En saa naista koska olen lyhyt
Nettideitti sivuilla lähes jokainen nainen laittaa miehen pituus vaatimukseksi yli 180cm. En saa naista tämän takia koska olen vain 176cm. Ei tässä auta kai kun pistää naru kaulaan kun eivät naiset mua kelpuuta.
Kommentit (50)
Paskanmarjat. Olen 162cm nainen ja pituisesi mies kelpaisi paremmin kuin hyvin. Kipuraja alkaa oikeastaan mennä vasta siinä 166cm kohdalla.
Eräs miespuolinen ystäväni on minua päätä lyhempi eikä ole ikinä valitellut pituuttaan. Itsevarmuus viehättää pituudesta riippumatta, tuollainen ruikutus ei.
Etsi nainen oikeasta elämästä, älä netistä. Netissä seuraa etsivät ihmiset ovat usein vieraantuneet oikeasta elämästä. 176 cm on ihan normaalin pituinen mies. Tiedän vaikka kuinka monta alle 176 cm miestä jotka ovat naisten suosiossa. Koska ovat mukavia, komeita, hauskoja ja itsevarmoja. Kokonaisuus ratkaisee.
Kyllähän netissä kaikki miehet kirjoittelevat että "naisella pitää olla muotoja, ei saa olla lauta" jne. Mä olen lähes täysin rinnaton, ja ihan tarpeeksi on miehiä riittänyt. Mä deittailenkin vain fiksuja miehiä, sellaisia jotka näkevät naisen kokonaisuutena, eikä yksittäisenä ruumiinosana.
Pieni vinkki ap:lle: Älä koskaan turhaan mainitse asiaa sen kummemmin naiselle, niin hänkään ei kiinnitä siihen huomiota sen enempää. Seukkasin joskus miehen kanssa, jonka pituus (hän n. 170, minä 167) ei olisi muuten mua lainkaan häirinnyt, mutta kun hän jankkasi aina pikkupoika-äänellä "ärsyttää olla näin lyhyt", niin lopulta se alkoi todella ärsyttää muakin :D (no, se ei kyllä ollut syy eroon).
Toinen esimerkki: kirjoittelin netissä pari riviä yhden tyypin kanssa. Juuri kun oli jonkin ajan kuluessa vaihdettu myös jotakin ulkonäköön liittyviä tietoja, sattui niin, että elämääni tuli takaisin eräs tärkeä mies. Kun kirjoitin (mielestäni reilun rehellisesti) asiasta, sain ihmeen aggre-viestin, että asia liittyy hänen pituuteensa ja kuinka naiset on niin törkeitä, että katsovat vain ulkonäköasioita. Voin sanoa, että leukani loksahti, että miten sellainen syy oli tullut tyypille edes mieleen! Ja kaiken lisäksi tää tyyppi kirjoitti mulle kuukausia myöhemmin muina miehinä jotain tyhmää, kuin ei olisi koskaan mua loukannutkaan. :O
Summa summarum: itsesääli ja omiin (mahdollisiin) "puutteisiin" viittaaminen on biggest turn off ever, joten leuka pystyyn nyt!
Treffeillä yksi mies "veti narun kaulaansa". Olin häntä sentin pidempi ja erehdyin ottamaan sen reilusti puheeksi. Kerroin, että pidän hänen vartalontyypiin omaavista miehistä, että olen kyllä nirso sillä tavalla, että en viehäty pitkistä. Heitti hanskat tiskiin, vaikka olisin ollut valmis toisille treffeille. Tiukassa on siis tämä uskomus, että lyhyet olisivat kaikille naisille turnoff.
Mies oli makuuni, mutta itsetunnon heikkous ei toki ollut makuuni. Tykkään hyväitsetuntoisista miehistä. Lyhyemmät miehet voivat huohtia itsestään paremmin kuin keskimittaiset ja pitkät. Tuoksu ratkaisee ja luonne ja liike. En pidä yli 180 cm miehistä. Alaraja on noin 165 cm ja täytyy olla minua vähän painavampikin..
Ystävävällisin terveisin, pitkät vaaleat hiukset, siniset silmät, 53 kg/167cm ja kaunis omasta mielestään (mikä ehkä harvinaista naisille, jotka ovat monesti tyytymättömiä habitukseensa)
Oma mieheni on alle 170-senttinen ja oli kyllä naisten mieleen jo ennen kuin minä hänet nappasin :)
Mutta provohan tämä. (Ota huomioon, että yli 180-senttistä miestä etsivä nainen voi hyvinkin olla itse todella pitkä naiseksi.)
