Naama vanhenee!! Kaikki merkit kehiin, mitä vielä odottaa..
olen 45 vuotias nainen ja tähän asti ollut sinut vanhenemisen kanssa kunnes tänä syksynä naama on vanhentunut ihan silmissä. Apua. Huomasin ylähuulen päällä sellaisia rinkuloita iholla ja ihmettelin, että mitä helvettiä nämä ovat, kunnes vähän googlasin ja katos vain, lähes jokaisella n 50 vee naisella ihossa samanlaisia rinkuloita ja näköjään juuri huulen päällä oikein hyvä esiintymispaikka. Siis vähän myös ryppyjä, mutta näitä ihon välisiä rinkuloita, kai ne jonkin sortin ryppyjä ovat?!
Sitten ihan mustat silmänympärykset, siis ei pelkästään aluset , vaan ihan pandat :-(
Huulet ihan viivat, en tod. laita huulipunaa.
Sibeliusryppy
Oli kertokaa mitä vielä tuleman pitää....... Ja jos joku tietää miten noilta iholäiskiltä ja rinkuloita voi välttyä, niin kertokaa!!!!!
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä "ihon välisiä rinkuloita"? Muut merkit ovat toki tuttuja (vaikkevät kaikki vielä omassa naamassa), mutta tätä en tajua. Mitä siis tarkoitat? Pystyjuonteita ylähuulessa, vai?
No sellaisia ihomuutoksia, ihossa ikäänkuin pieni "arpi" joka ei siis ole niin syvä kuin arpi, mutta sellainen rinkulamainen "arpi". No, arpi on väär sana, kun ei ole niin näkyvä kuin arpi, mutta kuitenkin sellainen vanhuuden ihomuutos. Googlaa vaikka aging face ja katso huulien ja nenän välistä aluetta, niin siinä näkyy pystyryppyjen lisäski näitä "kraatereita"
Siis ihon värisiä, ei välisiä
Niin ja nämä muutokset on kai osin hormonaalisia.
Vierailija kirjoitti:
http://www.iltasanomat.fi/terveys/art-1450153989531.html
Iltasanomat tietää kertoa, että naisten ulkonäkö "romahtaa" nopeasti 40 ja 50 ikävuoden välisenä aikana.
Se on vaan lycka till.
-mies
Haista kakka. Mee pois tästä ketjusta :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä "ihon välisiä rinkuloita"? Muut merkit ovat toki tuttuja (vaikkevät kaikki vielä omassa naamassa), mutta tätä en tajua. Mitä siis tarkoitat? Pystyjuonteita ylähuulessa, vai?
No sellaisia ihomuutoksia, ihossa ikäänkuin pieni "arpi" joka ei siis ole niin syvä kuin arpi, mutta sellainen rinkulamainen "arpi". No, arpi on väär sana, kun ei ole niin näkyvä kuin arpi, mutta kuitenkin sellainen vanhuuden ihomuutos. Googlaa vaikka aging face ja katso huulien ja nenän välistä aluetta, niin siinä näkyy pystyryppyjen lisäski näitä "kraatereita"
Siis ihon värisiä, ei välisiä
Siis laajentuneista ihohuokosistako puhut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole huomannut vielä mitään. Olen 45v. Laittakaa kuva mitä ihmeen rinkuloita tarkoitatte
Hollow eyes on nimitys tuolle, että silmät painuvat kuoppiin, rasva lähtee silmien ympäriltä ja tulee tummat silmänympäräysrinkulat, kuin pandalla. Katsokaa kuvat
https://www.google.fi/search?q=hollow+eyes&biw=1358&bih=615&site=webhp&…
No mulla on tommoset vaikka oon vasta lähes 30v. Tullut liian vähästä unesta.
13 ja 33 -vuotiaita ei välttämättä erota toisistaan. Mutta noin 35 vuotiaana lähtee jotain tapahtumaan ja 40-45-vuotiaana suurin osa on jo rumia eikä siitä enää kaunistu ikinä. Se on vaan hyväksyttävä että maan vetovoima vetää puoleensa. Onneksi aika lailla tasapuolisesti. Harvoin näkee kauniita yli 40-vuotiaita.
Vierailija kirjoitti:
13 ja 33 -vuotiaita ei välttämättä erota toisistaan. Mutta noin 35 vuotiaana lähtee jotain tapahtumaan ja 40-45-vuotiaana suurin osa on jo rumia eikä siitä enää kaunistu ikinä. Se on vaan hyväksyttävä että maan vetovoima vetää puoleensa. Onneksi aika lailla tasapuolisesti. Harvoin näkee kauniita yli 40-vuotiaita.
Minä olen alle kolmekymppinen mutta todellakin näkee useinkin kauniita yli nelikymppisiä! Mulla montakin keski-ikäistä kaunista työkaveria kun aloin miettimään heitä ja heidän ikiään. Toki kasvut muuttuvat eikä näytä enää tyttösiltä mutta kyllä kaunis voi olla jos olet nuorenakin ollut
Minua huvittaa se Vuosia Nuoremmaksi -ohjelmassa oleva Siluetissa työskentelevä keski-ikäinen nainen, jonka naama on ihan liikkumaton ja täytelty. Varmaan itse kuvittelee näyttävänsä hyvinkin nuorekkaalta, mutta ihon sileydestä huolimatta näkee, että kyseessä on päälle 50-kymppinen ihminen. Ikävä kyllä nuoruutta ei voi feikata, joten parempi antaa sen naaman roikkua ihan rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen alle kolmekymppinen mutta todellakin näkee useinkin kauniita yli nelikymppisiä! Mulla montakin keski-ikäistä kaunista työkaveria kun aloin miettimään heitä ja heidän ikiään. Toki kasvut muuttuvat eikä näytä enää tyttösiltä mutta kyllä kaunis voi olla jos olet nuorenakin ollut
Toki toki, moni näkee vanhuksissakin kauneutta. Vaan kukaan ei enää kuitenkaan mieti, että onkohan tuo missi-ikäinen, sen vaan näkee jo nelkytvuotiaasta että nuoruus on takanapäin.
Jos oikeasti ahdistaa paljon niin ei muuta kun kirurgin veitsen alle jos on varaa, toisaalta tallinnassa on halvempaa.
Jos nuorilla likoilla on vara hankkia silarit niin kyllä jo vuosikymmeniä työelämässä olleen naisen olettais olevan sen verran varakas että yks kasvojen kohotus ei taloutta kaada tai ottaa lainaa pankista.
Siis mikäli kasvojen vanheneminen oikeasti ahdistaa noin paljon. Muistakaa että meillä on vain yksi elämä! pahimmillaan tuokin ahdistus aiheuttaa masennusta ja muita ongelmia.
botoxia ja hyarylonihappoa, kyllä se siitä! auttaa todella eikä näytä edes korjaillulta kun on hyvä pistäjä.
Hei ihan oikeesti nyt! Voitaisko keskustella jostain ei niin masentavasta aiheesta. Joulukin on tulossa ja kaikki ja mieli pitäisi olla iloinen. On tässä muutenkin ikäkriisiä jo.. ;)
Niin minuakin :(
N42
Vierailija kirjoitti:
Voi perkele kun rupesi ahdistamaan :(
N38
Vieläkö joku käyttää hyarylonihappoa? Sen vaikutuksesta ihon oma h-hapon tuottaminen heikkenee romahdusmaisesti entisestään. Botox on hermomyrkkyä. Ainoa turvallinen (mutta kallis) menetelmä on oman rasvan käyttäminen, mutta sen vaikutus kestää vain muutamista viikoista kuukausiin, jonka jälkeen toimenpide on uusittava.
Vierailija kirjoitti:
botoxia ja , kyllä se siitä! auttaa todella eikä näytä edes korjaillulta kun on hyvä pistäjä.
Tervetuloa kerhoon. Olen 48 v. ja laitatin äskettäin täytteitä huuliin ja suu- ja nenäpieliin, kun alkoivat roikkumaan ja huulet ohenemaan. Plastiikkakirurgilla kävin, ja olen tyytyväinen. Kerran aiemmin olen laitattanut, silloin vaikutus kesti peräti kolme vuotta.
Suosittelen kollageenikapseleita nimeltä UltraColl. kollageeni vähentää ryppyjä ja juonteita varsinkin silmäkulmissa.
Olen samaa mieltä tuosta ultracollista. Kokeilemisen arvoinen tuote.
En minäkään kyllä ymmärrä
Mitä rinkuloita ap tarkoittaa...
En tiedä, mitä paskaa vielä on tulossa, olen suunnilleen saman ikäinen, mutta jossain iltalehdessä taisi tänään lukea, että naisen naama vanhenee eniten just välillä 40-50. Eli kaikillle tulee ryppyjä ja se on menoa sitten, hautaan, paska.