssasi?
Aina ehtii soittaa jos asia on tärkeä. Mulle jäi olo, että taas testataan kuinka vähällä vaivalla ja huonolla kohtelulla mut voi pitää.
Tekisi mieli soittaa tietenkin ja mennä käymään, siitähän se lähtis taas kivasti sama kuvio uudestaan...
Onneksi on nyt ennen joulua paljon muutakin tekemistä ja ajateltavaa, millä pitää itsensä kiireisenä!
Vierailija kirjoitti:
Haluatko vain kuuluttaa täällä, että säätösi haluaa vakisuhteeseen kanssasi?
En...? Jos se haluais niin kuuluttaisin kyllä! Lähinnä olen hakenut neuvoja ja vertaistukea naurettavuuden loppumiseen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Nostelen vielä kun surkea olo. Oliko tää suhde olemassa lähinnä mun mielikuvituksessa? Jännä että toiset ihmiset osaa löytää tunteilleen kohteen joka vastaa niihin, mutta mä poltan sormeni kerta toisensa jälkeen. Ap
Miten niin sä vastasit miehen tunteisiin? Eikö mies osoittanut niitä ensin, sä "halusit puhua"? Mies ehkä ajatteli, että saa kuulla, miten on kiva, mutta...
Että sanon sulle ruman sanan, kun sulle naiminen on helpompaa ja ensisijaisempaa kuin kertoa, että oot rakastunut. Miten se on edes mahdollista,e ttä kuvitteletkaan tuollatavalla ikinä pääseväsi suhteeseen asti? Kuinka helvetin makee sun täytyy olla, ettei joku kertakaikkiaan näe muuta vaihtoehtoa kuin sinut? Kun sä työnnät heidät pois, jos vain on mahdollista, että heillä ois vientiä muuallekin.
Apua.
Ehkä mies olisikin saanut kuulla olevansa kiva, jos olisi soittanut mulle oikeasti "huomenna" eikä ylihuomenna :/ vai onko tämä ajankohtaan takertuminen nyt ylireagointia? -Ap
Kyllä kertoo miehen piittaamattomuudesta että soittaa vuorokauden myöhässä, mutta ehkä silti kannattaisi soittaa ja saada sitten se kunnon closure ettei tuo vaan siihen lopu että yhtäkkiä ette ole enää yhteydessä?
Vierailija kirjoitti:
Soitat sille ja kysyt, että voidaanko nähdä ja jutella? Viittaat sitten siihen aiemmin käytyyn keskusteluun ja jatkat siitä. (Ja näätte tietenkin sellasessa paikassa missä voitte olla kahdestaan rauhassa.)
Saa varmaan kohtauksen jos AP tekisi noin. Karmeimmat sanat mitä mies voi säädöltään kuulla puhelimessa on että miedän pitäisi jutella.
Nyt olen saanut soitettua, mutta ei siitä oikein keskustelua syntynyt. Ei hirveästi auta asiaa, että olen todella puhelinkammoinen. Voisi yrittää nähdä joulun jälkeen. Lupaan itselleni, että ennen uutta vuotta tämä juttu on selvä. Uudenvuodenlupaus! Ap
Ap täällä! Mulle oli soitettu eilen illalla - eli noin vuorokauden myöhemmin kuin toivoin/luvattiin. En ole soittanut takaisin. Kai se jos ei soita silloin kun pitäisi, osoittaa kiinnostuksen ja kunnioituksen puutetta... Pysynkö nyt lujana? Mentaalisesti aloitin kuitenkin irrottautumisen eilen.