Kauniin, fiksun ja mukavan naisen on todella
vaikeaa löytää miestä..
Seksi kelpaisi kaikille, mutta parisuhde ei. Ja todella, elämäni peruspilarit ovat kunnossa: olen itsenäinen, työssäkäyvä ym.
Ne, jotka haluaisivat kanssani parisuhteen, ovat niin kaukana ulkoisista ihanteistani, etten pysty. Ja täytyyhän toisen sytyttää myös siltä osin.
Komeita, vapaita ja fiksuja miehiä ei vaan löydy.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
en vaan jaksa pitää tätä ongelmana jos ulkonäkö on se juttu, josta jää kiinni. jos tykkäisit ihmisestä oikeasti, ei ulkonäöllä olisi niin väliä. ehkä kannattaa vielä kypsyä henkisesti ja yrittää päästä eroon pinnallisesta maailmankuvasta, jospa se mies sitten löytyisi. on oikein, ettei mukavat, fiksut ja kivat miehet mene yksiin kaltaistesi turhamaisten ääliöiden kanssa.
Sinä se et vaan taviksena tajua. Kutsut minua pinnalliseksi, turhamaiseksi, ääliöksi ja henkisesti epäkypsäksi? Mitähän se sinusta mahtaa kertoa... Ihastumiseen nyt vaan tarvitaan useimmiten edes suurinpiirtein "omaa tasoa" oleva ihminen. Ap
Ei kyse ole vain kelpaamisesta. Jos ei ihastu, niin ei ihastu. Itsekin olen tykännyt monista miehistä kaverina, mutta parisuhteeseen tarvitaan muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset tykkää niin harvoista miehistä kun taas 90% miehistä kelpaa melkein kaikki naiset?
Koska se 90% miehistä haluaa parisuhteesta vain seksiä ja heille välttää siihen kuka vaan nainen, muilla asioilla ei ole väliä. Jos ei ole aikomustakaan tutustua toiseen syvällisemmin, niin silloin kaikki käy.
Vierailija kirjoitti:
Ei ap ole niin tasokas kuin kuvittelee. Kyllä ne pelimiehetkin tahtoo sitoutua jos tarpeeksi tasokas nainen tulee kohdalle. Jos ap kelpaa vain seksiin, niin se johtuu että hänessä ei ole miehelle muita kiinnostavia ominaisuuksia kuin pimpero.
Tämä. Moni juuri ja juuri seksiin halutun miehen kanssa kelpaava nainen kuvittelee itsestään liikoja. Luulevat oikeasti olevansa parisuhdekamaa jonkun top 1 % alfan silmissä, vaikka ei ulkonäössä kestä vertailua oikeisiin kaunottariin ja usein luonteessakin aika paljon parannettavaa. Moni vaan ajattelee, että jos on kauniiksi kehuttu, niin sitten on oikeasti saumoja niihin kaikista halutuimpiin miehiin. Mutta ei se näinkään mene, vaan niitä vielä kauniimpia naisia on ihan riittävästi niin, että jokaikinen alfa (joita ei siis todellakaan kasva puissa) saa oman "huippumallin" ja muut jäävät nuolemaan näppejään. Toki aina on joku poikkeus jolle naisen ulkonäkö ei ole niin tärkeää sittenkään, mutta jos itse olisin perusnätti nainen, en laskisi kauheasti sellaisen varaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en vaan jaksa pitää tätä ongelmana jos ulkonäkö on se juttu, josta jää kiinni. jos tykkäisit ihmisestä oikeasti, ei ulkonäöllä olisi niin väliä. ehkä kannattaa vielä kypsyä henkisesti ja yrittää päästä eroon pinnallisesta maailmankuvasta, jospa se mies sitten löytyisi. on oikein, ettei mukavat, fiksut ja kivat miehet mene yksiin kaltaistesi turhamaisten ääliöiden kanssa.
Sinä se et vaan taviksena tajua. Kutsut minua pinnalliseksi, turhamaiseksi, ääliöksi ja henkisesti epäkypsäksi? Mitähän se sinusta mahtaa kertoa... Ihastumiseen nyt vaan tarvitaan useimmiten edes suurinpiirtein "omaa tasoa" oleva ihminen. Ap
hih, vai että ihan taviksena :D mieluummin tällainen tavis, joka seurustelee ihanan, erittäin älykkään ja menestyvän miehen kanssa kuin sellaisella tavalla tasokas kuin sinä varmaan olet.
kyllä oma arvomaailma ja suhtautuminen muihin ihmisiin vaikuttaa todella paljon siihen ihastumiseen. jos sä pidät itseäsi "tasokkaana" (viestiesi perusteella parempana kuin muut) niin tervemenoa, voi olla vaikeaa löytää se kiva mies. mitä sinun kutsuminen noiksi kertoo minusta? no sen, että sietokykyni pinnallisuutta kohtaan on nolla ja että en jaksa hirveästi diplomatiaa harrastaa netissä. jostain syystä tuntemistani älykkäistä, kauniista naisista ne oikeasti hyväsydämiset ovat löytäneet itselleen puolisot, pinnalliset ja itseään muita parempana pitävät ovat korkeintaan kuvailemissasi seksisuhteissa. onneksi kulttuurissamme vielä yleisesti arvostetaan sydämen hyvyyttä.
Vai niin. Ehkäpä sinussa ei vain ole sitä jotain, todennäköisesti luonteesi ei ole kovin rakastettava suhteessa ollessa, jos ei sinuun ole kukaan koskaan rakastunut ja sinua halunnut valita. Useimpiin meistä on kuitenkin monikin ja kyllä mä sanoisin että pariskuntia kun katsoo tuolla missä vaan, on se naisosapuoli useinkin varsin hyvännäköinen ja mikä ettei ihan fiksu ja mukavakin. Fakta on että hyvännäköisellä, fiksulla ja mukavalla naisella todellakin on niitä ottajia, on jopq mistä valita, mutta tietenkin jos olet havahtunut etsimään miestä lähempänä jotain neljääkymmentä, niin on vain luonnollista että moni parisuhteeseen kykenevä sellaisessa jo siinä vaiheessa on. Ei se että alennat muiden naisten arvoa tuolla tavalla, tee sinusta itsestäsi oikeastaan sen haluttavampaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hih, vai että ihan taviksena :D mieluummin tällainen tavis, joka seurustelee ihanan, erittäin älykkään ja menestyvän miehen kanssa kuin sellaisella tavalla tasokas kuin sinä varmaan olet.
kyllä oma arvomaailma ja suhtautuminen muihin ihmisiin vaikuttaa todella paljon siihen ihastumiseen. jos sä pidät itseäsi "tasokkaana" (viestiesi perusteella parempana kuin muut) niin tervemenoa, voi olla vaikeaa löytää se kiva mies. mitä sinun kutsuminen noiksi kertoo minusta? no sen, että sietokykyni pinnallisuutta kohtaan on nolla ja että en jaksa hirveästi diplomatiaa harrastaa netissä. jostain syystä tuntemistani älykkäistä, kauniista naisista ne oikeasti hyväsydämiset ovat löytäneet itselleen puolisot, pinnalliset ja itseään muita parempana pitävät ovat korkeintaan kuvailemissasi seksisuhteissa. onneksi kulttuurissamme vielä yleisesti arvostetaan sydämen hyvyyttä.
Sydämen hyvyys ei nyt taida liittyä tähän millään lailla. Mutta väitä toki rauhassa, että ulkonäöllä ei ole yhtään mitään merkitystä ihastumisen kannalta. Mielipide on kuin persereikä, kaikilla omansa. Ap
Mitäköhän tapahtuisi, jos muutama oikeasti naisten jahtaama alfa rankkaisi nämä netin "kaunottaret", joiden on vaikea löytää miestä? Eivät varmaan rumaksi sanoisi, mutta... helposti vaan nainen kuvittelee olevansa täysi kymppi ihan jo vain jos on esim. pitkä blondi joka saa iskuyrityksiä komeilta miehiltä. Voi vain olla, että ne iskuyritykset on tyyppiä "voisi tota kerran panna".
Kaunis, fiksu ja mukava nainen tulee helposti hyväksikäytetyksi. Koska miehet haluaa häntä ja hän itse on lähtökohtaisesti kiltti. Jos hän ottaa itselleen hyvännäköisiä miehiä, jotka pyrkii hänen lähelleen, on ihan todennäköistä, että joukossa on hyvännäköisiä kusipäitä. Sen mukavuuden ja fiksun käytöksen vuoksi sitten tulee siedettyä kusipäitä liian pitkään ja tulee hyväksikäytetyksi.
Neuvo: rupea vähän vähemmän mukavaksi, jos sinulle ei olla mukavia, eli pistä paljon kylmemmin pihalle kusipäisesti käyttäytyvät. Tuhlaat vähemmän aikaa. Kyllä sieltä pitäisi jossain vaiheessa tulla kohdalle komea, fiksu ja mukava mies.
Joo, näköjään paljastuikin ap:n mukavuuden syvimmät ulottuvuudet tuolla ylempänä. On se vaan vaikea meidän tavisten ymmärtää miten "kauniin, fiksun ja mukavan" naisen on lähes mahdotonta löytää omaa tasoaan vastaava adonis joka kelpuuttaisi hänet muuhunkin kuin panoksi. Jep jep.