170cm ja naisia on ollut välillä 150-190cm, mielestäni tuota pituuden vaikutusta tavataan hieman liioitella. Toki moni nainen on sanonut, jotain sen suuntaista ettei yleensä pidä lyhyistä miehistä tms. Itse jos nettideittailisin niin varmaan vain röyhkeästi tulkitsisin sen 180cm lähinnä toiveeksi ja luottaisin että muut ominaisuudet paikkaavat kunhan vähän tutustuu.
176 cm on edellisen sukupolven keskimitta. Nykyisellä se on pari senttiä enemmän. Seiso selkä suorana, niin näytät pidemmältä. Etsi naisia muualta kuin sivuilta.
Ihmisillä nyt vaan saattuu olemaan preferenssejä parinvalinnassa. Suotta siitä pahastut, ettet täytä näitä kaikkien osalta. Keskitä energiasi niihin naisiin, joille sinä kelpaat. (Vai eivätkö sellaiset naiset sitten kelpaa sinulle?)
No ei täällä valittaminen tilannetta paranna. Mitä luulit tänne tulemisella saavuttavasi
No höpöhöpö. Oma mieheni on 166cm (eli 10cm sinua lyhyempi) ja on hänellä naisia ennen minuakin ollut. Ja ihan nättejä ja fiksujakin jopa, ainakin ne jotka tiedän. Jokainen (minäkin) kuitenkin ollut häntä lyhyempiä, vaikka onkin sanonut ettei pitempikään nainen häntä itseään häiritsisi.
Eiköhän oma asenne siihen pituuteen ja muut asiat lopulta ratkaise enemmän, ja jos jollekin naiselle se miehen pituus on todella ratkaiseva tekijä, niin ette vain sovi yhteen.
Minun entiseni oli minua sentin lyhempi eli 166cm. En ole koskaan ymmärtänyt miesten pituuskriisejä. Muutenkin suomalainen nainen on yleensä alle 170cm, joten olet kuitenkin pidempi.
Höpöhöpö. Olen seurustellut useiden huomattavasti lyhyempien kanssa. 2 senttiä minua pidempi olisi jo hujoppi näihin verrattuna.
Mun mies on vain 171 cm, että olethan sä sitäkin 5 cm pidempi.
Miten muuten tuntuukin, että nykyisin on tosi paljon lyhyitä miehiä? Siis että nuoret miehet on tosi usein sellaisia n. 170 cm.
Niillä nettideittisivuilla luetellaan ihannemiehen/naisen ominaisuuksia. Ne ovat vain ihanteita, eivätkä mitään vaatimuksia.
Miksi tämä pituudesta inisevä pelle ei ole vieläkään kyllästynyt trollitehtailuun? YP voisi poistaa kaikki tällaiset ketjut suoraan.
Mulla on 171 cm pitkä kaveri. Kun oma mies on 15 cm pidempi, niin musta on ihanaa kuiskutella juttuja tän kaverimiehen korvaan, kun omalle miehelle ei yllä samaa tekemään.
176 cm ei ees oo lyhyt. Sehän on vaan 4 cm vajaa siitäkin 180 sentistä.
Itsellä mittaa 172cm, minua 5cm pidempi mallin mitoissa ollut kaunis nainen koitti saada minut omakseen vaikka seurustelin.
Jos ulkonäköä ja itsetuntoa on riittävästi, jättää vain pituuden mainitsematta. Ei sellaista alle 5cm "alimittaisuutta" vaatimuksiin nähden välttämättä huomaa, jollei satu olemaan pituudet ihan lähellä toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Paskanmarjat. Olen 162cm nainen ja pituisesi mies kelpaisi paremmin kuin hyvin. Kipuraja alkaa oikeastaan mennä vasta siinä 166cm kohdalla.
Eräs miespuolinen ystäväni on minua päätä lyhempi eikä ole ikinä valitellut pituuttaan. Itsevarmuus viehättää pituudesta riippumatta, tuollainen ruikutus ei.
140 cm pitkä mies? Vai onko hän 9-vuotias?
Mun mies on 173cm ja kyllä sillä naisia piisasi jo ennen minua. Minä sitten hänet nappasin.