Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naama vanhenee!! Kaikki merkit kehiin, mitä vielä odottaa..

Vierailija
15.12.2015 |

olen 45 vuotias nainen ja tähän asti ollut sinut vanhenemisen kanssa kunnes tänä syksynä naama on vanhentunut ihan silmissä. Apua. Huomasin ylähuulen päällä sellaisia rinkuloita iholla ja ihmettelin, että mitä helvettiä nämä ovat, kunnes vähän googlasin ja katos vain, lähes jokaisella n 50 vee naisella ihossa samanlaisia rinkuloita ja näköjään juuri huulen päällä oikein hyvä esiintymispaikka. Siis vähän myös ryppyjä, mutta näitä ihon välisiä rinkuloita, kai ne jonkin sortin ryppyjä ovat?!

Sitten ihan mustat silmänympärykset, siis ei pelkästään aluset , vaan ihan pandat :-(

Huulet ihan viivat, en tod. laita huulipunaa.

Sibeliusryppy

Oli kertokaa mitä vielä tuleman pitää....... Ja jos joku tietää miten noilta iholäiskiltä ja rinkuloita voi välttyä, niin kertokaa!!!!!

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leukapielet alkaa roikkua. Huomasin tämän tänä vuonna. Olen myös 45.

Vierailija
2/51 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kommetteja, kiitos!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksoisleuka, kaulaheltta. Kulmaluomet valahtavat alaspäin. Veltostunut kasvojen iho. Tummat silmänaluset.

Vierailija
4/51 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvojumppaa!

Vierailija
5/51 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvojumppa ei kauaa auta, kun kollageeni vähenee, myös kasvoista. Siksi silmät näyttävät kadonneen jonnekin tummiin kuoppiinsa. 

Vierailija
6/51 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi perkele kun rupesi ahdistamaan :(

N38

Vierailija
7/51 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mä olen huomannut kanssa. Laihdutin ja naama valahti. Olen pian 40. Katselen nykyään kaikkia ja arvioin onko tuolls enemmän ryppyjä kun mulla. Joo, tiedän on pinnallista.

Vierailija
8/51 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.iltasanomat.fi/terveys/art-1450153989531.html

Iltasanomat tietää kertoa, että naisten ulkonäkö "romahtaa" nopeasti 40 ja 50 ikävuoden välisenä aikana.

Se on vaan lycka till.

-mies

Vierailija
9/51 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmät painuvat syvemälle kuoppiinsa, juonteet suupieliin, kasvot valahtavat alaspäin, otsajuonteet.

Vierailija
10/51 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vuodessa iho ohentunut, hymy kääntynyt nurinperin, viiksetkin kasvaa ja silmäpussi vaivaa. Oon notredamen kellonsoittajan ja buldogin risteytys. T:49v

Vierailija
11/51 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeilkaa kollageeni valmistetta nimeltä ultracoll

Vierailija
12/51 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kannata syödä mitään kollageenivalmisteita jos ei halua hullun lehmän tautia.

Vierailija
13/51 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole huomannut vielä mitään. Olen 45v. Laittakaa kuva mitä ihmeen rinkuloita tarkoitatte

Vierailija
14/51 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole huomannut vielä mitään. Olen 45v. Laittakaa kuva mitä ihmeen rinkuloita tarkoitatte

Hollow eyes on nimitys tuolle, että  silmät painuvat kuoppiin, rasva lähtee silmien ympäriltä ja tulee tummat silmänympäräysrinkulat, kuin pandalla. Katsokaa kuvat

https://www.google.fi/search?q=hollow+eyes&biw=1358&bih=615&site=webhp&…

Vierailija
15/51 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä "ihon välisiä rinkuloita"? Muut merkit ovat toki tuttuja (vaikkevät kaikki vielä omassa naamassa), mutta tätä en tajua. Mitä siis tarkoitat? Pystyjuonteita ylähuulessa, vai?

Vierailija
16/51 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryppyjä ja muita ikääntymisen merkkejä kannattaakin mieluummin ehkäistä kuin yrittää epätoivoisesti korjata. Aurinkosuoja, kunnon kosteutus, riittävä yöuni, omalle iholle sopivat seerumit yms. käyttöön jo nuorena, koska kun naama on jo uurteilla, sitä on aika turha enää yrittää silotella...

Vierailija
17/51 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mä olen huomannut kanssa. Laihdutin ja naama valahti. Olen pian 40. Katselen nykyään kaikkia ja arvioin onko tuolls enemmän ryppyjä kun mulla. Joo, tiedän on pinnallista.

Missään nimessä yli 40-vuotiaan ei kannata laihduttaa, jos ei ole huomattavan ylipainoinen. Normaali paino tai muutama ylimääräinen kilokin auttaa pitämään kasvojen ihon sileämpänä.  Nykyään näkee jonkin verran noita yli 4-kymppisiä naisia, jotka ovat suorastaan kuihduttaneet itsensä mahtuakseen teinikoon farkkuihin. Se vasta huvittava näky onkin, kun ikääntyneet kasvot eivät mätsää siihen olemattomaan teinikroppaan.

Kasvokarvat on helppo poistaa ja ihon sävyn saa meikillä tasaiseksi. Ryppyjä taas on vaikeampi piilottaa.

Vierailija
18/51 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan kokeillut kasvoakupunktiota? Hollywoodin naisten keskuudessa kuulemma suosittua?

Vierailija
19/51 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on sibeliusryppy? Kertokaa, että tiedän sitten itkeä 4-kymppisenä peilin edessä sitä oikeaa ryppyä.

Oon 33-v ja mulla oli jo otsarypyt 23-vuotiaana :D Vieläkö tämä tästä pahenee? Ekan harmaan KULMAKARVAN bongasin viikko sitten :D

Vierailija
20/51 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä "ihon välisiä rinkuloita"? Muut merkit ovat toki tuttuja (vaikkevät kaikki vielä omassa naamassa), mutta tätä en tajua. Mitä siis tarkoitat? Pystyjuonteita ylähuulessa, vai?

No sellaisia ihomuutoksia, ihossa ikäänkuin pieni "arpi" joka ei siis ole niin syvä kuin arpi, mutta sellainen rinkulamainen "arpi". No, arpi on väär sana, kun ei ole niin näkyvä kuin arpi, mutta kuitenkin sellainen vanhuuden ihomuutos. Googlaa vaikka aging face ja katso huulien ja nenän välistä aluetta, niin siinä näkyy pystyryppyjen lisäski näitä "kraatereita"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi