Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa naista koska olen lyhyt

Vierailija
16.12.2015 |

Nettideitti sivuilla lähes jokainen nainen laittaa miehen pituus vaatimukseksi yli 180cm. En saa naista tämän takia koska olen vain 176cm. Ei tässä auta kai kun pistää naru kaulaan kun eivät naiset mua kelpuuta.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole siitä pituudesta kiinni. Enemmänkin itsevarmuudesta ja luonteesta. Itse tunnen 2 lyhyehköä miestä, ja suosio naisten keskuudessa on eri planeetalta:

- Tapaus 1: Pituus 170 cm, sulkeutunut ja naisiin katkeroitunut  nörtti. Uskoo että on hänen pituutensa syy ettei ole saanut koskaan edes seksiä muuta kuin maksullisilta, ja haukkuu jatkuvasti naisia pinnallisiksi ja rahanahneiksi ja ties miksi. Tosiasiassa syyt miksi naiset häntä vieroo on näkyvissä heti päälle, ja kyse ei ole pituudesta tai naamataulusta: sulkeutunut, vihamielinen ilme ei kutsu lähestymään, ja jos joku lähestyy, niin aika pian tulee selväksi miehen oletukset millaisia kaikki naiset ovat...

- Tapaus 2: Pituus 167 cm, hoikka ja poikamainen, naamasta enemmän söpö kuin miehekkään komea. Naisia tuolla riittää ympärillä pörräämässä vaikka kuinka. Hän pukeutuu kivasti, hymyilee ja juttelee mielellään ihmisille, on sellainen iloinen avoin persoona. Ei suhtaudu keneenkään mitenkään ylimielisesti tai vihamielisesti.

Vierailija
22/50 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on vain 171 cm, että olethan sä sitäkin 5 cm pidempi.

Miten muuten tuntuukin, että nykyisin on tosi paljon lyhyitä miehiä? Siis että nuoret miehet on tosi usein sellaisia n. 170 cm.

Ne tuntemasi miehet ovat vasta 15-vuotiaita. Anna heidän vielä kasvupyrähtää, ennen kuin rupeat arvioimaan pituutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole siitä pituudesta kiinni. Enemmänkin itsevarmuudesta ja luonteesta. Itse tunnen 2 lyhyehköä miestä, ja suosio naisten keskuudessa on eri planeetalta:

- Tapaus 1: Pituus 170 cm, sulkeutunut ja naisiin katkeroitunut  nörtti. Uskoo että on hänen pituutensa syy ettei ole saanut koskaan edes seksiä muuta kuin maksullisilta, ja haukkuu jatkuvasti naisia pinnallisiksi ja rahanahneiksi ja ties miksi. Tosiasiassa syyt miksi naiset häntä vieroo on näkyvissä heti päälle, ja kyse ei ole pituudesta tai naamataulusta: sulkeutunut, vihamielinen ilme ei kutsu lähestymään, ja jos joku lähestyy, niin aika pian tulee selväksi miehen oletukset millaisia kaikki naiset ovat...

- Tapaus 2: Pituus 167 cm, hoikka ja poikamainen, naamasta enemmän söpö kuin miehekkään komea. Naisia tuolla riittää ympärillä pörräämässä vaikka kuinka. Hän pukeutuu kivasti, hymyilee ja juttelee mielellään ihmisille, on sellainen iloinen avoin persoona. Ei suhtaudu keneenkään mitenkään ylimielisesti tai vihamielisesti.

Minäkin tunnen pari tuohon tapaus nro 2:en sopivaa miestä, ja juuri he ovat todellakin naisten suosiossa. 

Nuo katkeroituneet naisvihamieliset nörtit ovat juuri sellaisia, joita naiset vieroksuvat. He eivät vain tajua, että syy tähän vieroksuntaan ei löydy pituudesta, lompakosta, jne. vaan heidän omasta asenteestaan. 

Ei ole vaikea päätellä, kumpi miestyyppi tekee naisen onnelliseksi, ja kumman tyyppisen ihmisen kanssa on mukavampi elää. 

Vierailija
24/50 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on vain 171 cm, että olethan sä sitäkin 5 cm pidempi.

Miten muuten tuntuukin, että nykyisin on tosi paljon lyhyitä miehiä? Siis että nuoret miehet on tosi usein sellaisia n. 170 cm.

Ne tuntemasi miehet ovat vasta 15-vuotiaita. Anna heidän vielä kasvupyrähtää, ennen kuin rupeat arvioimaan pituutta.

En tunne juurikaan 15-vuotiaita. Havainto on parikymppisistä. Oma mies on yli 30v.

