Onko täällä muita kodittomia?

Vierailija

Olen 33-vuotias, ihan normaali työssäkäyvä nainen, jolla ei ole kotia. Asun kavereideni nurkissa, asuntohakemus on toki vetämässä, mutta hankalaa se on, kun luottotietoni ovat menneet, En voi olla ainoa, enhän?

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen 33-vuotias, ihan normaali työssäkäyvä nainen, jolla ei ole kotia. Asun kavereideni nurkissa, asuntohakemus on toki vetämässä, mutta hankalaa se on, kun luottotietoni ovat menneet, En voi olla ainoa, enhän?

Missä asut?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihmeellisesti ne luottotiedot aina noin vain "menee" ihan syyttä suotta, eikö?

Ei toki syyttä suotta, takasin lainan ex-miehelleni, joka kaatui niskaani. Joskus elämässä käy paskamaisesti, en minä siitä muita syytä. Olen tottakai velkajärjestelyssä. Sinulla tuntuu olevan kovin tuomitseva asenne jo valmiiksi.

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei tuo nyt aivan normaalia ole. Eli ota kuvailustasi pois tämä "normaali nainen". 

Jos me tavattaisiin, et ikipäivänä uskoisi mun olevan koditon :)

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Missä asut?

Unohdin vastata tähän; tällä hetkellä miespuolisen ystäväni nurkissa, ollaan oltu ystäviä jo 90-luvulta, ja ennen kuin joku kysyy niin ei, välillämme ei ole mitään seksuaalista. Olen majaillut myös äitini ja veljeni luona, kuin myös muiden ystävieni. Luojan kiitos mulla on paljon kavereita, muuten olisin ollut täysin kusessa.

ap

Vierailija

No sitä saa mitä tilaa. Normaali ihminen ei ole koditon. Ja jos olet työssä ja saat palkkaa etkä maksa tuttujen luona punkkaamisesta mitään niin sitten saat varmasti helposti säästettyä muutaman kuukauden takuuvuokran jonka maksaminen helpottaa huomattavasti asunnon saamista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei toki syyttä suotta, takasin lainan ex-miehelleni, joka kaatui niskaani. Joskus elämässä käy paskamaisesti, en minä siitä muita syytä. Olen tottakai velkajärjestelyssä. Sinulla tuntuu olevan kovin tuomitseva asenne jo valmiiksi.

ap

Ai vain ne saa kommentoida jotka osoittaa sääliä tai empatiaa tai on aloittajan kanssa samaa mieltä? Olisit sit laittanu sen avaukseesi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

ap

Ai vain ne saa kommentoida jotka osoittaa sääliä tai empatiaa tai on aloittajan kanssa samaa mieltä? Olisit sit laittanu sen avaukseesi.

Mitä? Siis.. missä vaiheessa sanoin ettei saa kommentoida..? Vastasin kun luottotiedoistani tuli puhe. Siis mitä sinä hourit? :D

ap

Vierailija

En ihan vielä, mutta odottelen juuri että milloin tulee työkkäristä karenssi ja sitten siirryn sossuun toimeentulotuelle ja saa nähdä miten jaksan. Varmaan muutan takaisin vanhempien elätettäväksi, tai teen jotain rikoksia että pistävät vankilaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No sitä saa mitä tilaa. Normaali ihminen ei ole koditon. Ja jos olet työssä ja saat palkkaa etkä maksa tuttujen luona punkkaamisesta mitään niin sitten saat varmasti helposti säästettyä muutaman kuukauden takuuvuokran jonka maksaminen helpottaa huomattavasti asunnon saamista.

Tottakai maksan. En edes kehtaisi majailla ihmisten nurkissa tekemättä asian eteen mitään. Tälle miehelle, jonka luona nyt majailen, maksan käteisenä pari sataa kuussa, plus käyn kaupassa ja teen ruoat. Onneksi olen kohtuuhyvä kokki :) Usko tai älä, asunnon hankkiminen ei ole niin yksinkertaista. Viimeksi takuuvuokran summa oli yli 1400€ kun asuntoa hain. Käyn töissä, kyllä, mutta ihan äkkiä en moista summaa säästä. En olisi ikipäivänä uskonut joutuvani tähän tilanteeseen. Elämä heittelee, ei tarvitse tuomita, sinäkin voit jonain päivänä päätyä tähän. Lähinnä sitä kyselin, onko joku muu samassa tilanteessa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En ihan vielä, mutta odottelen juuri että milloin tulee työkkäristä karenssi ja sitten siirryn sossuun toimeentulotuelle ja saa nähdä miten jaksan. Varmaan muutan takaisin vanhempien elätettäväksi, tai teen jotain rikoksia että pistävät vankilaan.

Leikitkö sinä olevasi minä vai mikä sun pointti on?

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tämä taitaa olla väärä palsta kodittomien etsiä kohtalotovereita.

Ei välttämättä. Täällähän pyörii jos minkämoista hihhulia. Minäkin :D

ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat