Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauniin, fiksun ja mukavan naisen on todella

Vierailija
15.12.2015 |

vaikeaa löytää miestä..

Seksi kelpaisi kaikille, mutta parisuhde ei. Ja todella, elämäni peruspilarit ovat kunnossa: olen itsenäinen, työssäkäyvä ym.

Ne, jotka haluaisivat kanssani parisuhteen, ovat niin kaukana ulkoisista ihanteistani, etten pysty. Ja täytyyhän toisen sytyttää myös siltä osin.

Komeita, vapaita ja fiksuja miehiä ei vaan löydy.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vaikeaa löytää miestä..

Seksi kelpaisi kaikille, mutta parisuhde ei. Ja todella, elämäni peruspilarit ovat kunnossa: olen itsenäinen, työssäkäyvä ym.

Ne, jotka haluaisivat kanssani parisuhteen, ovat niin kaukana ulkoisista ihanteistani, etten pysty. Ja täytyyhän toisen sytyttää myös siltä osin.

Jos ihminen on sekä aika kaunis/komea fyysisesti, koulutettu ja luonteeltaan mukava ja ystävällinen, sellaista ihmistä vähän kartetaan Suomessa. Kun on sopivasti vajavainen näillä alueilla, niin sellaista on helpompi lähestyä.

Niinpä. Ihmiset tykkäävät sellaisista ihmisistä, joissa on pieni särö.

Vierailija
42/53 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No älä muuta sano. Täällä toinen samanlainen. Seksisuhteessa yli puoli vuotta kun miestä ei kiinnosta parisuhde.

Itse juuri lopetin suhteeni kun mies ei pystynyt sitoutumaan minuun. Roikkui kuitenkin seksin perässä (?) toista vuotta. Sydän särkyi, enkä tiedä uskallanko enää minkäännäköiseen suhteeseen, kun seksin perässä ne kaikki vaan ovat..Ap

Etkä vieläkään ole tajunnut, että ne parhaat miehet on vain seksin perässä? Et taida kuitenkaan olla niin fiksu kuin väität.

Jos rehellisiä ollaan niin hyvin moni mies on vain seksin perässä, mutta parhaat miehet saa sitä useammin ja helpommin joten miksi he alkaisivat seurustelemaan ja kahlitsisivat itsensä yhteen naiseen? Tavalliselle miehelle on lottovoitto jo saada yhdeltä naiselta ja siksi hän varsin mielellään antaa kahlita itsensä yhteen naiseen. Jos siis näin seksin kannalta asiaa lähestyy. Eli jos haluaa fiksun ja komean miehen niin silloin kannattaa toivoa, että on itsekin ihan supermahtava nainen, joka pieksää vertailussa kaikki muut naiset 100-0, jos et ole sellainen niin olet vain yksi nainen muiden joukossa. Raakaa peliä, mutta valitettavasti vielä raaempaa miehille.

Terveisin Naispelko22

Ei pahalla, mutta sun legitimiteetti kommentoida naisasioita on sama kuin kuukausipalkkaisella sijoitusneuvojalla antaa sijoitusneuvoja (miksi vitussa se olisi palkkarenki jos on niin etevä, että neuvoja riittää muillekin).

No älkää uskoko, ei se minun ongelmani ole. Pyörikää ihan vapaasti niiden parhaiden ja haluttujen miesten kanssa, mutta tajutkaa se, että se on sitä samaa kilpailua mitä se on meillä miehilläkin saada joku nainen kumppaniksi tai sänkyhommiin.

Kaikki haluaa kumppaniltaan jotain, hyvin moni ap:n kaltainen kaunis, fiksu ja mukava nainen haluaa samanlaisen miehen, komean, fiksun ja mukavan. Ongelma tulee siinä, että tällainen ihminen on harvinainen ja siksi haluttu tavisten ja alempitasoistenkin kesken. Vai voitko muka pokerinaamalla väittää, että näin ei ole?

Oletetaan, että Suomessa on vaikka viisi (5) komeaa, fiksua ja mukavaa miestä ja saman verran kauniita, fiksuja ja mukavia naisia, siihen päälle sitten loput suomalaiset ihmiset. Nuo viisi miestä voisivat pariutua noiden viiden naisen kanssa, mutta miksi he tekisivät niin kun siellä on tuhansia naisia joilla on edes yksi noista kolmesta ominaisuudesta? Parisuhteeseen nuo miehet eivät näitä yhden ominaisuuden naisia halua jos on mahdollisuus noihin viiteen ns. täydelliseen naiseen, mutta nussivat heitä kyllä ihan mielellään, koska heillä on siihen mahdollisuus. Miehet nyt vaan on aika vahvasti pillun perään kuten niin moni palstalla on todennut, mutta nyt kun joku muu kuin nainen sen sanoo niin se ei voi olla totta. 

Ottakaa huomioon sekin, että en ole missään vaiheessa sanonut kaikkien miesten olevan pelkän pillun perässä, otin vaan kantaa kun AP totesi miesten olevan vain seksin perässä. Ei kaikki miehet ole niin seksin perään, mutta ajattele nyt itsekin ihan järjellä, että olet mies jota suuri osa naisista haluaa ja sinä haluat heitä niin miksi jättää tilaisuus käyttämättä? Sama tilanne on näillä naisillakin, mutta naiset eivät taas ole niin pelkän seksin perään, ainakin jos teidän sanomisianne on uskominen. Tuon varmaan voin sanoa ihan vaikka en ikinä ole naisten kanssa sen ihmeellisemmissä väleissä ollutkaan. Kohta joku kommentoi ihanan fiksusti, että "Toivottavasti et ikinä tule olemaankaan". Toiveesi luultavasti toteutuu, onneksi olkoon!

Niin ja minähän saan kirjoitella täällä vaikka tähtitieteestä vaikka en edes kaukoputkea omista.

Terveisin Naispelko22

Hyvää servausta. Sulla on sana hallussa ja vaikutat fiksulta. Luultavasti opiskelet. 

ps: ala käymään myös salilla. Luulis nainenkin löytyvän jos vaan kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin yleisesti ottaen (paljon poikkeustapauksia tietenkin mahtuu mukaan) parisuhteet tapaavat muodostua sellaisiksi, että miehen täytyisi olla jollakin tavalla pikkuisen "parempi" kuin naisen.

"Syitä" on varmaan sysissä ja sepissä.

Tämä ei tietenkään päde yksittäisiin parisuhteisiin, vaan laajan vertailun tuloksena tämän voi havaita.

Tämä johtaa siihen, että "huippunaisen" on vaikea saada "huippumiehiä" tai "huippu+ miehiä" ja toisaalta taas miehillä joilla menee heikoimmin, on vaikeuksia saada naisia (tosin moni ei edes pyri / pysty muodostamaan parisuhdetta: narkkarit, alkkikset, linnakundit ym).

Huom! En ole lassukka, en halua käyttää termiä "parisuhdemarkkinat" (koska sellaisia ei edes ole olemassa), vaan ennemmin miellän ilmiön joukoksi samansuuntaisia, yleisiä taipumuksia.

Vierailija
44/53 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai niin. Ehkäpä sinussa ei vain ole sitä jotain, todennäköisesti luonteesi ei ole kovin rakastettava suhteessa ollessa, jos ei sinuun ole kukaan koskaan rakastunut ja sinua halunnut valita. Useimpiin meistä on kuitenkin monikin ja kyllä mä sanoisin että pariskuntia kun katsoo tuolla missä vaan, on se naisosapuoli useinkin varsin hyvännäköinen ja mikä ettei ihan fiksu ja mukavakin. Fakta on että hyvännäköisellä, fiksulla ja mukavalla naisella todellakin on niitä ottajia, on jopq mistä valita, mutta tietenkin jos olet havahtunut etsimään miestä lähempänä jotain neljääkymmentä, niin on vain luonnollista että moni parisuhteeseen kykenevä sellaisessa jo siinä vaiheessa on. Ei se että alennat muiden naisten arvoa tuolla tavalla, tee sinusta itsestäsi oikeastaan sen haluttavampaa.