Vierailija
25/50 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP et ole lyhyt, joten siitä naisensaamattomuutesi ei siis voi johtua, vaikka kuinka haluaisit itsellesi asian niin hyssytellä. Jos et jonkun (pituus)vaatimuksia täytä, niin sitten ei hänkään ole sinua varten.. =)

Vierailija
26/50 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Vierailija
27/50 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen järjettömän ihastunut mieheen joka on 171 cm ja minua sentin lyhyempi.

Vierailija
28/50 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh! Mun eksät ovat sua lyhyempiä.

Vierailija
29/50 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Oletkohan saavuttanut mitään muutakaan?

Vierailija
30/50 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskanmarjat. Olen 162cm nainen ja pituisesi mies kelpaisi paremmin kuin hyvin. Kipuraja alkaa oikeastaan mennä vasta siinä 166cm kohdalla.

Eräs miespuolinen ystäväni on minua päätä lyhempi eikä ole ikinä valitellut pituuttaan. Itsevarmuus viehättää pituudesta riippumatta, tuollainen ruikutus ei.

"Itsevarmuus viehättää pituudesta riippumatta, tuollainen ruikutus ei."

Tuohon et kyllä usko itsekään. Naiset kun eivät edes erota kusipäisyyttä ja itsevarmuutta toisistaan.

Vierailija
31/50 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet pidempi kuin yksikään mies jonka kanssa olen seurustellut.

Vierailija
32/50 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen itse vaan 160 senttiä pitkä. Kaikki mun poikaystävät on ollut n. 170-177 muistaakseni. 

Musta on ollut myös kiinnostunut yksi joka on tasan samanpituinen kun itse. Tosi hyvä tyyppi ja ihana ja kiinnostava ihminen, mutta haluan ehkä itsekkäästi olla pienempi kuin mieheni (myös leveydessä ja massassa).

Ei sulla ap ole mitään hätää. Älä tee siitä itse ongelmaa :)

Vierailija
33/50 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettideitti sivuilla lähes jokainen nainen laittaa miehen pituus vaatimukseksi yli 180cm. En saa naista tämän takia koska olen vain 176cm. Ei tässä auta kai kun pistää naru kaulaan kun eivät naiset mua kelpuuta.

Miksi sitten minä olen onnellisesti naimisissa naisen kanssa ? Minulla on pituutta 168 ja olen siis mies. Ikää 29.

Vierailija
34/50 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on 173cm ja kyllä sillä naisia piisasi jo ennen minua. Minä sitten hänet nappasin.

Hehheh tietäisitpä miten on pettänyt sinua.

Vierailija
35/50 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sinä edes ole lyhyt. Taidatkin olla valittaja. Eli huonon itsetunnon omaava mies/nainen, joka valittaa koko ajan puutteistaan. Biggest turnoff ever

Vierailija
36/50 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paskanmarjat. Olen 162cm nainen ja pituisesi mies kelpaisi paremmin kuin hyvin. Kipuraja alkaa oikeastaan mennä vasta siinä 166cm kohdalla.

Eräs miespuolinen ystäväni on minua päätä lyhempi eikä ole ikinä valitellut pituuttaan. Itsevarmuus viehättää pituudesta riippumatta, tuollainen ruikutus ei.

"Itsevarmuus viehättää pituudesta riippumatta, tuollainen ruikutus ei."

Tuohon et kyllä usko itsekään. Naiset kun eivät edes erota kusipäisyyttä ja itsevarmuutta toisistaan.

Sinä olet kusipää. Katso tunnistinpas!

Vierailija
37/50 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikä laita. Taidat olla niitä, jotka katsovat vain ne mallikaunottarien ilmoitukset ja kiinniittävät huomion vain niihin kaikkein pisimpiin, hoikimpiin ja kauneimpiin ja sitten itkevät, että eivät saa KETÄÄN kun eivät heille kelpaa. Ymmärrän hyvin, jos nainen on yli 170, että ei halua lyhyttä miestä. Mutta mietipä tosiaan, että omissa kriteereissäsikin voi olla jotakin pielessä ja miten ne vaikuttavat torjutuksi tulemiseen. Miehissä ja naisissakin on sama vika, he etsivät jostakin syystä aina reilusti omaa tasoaan parempaa kumppania. Uskon, että tämä on yksinäisyyden ongelman ydin. Otapa sieltä nyt sellainen ilmoitus, jota et missään nimessä haluaisi tavata ja katso, onko pituuskriteeriä. Olen aika varma, että ei ole.

Vierailija
38/50 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treffeillä yksi mies "veti narun kaulaansa". Olin häntä sentin pidempi ja erehdyin ottamaan sen reilusti puheeksi. Kerroin, että pidän hänen vartalontyypiin omaavista miehistä, että olen kyllä nirso sillä tavalla, että en viehäty pitkistä. Heitti hanskat tiskiin, vaikka olisin ollut valmis toisille treffeille. Tiukassa on siis  tämä uskomus, että lyhyet olisivat kaikille naisille turnoff. 

Mies oli makuuni, mutta itsetunnon heikkous ei toki ollut makuuni. Tykkään hyväitsetuntoisista miehistä. Lyhyemmät miehet voivat huohtia itsestään paremmin kuin keskimittaiset ja pitkät. Tuoksu ratkaisee ja luonne ja liike. En pidä yli 180 cm miehistä. Alaraja on noin 165 cm ja täytyy olla minua vähän painavampikin.. 

Ystävävällisin terveisin, pitkät vaaleat hiukset, siniset silmät, 53 kg/167cm ja kaunis omasta mielestään (mikä ehkä harvinaista naisille, jotka ovat monesti tyytymättömiä habitukseensa)

No en menisi minäkään toista kertaa treffeille henkilön kanssa, joka ottaa reilusti puheeksi ulkonäkömieltymykset tai viat ulkonäössä tai vertailisi ääneen minua mieltymyksiinsä. Tulisi tunne kuin olisi karjanäyttelyssä.

Vierailija
39/50 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Treffeillä yksi mies "veti narun kaulaansa". Olin häntä sentin pidempi ja erehdyin ottamaan sen reilusti puheeksi. Kerroin, että pidän hänen vartalontyypiin omaavista miehistä, että olen kyllä nirso sillä tavalla, että en viehäty pitkistä. Heitti hanskat tiskiin, vaikka olisin ollut valmis toisille treffeille. Tiukassa on siis  tämä uskomus, että lyhyet olisivat kaikille naisille turnoff. 

Mies oli makuuni, mutta itsetunnon heikkous ei toki ollut makuuni. Tykkään hyväitsetuntoisista miehistä. Lyhyemmät miehet voivat huohtia itsestään paremmin kuin keskimittaiset ja pitkät. Tuoksu ratkaisee ja luonne ja liike. En pidä yli 180 cm miehistä. Alaraja on noin 165 cm ja täytyy olla minua vähän painavampikin.. 

Ystävävällisin terveisin, pitkät vaaleat hiukset, siniset silmät, 53 kg/167cm ja kaunis omasta mielestään (mikä ehkä harvinaista naisille, jotka ovat monesti tyytymättömiä habitukseensa)

No en menisi minäkään toista kertaa treffeille henkilön kanssa, joka ottaa reilusti puheeksi ulkonäkömieltymykset tai viat ulkonäössä tai vertailisi ääneen minua mieltymyksiinsä. Tulisi tunne kuin olisi karjanäyttelyssä.

Juu, kuvitelkaa kun mies sanoisi ”onpa hyvä että olet tuollainen lihava! Minä en pidä mistään hoikista naisista, lihavat lössöt justiinsa ovat makuuni! Lähden kyllä toisille treffeille kanssasi kun sinussa on sitä massaa mistä pidän!”

Vierailija
40/50 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikä laita. Taidat olla niitä, jotka katsovat vain ne mallikaunottarien ilmoitukset ja kiinniittävät huomion vain niihin kaikkein pisimpiin, hoikimpiin ja kauneimpiin ja sitten itkevät, että eivät saa KETÄÄN kun eivät heille kelpaa. Ymmärrän hyvin, jos nainen on yli 170, että ei halua lyhyttä miestä. Mutta mietipä tosiaan, että omissa kriteereissäsikin voi olla jotakin pielessä ja miten ne vaikuttavat torjutuksi tulemiseen. Miehissä ja naisissakin on sama vika, he etsivät jostakin syystä aina reilusti omaa tasoaan parempaa kumppania. Uskon, että tämä on yksinäisyyden ongelman ydin. Otapa sieltä nyt sellainen ilmoitus, jota et missään nimessä haluaisi tavata ja katso, onko pituuskriteeriä. Olen aika varma, että ei ole.

Oon huomannut oikeassa elämässä, että mitä lyhyempi nainen, niin sitä suuremman pituuseron haluaa. Jos kysyy 155cm pitkältä naiselta miehen unelmapituudesta, harva vastaa 160cm. 180cm pitkälle naiselle kelpaa usein 185cm mies tai lyhyempikin. Toinen ongelma tulee painosta. Jos lyhyenä miehenä haluaa olla terveessä painossa, alkaa se usein kutosella tai jopa vitosella, mikä tuottaa monille naisille ongelmia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi