Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on väriä vaihtavat led-valot pinkissä joulukuusessa

Vierailija
14.12.2015 |

Mitäs siihen sanotte?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä av-palsta elää jossain ihan omassa universumissaan, kun mammat istuu palkokasvi sieraimessa tällaisen asian takia. Kyllä minä niin mieleni pahoitin. Mutta toisaalta, tiedetäänhän se, että vaan vihreä kuusi on täällä yleisesti hyväksytty kelmeän keltaisilla kasarivaloilla. Niin ja joulun pitää tietenkin olla raivoraitis, koska on junttia, noloa ja lapsille traumoja aiheuttavaa juoda lasillinen viiniä tai glögiä. Moni kun tuntuu luulevan, että laillisesta tulee perskänniin ja sitten örvelletäänkin kinkkuoksennukset rinnuksilla loppuilta.

Ja jouluvalot kuuluu laittaa vasta joulukuussa ja loppiaisena ne otetaan pois. Koska näin on aina tehty, niin näin kuuluu tehdä.  ;)

Vierailija
22/26 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä av-palsta elää jossain ihan omassa universumissaan, kun mammat istuu palkokasvi sieraimessa tällaisen asian takia. Kyllä minä niin mieleni pahoitin. Mutta toisaalta, tiedetäänhän se, että vaan vihreä kuusi on täällä yleisesti hyväksytty kelmeän keltaisilla kasarivaloilla. Niin ja joulun pitää tietenkin olla raivoraitis, koska on junttia, noloa ja lapsille traumoja aiheuttavaa juoda lasillinen viiniä tai glögiä. Moni kun tuntuu luulevan, että laillisesta tulee perskänniin ja sitten örvelletäänkin kinkkuoksennukset rinnuksilla loppuilta.

Ja jouluvalot kuuluu laittaa vasta joulukuussa ja loppiaisena ne otetaan pois. Koska näin on aina tehty, niin näin kuuluu tehdä.  ;)

Niin ja älä unohda, että jokaikinen valonhäivähdys pihalla pimeään vuodenaikaan on yhtä kuin jouluvalo. Ja jos jouluvaloa näkyy pihalla jollain muulla aikavälillä kuin 1.12. - 6.1., olet mauton juntti ja wt vailla tyylitajua. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ne on aloittajan kodissa, meiltä kyseinen "kuusi" olisi lentänyt jo pihalle.

Vierailija
24/26 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ne on aloittajan kodissa, meiltä kyseinen "kuusi" olisi lentänyt jo pihalle.

No onpa totista. :D

Vierailija
25/26 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauroin ääneen,kuulostaa niin hauskalta. Tykkään kaikista hassuista porokoristeista ja muista mauttomuuksista, kerran vuodessa on ihanaa hieman hullutella.

Vierailija
26/26 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä keskustelusta saa aika helposti vedettyä sen johtopäätöksen, että värikäs kuusi -ihmiset ovat kritiikkiä sietämättömiä reppanoita, joiden mielestä vain heidän kanssaan yhtenevä mielipide kelpaa.

Aloittaja kysyy, mitä mieltä. Jos vastaat kuten minä ajattelen, että hyi helkkari, hirveän-ja tyylittömännäköistä kitchiä ja järjetöntä muovijätettä enkä ottaisi edes ilmaiseksi, niin kyllä olet sitruunan niellyt ja ties vaikka mitä. Oletteko oikeasti noin yksinkertaisia? Kun pyydät mielipiteitä, pitäisi kestää mielipiteitä. Minusta ne on vaan kammotuksia, meillä on aina aito pihta, tuuhea ja tuoksuva. Se on minusta kaunis ja koristeet olen hankkinut niin, että saan aina toteutettua jonkun tyylin. Ihan sama minulle, millaisen kuusen joku Debra jossain haluaa.

En ole mamma, eksyin tänne etsiessäni ruokaohjetta ja totesin, että keskustelun taso on huima. Jos ei vastaa, että "ihana", on palko nenässä (eriävä mielipide=raivo). Ai niin, olen muuten tuttavapiirissäni se ihminen, jota useimmin kuvataan hauskaksi seuraksi. Usein autan ystäviä mm. sisustuksessa ja vaatevalinnoissa pyynnöstä. Tiukkapiposta kaukana. Mutta pitäkää kuvitelmanne ja krääsäkuusenne ja vastailkaa toisillenne, että ihquu ja nii mulkin ja mitä nyt sitten tahdotte.