Kun pariskuntia on vuosikausia katsellut, kaikenikäisiä, niin ei se kyllä niin ole, että parhaimman näköiset pariutuvat! Pääskää jo irti tuosta harhasta.

En ole ap.

Vierailija
45/53 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vaikeaa löytää miestä..

Kyllä löytyy, ovat vaan niin fiksuja että haluavat pysyäkin vapaina.

Vierailija
46/53 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta ymmärrän AP:ta. Itselläni on vähän kolikon toisen puolen ongelma. Olen ihan perusnätti nuori nainen. Olen tavannut huikean komean, todella menestyvän sinkkumiehen joka haluaa kanssani suhteeseen. Oletin hänen olevan vain seksin perässä, hänellä on tietty ns. maine. Ja suostuin seksiin muutamien treffien jälkeen, koska, no, kuka ei haluaisi harrastaa sitten vaikka vain seksiä sellaisen miehen kanssa ja kuinka monta vastaavaa tilaisuutta sitä vastaan tulee? Ja olihan se seksi mahtavaa. Mutta mies on edelleen vahvasti kiinnostunut. 

Ongelma tässä on se, että minä en ole millään lailla yhtä tasokas, jos näin haluaa sanoa. En ole hoikka, vaikka normaalipainoinen olenkin, selluliittiakin löytyy, enkä meikkaa. Tulotaso meillä on aivan eri maailmasta. 

Miksi mies haluaa minut eikä jotain huippumallia? Kysyin häneltä ja vastaus oli, että olen juuri sellainen nainen, jonka hän haluaa.

Miten tähän tilanteeseen uskaltaa luottaa? Vai pitääkö vaan mennä tunteen mukana?

Vierailija
47/53 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä mies ottaa mieluummin tavisnaisen. Se on helpompi pitää kun sen perään ei kaikki yritä, eikä petä kun komean miehen sai.

Vierailija
48/53 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen saa miehen. Mutta se taso?

Juoppoja, työttömiä, moniongelmaisia. Rumuus päälle.

Monelle rumahkolle miehelle ei riitä yksi nainen.

Paskas kynsien alla, huono hygienia muutenkin, ylipaino.

Ihanko työttömyys on sun mielestä joku tahtotila?

Vierailija
49/53 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta ymmärrän AP:ta. Itselläni on vähän kolikon toisen puolen ongelma. Olen ihan perusnätti nuori nainen. Olen tavannut huikean komean, todella menestyvän sinkkumiehen joka haluaa kanssani suhteeseen. Oletin hänen olevan vain seksin perässä, hänellä on tietty ns. maine. Ja suostuin seksiin muutamien treffien jälkeen, koska, no, kuka ei haluaisi harrastaa sitten vaikka vain seksiä sellaisen miehen kanssa ja kuinka monta vastaavaa tilaisuutta sitä vastaan tulee? Ja olihan se seksi mahtavaa. Mutta mies on edelleen vahvasti kiinnostunut. 

Ongelma tässä on se, että minä en ole millään lailla yhtä tasokas, jos näin haluaa sanoa. En ole hoikka, vaikka normaalipainoinen olenkin, selluliittiakin löytyy, enkä meikkaa. Tulotaso meillä on aivan eri maailmasta. 

Miksi mies haluaa minut eikä jotain huippumallia? Kysyin häneltä ja vastaus oli, että olen juuri sellainen nainen, jonka hän haluaa.

Miten tähän tilanteeseen uskaltaa luottaa? Vai pitääkö vaan mennä tunteen mukana?

Miehellä on pukin maine, kuten sanoit. Huippumallin kauniit naiset varmaan jo ovat oppineet kiertämään sellaiset, jos edes mitään vakavaa heistä ovat koskaan halunneet. Eli varmaan mies ei edes saa sellaisia naisia. Onhan sinullakin epäilyksesi. Kauneimmilla naisillahan on varaa valita.

Vierailija
50/53 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräillä ne on ongelmansa...

Kun pitäisi olla sellainen ja tällainen, muttei saisi olla liikaa tuollainen tai toisenlainen, eikä paljon siitä poikkeavakaan,mutta kuitenkin pitäisi olla vertailukelpoinen sen ensimmäisen kanssa eikä saisi liikaa muistuttaa toistakaan jne.

Kyllä minä nyt sen ymmärrän ,että joka suhteessa huonosta miehestä jokainen järkevä nainen kieltäytyy,mutta toisaalta onko niitä aivan 'joka suhteessa',(... eli siis:ihan  kaikessa )huonoja miehiä lopultakaan kovin montaa  aivan sellaista yksilöä olemassakaan   koko  maailmassa ?

Minusta jos mieheen on rakastunut, niin se riittää.

Jos jonkun rakkaus taas  vaatii, voidakseen siis  yleensä toteutua eli  kohdistua johonkuhun,  ensin pitkän listan kaikkien kohtien täyttämistä juuri oikein, niin anteeksi vaan, minusta sellainen 'rakastuminen'  on kyllä  aika laskelmoivaa ja kylmää,varsinaista   'lemmen  liike-toimintaa' pahimmillaan.

Vierailija
51/53 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä mies ottaa mieluummin tavisnaisen. Se on helpompi pitää kun sen perään ei kaikki yritä, eikä petä kun komean miehen sai.

Näinhän se joskus on. Tämä naisten unelmamies on omin silmin nähnyt ja kokenut miten helposti varatut naiset pettävät miehiään. "Alempitasoinen" nainen ymmärtää paremmin arvostaa ja pitää kiinni korkeampitasoisesta miehestään.

Toisaalta, mies tulee kyllä pettämään häntä fyysisesti, mutta tuskin henkisesti. Epätodennäköistä että vaihtaisi nuorempaan, kun ei alunperinkään ollut ulkoisen kauneuden takia kiintynyt.

Vierailija
52/53 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni vinkki kaikille, jotka haluavat sitoa miehen: ÄLÄ ANNA EKOILLA TREFFEILLÄ.

Vanha viisaus, jolla on vieläkin voimaa. Jos olet liian helppo ja kaadut jo baarista sänkyyn, niin peli on menetetty. Ei ne ns. pelimiehet tai muut komeat miehet arvosta sellaista, joka kaikille antaa. Sinun pitää tuntea arvosi, että se, joka sinulta saa, on sen arvoinen. Arvostatko itsekään mitään kaikki akat sahannutta tautiäijää, jonka kaikki tuntee? ET.

Minun tasokas mieheni piiritti minua ihan tosissaan ja rakastui aina vain enemmän, kun huomasi, etten ole mikään jakorasia. Maineeni oli muutenkin hyvä. Jos olisin seksiä halunnut, niin olisin saanut sitä koska tahansa. Mutta en halua olla helppo, vaan olen Tiffanyn timantti. Olin siis jännittävä ja tavoiteltava. Annoin ymmärtää, että kiinnostaa tavata ja jatkoa on luvassa... Minä annoin vasta puolen vuoden päästä.

Ei kai kukaan jaksa tutustua paremmin, jos on heti kättelyssä saanut seksiä?

Ennen vanhaan päästiin naimisiin, koska vasta sitten sai.

Vierailija
53/53 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP kuulostaa siltä, että on pari kertaa päässyt lämmittämään itseään reippaasti tasokkaamman miehen lakanoita, eikä oikein enää osaa arvoida realistisesti omaa tasoaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi