Tyytyisitkö avioliittoon, jossa seksiä on pari kertaa kuussa?
Kommentit (25)
Oliskin noin usein, mut kun miestä ei kiiinnosta (paitsi muualla).
Ihmisten elämän tilanteet vaihtelee. Ja ihmiset ovat erilaisia. Itse olen sinkku ja siitä on pian vuosi aikaa kun harrasti seksiä, enkä ole kuollut, enkä tiettäväst sairastunutkaan... Joten mikä oli todistettavaa? - Jos minulla olisi kumppani, jonka kanssa voisin harrastaa hyvää tai peräti erinomaista seksiä säännöllisen epäsäännölllisesti, keskimäärin parikertaa kuussa, niin addiktoituisinkohan siihen, niin että erehtyisin ajattelemaan. että ellen saakaan seksiä toiselta (tai pääse antamaan, sitä jollekin) - jostain syystä, niin minun on tyydytettävä tarve vaikka väkisin. - Toivottavasti minusta ei tule näin alkeellista oliota.
Vierailija kirjoitti:
No en. Minä olen 35v ja mieheni 38v. Lapsia kolme, nuorin viisi vuotias. En oikein ymmärrä miten noin vähän voi olla mahdollista, jos naisen elimistö toimii oikein... Tarkoitan tällä että esim ovis aikaan jo halujen vuoksi tulee touhuttua esim noin neljän päivän sisään joka päivä. Ennen juuri menkkojen alettua haluttaa ja loppupuolella menkkoja myös. Mieskin jo melkein tietää menkkojen loputtua että pian on taas uusi halukas aika vaimolla tulossa:) näin meillä mennyt aina:)
Haluaisin vastauksia tähän muilta naisilta. Minulla kierron mukaan halut menee ja sen vuoksi jo en voisi kuvitellakaan harrastavani vain esim. Kaks kertaa kuussa. Olen siis edellisen vastauksen kirjoittaja.
Jos suhde olisi muuten hyvä ja toimiva ja molemmat olisivat tyytyväisiä tilanteeseen, niin kyllä. Keksii sitä muutakin tekemistä kuin pelkkää vaakamambon harrastamista... :)
Tuskinpa. Tällä hetkellä seksiä 1-2x viikossa ja sekin liian vähän.