Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyytyisitkö avioliittoon, jossa seksiä on pari kertaa kuussa?

Vierailija
15.12.2015 |

?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, jos seksi olisi hyvää ja suhde toimiva

Vierailija
2/25 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on jo paljon! T: seksiä joskus ja jouluna

Vierailija
4/25 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ihan normaalimäärä. Ja olen oikein tyytyväinen.

Vierailija
5/25 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta. Tuore ja lapseton liitto: kuulostaa liian vähältä. Pidempi liitto, jossa pieniä lapsia: kuulostaa paljolta.

Vierailija
6/25 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin tyytyväinen. Myt sitä on kerran tai korkeintaan kaksi vuodessa. Ei hyvä...

Vierailija
7/25 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, vähän pakko on ollut sopeutua. Nykyään on enää kerran kuussa seksiä keskimäärin, toivo elää että kun miehen reumalääkitys alkaa toimia paremmin, ja lapset alkaa olla siinä iässä etteivät aamulla pelmahda meidän makkariin kun nukutaan, että jos pääsis taas vähän parempaan tahtiin.

Vierailija
8/25 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
9/25 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aika sopivalta. Nyt on kyllä mennyt varmaan 4kk ilman.. eiku kerettiin me pikaisesti nusaisemaan viime viikolla. Olen kyl mieheltä ottanut suihin pikaisesti ja käsillä tyydyttänyt suht usein, ehkä pari kertaa viikossa, yhdyntää en nyt jaksa kun ei siitä ole oikein mitään iloa että odotan milloin vauva herää ja toivon et mies olis mahdolisimman nopea.

Vierailija
10/25 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Vierailija
11/25 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nelikymppinen mies saa kerran kahdessa kuussa. Vientiä olisi muuallakin, mutta ei vielä ole sortunut kiusauksiin. Eikä tuo halua edes puhua asiasta.

Vierailija
12/25 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vain, sellaisessa olen tällä hetkellä. Ne on ne lapset... Muuttavat tilanteita ja jaksamista :) meillä tosin on ihana ja läheinen avioliitto muutenkin, joten olen hyvinkin tyytyväinen tähän.

Vierailija
13/25 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisesti tyytyisin, ainakin hetkellisesti. Jos kaikki muu toimisi loistavasti, niin pari kertaa kuukaudessa erinomaista ja laadukasta seksiä on aika pieni hinta siitä.  Eli mieluummin laatua kuin jotain kelvotonta ja kovin väkinäistä ähertämistä vain siksi, että voisi kuvitella, että hei meillä on seksiä n. kertaa kuussa, vaikka oikeasti "seksi" olisi jotain, onko tälle edes nimeä... no epätyydyttävää ainakin.  

Vierailija
14/25 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se riittäisi vallan mainiosti, olisi ainakin pari kertaa kuussa enemmän kuin nyt. Oikeastaan olisi ihan sama vaikka seksiä ei olisi lainkaan.

Terveisin Naispelko22

Vierailija
15/25 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä todellakaan

Vierailija
16/25 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Se on meidän tahti. Seksielämämme on meistä molemmista hyvin tyydyttävää :)

Vierailija
17/25 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ainakin väliaikaisesti. Riippuu toki myös siitä miksi seksiä olisi vain pari kertaa kuussa.

Vierailija
18/25 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin tyytyväinen. Seksiä nyt n. 1 krt/2 kk koska mies ei halua. Kaikki muu suhteessa toimii hyvin.

N23

Vierailija
19/25 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jo lähes kiduttavaa kuulla/ lukea että joku onnekas saa pyllytellä edes 2 kertaa kuukaudessa .

Olen kade :(

M38

Vierailija
20/25 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en. Minä olen 35v ja mieheni 38v. Lapsia kolme, nuorin viisi vuotias. En oikein ymmärrä miten noin vähän voi olla mahdollista, jos naisen elimistö toimii oikein... Tarkoitan tällä että esim ovis aikaan jo halujen vuoksi tulee touhuttua esim noin neljän päivän sisään joka päivä. Ennen juuri menkkojen alettua haluttaa ja loppupuolella menkkoja myös. Mieskin jo melkein tietää menkkojen loputtua että pian on taas uusi halukas aika vaimolla tulossa:) näin meillä mennyt aina:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme