Naama vanhenee!! Kaikki merkit kehiin, mitä vielä odottaa..
olen 45 vuotias nainen ja tähän asti ollut sinut vanhenemisen kanssa kunnes tänä syksynä naama on vanhentunut ihan silmissä. Apua. Huomasin ylähuulen päällä sellaisia rinkuloita iholla ja ihmettelin, että mitä helvettiä nämä ovat, kunnes vähän googlasin ja katos vain, lähes jokaisella n 50 vee naisella ihossa samanlaisia rinkuloita ja näköjään juuri huulen päällä oikein hyvä esiintymispaikka. Siis vähän myös ryppyjä, mutta näitä ihon välisiä rinkuloita, kai ne jonkin sortin ryppyjä ovat?!
Sitten ihan mustat silmänympärykset, siis ei pelkästään aluset , vaan ihan pandat :-(
Huulet ihan viivat, en tod. laita huulipunaa.
Sibeliusryppy
Oli kertokaa mitä vielä tuleman pitää....... Ja jos joku tietää miten noilta iholäiskiltä ja rinkuloita voi välttyä, niin kertokaa!!!!!
Kommentit (51)
Ihotautilääkärille hakemaan Avitcid-voidetta ryppyvoiteeksi :)
Voisiko joku ystävällisesti etsiä kuvan noista huulirinkuloista? Minä yritin jo, en löytänyt. En löytänyt omasta, 51-vuotiaasta ylähuulestanikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole huomannut vielä mitään. Olen 45v. Laittakaa kuva mitä ihmeen rinkuloita tarkoitatte
Hollow eyes on nimitys tuolle, että silmät painuvat kuoppiin, rasva lähtee silmien ympäriltä ja tulee tummat silmänympäräysrinkulat, kuin pandalla. Katsokaa kuvat
https://www.google.fi/search?q=hollow+eyes&biw=1358&bih=615&site=webhp&…
No mulla on tommoset vaikka oon vasta lähes 30v. Tullut liian vähästä unesta.
Mulla myös tullut viimeisimmän vauva vuoden jälkeen. T: toinen 30 vee
Sisainen valo, hehku, lampo , ystavallisyys loistaa kasvoista. Jos niita ei ole, ei niita tuo leikkaukset ym. Valitettavasti... ennemmin ryppyinen ja sydamen kauneus kuin rypyton ja eloton silmissa ei Elamaa.
Mulla ei ole hirveästi ryppyjä, mut tuo painovoiman vaikutus on väistämätön.. naama valuu kohti maata, hitaasti mutta varmasti. Olen ihan just kohta 40.
Sen olen huomannut, että jos käytän jotain ryppyvoiteita, niin mulla on aivan järkyttävät silmäpussit aamuisin, joten ne olen jättänyt ihan suosiolla, käytän vain Nivean peruspurkkivoidetta.. mut silmänaluset on todella kuivat, joten aamulla tuplakerros voidetta niihin.
Nukkuminen toisella kyljellä tuo jo ryppyjä poskien valahtaessaalaspäin. Pitäskö vain nukkua selällään?
Naama venähtää, luomet lisääntyy ja maksaläiskiä
Kertokaa nyt joku mitä noi aloituksen rinkulat on, en yhtään saa päähäni. T. 35v
No mitä väliä, jos naama vanhenee?
Samaa ikäluokkaa olen. Taidan vanhentua luonnonmukaisesti, harrastaa liikuntaa, pukeutua nätisti ja meikata kevyesti. Tällainen sopii arvoihini ja tuntuu samalla rennolta ja helpottavaltakin, ei tarvitse yrittää olla jotain muuta kuin oikeasti on. Joku valitsee toisella tavalla ja se hänelle suotakoon. Joka elämänvaiheessa kannattaa kuitenkin pysähtyä miettimään mikä on tärkeää ja miksi.