Tulevaisuudessasi on paljon etsimistä ja seksiä ilman sitoutumista. Sitten joskus kun kello tikittää kunnolla, otat jonkun jolle kelpaat ja saat lapsia. Mutta tulet aina halveksumaan häntä alempitasoisena, koska nyt olet määrittänyt tasosi panokumppanien mukaisesti, etkä tätä vääristymää ikinä saa pois kallostasi vaikka ymmärrätkin että näin on mennyt. Liitto kestää sitten jonkin aikaa, ruuhkavuodet, mies valittaa täällä ettei saa läheisyyttä sinulta, ja enemmin tai myöhemmin sitten eroat miehestä. Jos moraalisi tai sen puute sallii, niin kerkeät pettämään häntä siinä välissä.
Kullikarusellissa vain ylemmän tason miehet voittavat pidemmän päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpön löpö. Tasokas nainen saa miehen helposti, melkein kuin sormia napsauttamalla. Todennäköisesti et ole niin kaunis, fiksu ja mukava kuin kuvittelet tai näiden lisäksi olet ihmispelkoinen erakko tms.
Kyllä, saisin miehen sormia napsauttamalla, mutta minkälaisen miehen....varmasti hyvänkin miehen, mutta pitäisi olla myös ulkonäöllisesti sellainen, jota viitsii katsella (johon ihastun!) Ap
Eli ongelma on jälleen kerran sinun naisen nirsous eikä se että olisi vaikeaa saada miestä.
Juuri näin. Tämä se oikea syy on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No älä muuta sano. Täällä toinen samanlainen. Seksisuhteessa yli puoli vuotta kun miestä ei kiinnosta parisuhde.
Itse juuri lopetin suhteeni kun mies ei pystynyt sitoutumaan minuun. Roikkui kuitenkin seksin perässä (?) toista vuotta. Sydän särkyi, enkä tiedä uskallanko enää minkäännäköiseen suhteeseen, kun seksin perässä ne kaikki vaan ovat..Ap
Etkä vieläkään ole tajunnut, että ne parhaat miehet on vain seksin perässä? Et taida kuitenkaan olla niin fiksu kuin väität.
Jos rehellisiä ollaan niin hyvin moni mies on vain seksin perässä, mutta parhaat miehet saa sitä useammin ja helpommin joten miksi he alkaisivat seurustelemaan ja kahlitsisivat itsensä yhteen naiseen? Tavalliselle miehelle on lottovoitto jo saada yhdeltä naiselta ja siksi hän varsin mielellään antaa kahlita itsensä yhteen naiseen. Jos siis näin seksin kannalta asiaa lähestyy. Eli jos haluaa fiksun ja komean miehen niin silloin kannattaa toivoa, että on itsekin ihan supermahtava nainen, joka pieksää vertailussa kaikki muut naiset 100-0, jos et ole sellainen niin olet vain yksi nainen muiden joukossa. Raakaa peliä, mutta valitettavasti vielä raaempaa miehille.
Terveisin Naispelko22
Ei pahalla, mutta sun legitimiteetti kommentoida naisasioita on sama kuin kuukausipalkkaisella sijoitusneuvojalla antaa sijoitusneuvoja (miksi vitussa se olisi palkkarenki jos on niin etevä, että neuvoja riittää muillekin).
No älkää uskoko, ei se minun ongelmani ole. Pyörikää ihan vapaasti niiden parhaiden ja haluttujen miesten kanssa, mutta tajutkaa se, että se on sitä samaa kilpailua mitä se on meillä miehilläkin saada joku nainen kumppaniksi tai sänkyhommiin.
Kaikki haluaa kumppaniltaan jotain, hyvin moni ap:n kaltainen kaunis, fiksu ja mukava nainen haluaa samanlaisen miehen, komean, fiksun ja mukavan. Ongelma tulee siinä, että tällainen ihminen on harvinainen ja siksi haluttu tavisten ja alempitasoistenkin kesken. Vai voitko muka pokerinaamalla väittää, että näin ei ole?
Oletetaan, että Suomessa on vaikka viisi (5) komeaa, fiksua ja mukavaa miestä ja saman verran kauniita, fiksuja ja mukavia naisia, siihen päälle sitten loput suomalaiset ihmiset. Nuo viisi miestä voisivat pariutua noiden viiden naisen kanssa, mutta miksi he tekisivät niin kun siellä on tuhansia naisia joilla on edes yksi noista kolmesta ominaisuudesta? Parisuhteeseen nuo miehet eivät näitä yhden ominaisuuden naisia halua jos on mahdollisuus noihin viiteen ns. täydelliseen naiseen, mutta nussivat heitä kyllä ihan mielellään, koska heillä on siihen mahdollisuus. Miehet nyt vaan on aika vahvasti pillun perään kuten niin moni palstalla on todennut, mutta nyt kun joku muu kuin nainen sen sanoo niin se ei voi olla totta.
Ottakaa huomioon sekin, että en ole missään vaiheessa sanonut kaikkien miesten olevan pelkän pillun perässä, otin vaan kantaa kun AP totesi miesten olevan vain seksin perässä. Ei kaikki miehet ole niin seksin perään, mutta ajattele nyt itsekin ihan järjellä, että olet mies jota suuri osa naisista haluaa ja sinä haluat heitä niin miksi jättää tilaisuus käyttämättä? Sama tilanne on näillä naisillakin, mutta naiset eivät taas ole niin pelkän seksin perään, ainakin jos teidän sanomisianne on uskominen. Tuon varmaan voin sanoa ihan vaikka en ikinä ole naisten kanssa sen ihmeellisemmissä väleissä ollutkaan. Kohta joku kommentoi ihanan fiksusti, että "Toivottavasti et ikinä tule olemaankaan". Toiveesi luultavasti toteutuu, onneksi olkoon!
Niin ja minähän saan kirjoitella täällä vaikka tähtitieteestä vaikka en edes kaukoputkea omista.
Terveisin Naispelko22
Nainen saa miehen. Mutta se taso?
Juoppoja, työttömiä, moniongelmaisia. Rumuus päälle.
Monelle rumahkolle miehelle ei riitä yksi nainen.
Paskas kynsien alla, huono hygienia muutenkin, ylipaino.
Kummia neuvoja täällä. Entä jos tyytyisit vain tilanteeseen. Onhan sulla paljon mitä monella muulla ei ole. Ajat ovat muuttuneet ja onnellisia suhteita luodaan myös vanhempana. Pelimies ei ole koskaan tasokas parisuhteessa.
Minä olen liki viisikymppinen ja olen huomannut minun ikäisitäni, että on todellakin on parisuhdemiehiä ja ei-parisuhdemiehiä. Tässä iässä heidät jo erottaa - lapsista nimittäin.
Nämä miehet, joilla on lapsia parillekin naisellel, ovat äärimmäsiiä parisuhdeihmisiä. Heillä on kova tarve sitoutua. He tekevät lisää lapsia, koska haluavat miellyyttää naistaan, pitää hänet tyytyväisenä. He jopa ottavat jonkun "ihan kivan", jotta vain saisivat elää parisuhde-elämää.
Tällaisesta miehestä saa hyvän puolison. Myös toisella kierroksella.
Vierailija kirjoitti:
Höpön löpö. Tasokas nainen saa miehen helposti, melkein kuin sormia napsauttamalla. Todennäköisesti et ole niin kaunis, fiksu ja mukava kuin kuvittelet tai näiden lisäksi olet ihmispelkoinen erakko tms.
Tuo on aika yleinenharhaluulo. Minua kaikki kyllä katsovat ja monet ihastuvat, mutta eivät silti lähesty minua tai kerro ihastumistaan minulle ja mietin mikä siinä on. Eräs miespuolinen kaverini oli toiselle kaverilleni kylläkin sanonut, että olen sellainen yleinen fantasia, mutta ei kukaan kuvittele, että voisi saada minut itselleen. Ehkä se on näin, että miehet ajattelevat olevansa liian huonoja minulle, vaikka itse kyllä kelpuuttaisin mieluiten juuri ihan tavallisen miehen.
Vierailija kirjoitti:
vaikeaa löytää miestä..
Seksi kelpaisi kaikille, mutta parisuhde ei. Ja todella, elämäni peruspilarit ovat kunnossa: olen itsenäinen, työssäkäyvä ym.
Ne, jotka haluaisivat kanssani parisuhteen, ovat niin kaukana ulkoisista ihanteistani, etten pysty. Ja täytyyhän toisen sytyttää myös siltä osin.
Komeita, vapaita ja fiksuja miehiä ei vaan löydy.
Jos ihminen on sekä aika kaunis/komea fyysisesti, koulutettu ja luonteeltaan mukava ja ystävällinen, sellaista ihmistä vähän kartetaan Suomessa. Kun on sopivasti vajavainen näillä alueilla, niin sellaista on helpompi lähestyä.
No huh, onpa vaikea elämä! On niin kaunis ettei kelpuuta ketään... Ei ilmeisesti ole tullut tarpeeksi rikasta miestä vastaan? Alentakaa nyt niitä kelpoisuusvaatimuksianne, niin saatatte löytää vaikka todellisen rakkauden.
Tämäpä se. Tai en pelimiehistä tiedä, mutta kyllähän Suomessa komeita ja fiksujakin miehiä on jotka haluavat sitoutua. Eivät vaan jostain syystä ap:n kanssa.