Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seurustelenko tahtomattani?

Vierailija

Olen viihtynyt sinkkuna suurimman osan elämästäni. Tapasin kesällä kivan miehen ja jossain vaiheessa aloimme tapaamaan vähän useammin vähintään kerran viikossa. Missään vaiheessa emme puhuneet seurustelusta/suhteesta. Emme enää aina suunnittele milloin nähdään vaan mies saattaa tulla yhtäkkiä käymään luonani (toki soittaa ensin) Jossain vaiheessa mies vei minut kaveripariskunnan luo kahville. Samoin kun oltiin kahdestaan kaupungilla sanoi että kaverit ovat läheissä baarissa ja mennään moikkaamaan ja haluaa esitellä mut. Tässä pari viikkoa sitten sanoi, että kertoi vanhemmilleen "meistä". Menin taas lähes sanattomaksi ja kysyin vaan mitä on mennyt kertomaan. Muun muassa näistä asioista olen ajatellut, että tämä mies on siinä luulossa, että seurustelemme. Minulta vaan ei olla mitään kysytty. Itse en ole häntä kenellekään esitellyt tms. Ja nyt sitten hänen vanhempansa haluaisivat tavata minut. Olemmeko seurustelusuhteessa? En kehtaa kysyä mieheltä jos on tyhmä kysymys. Ja ehkä tälläinen kysymys voi loukata jos se on hänelle päivänselvä asia.

Kommentit (5)

Vierailija

Kyl se nyt varmaan paras olis kehdata kysyä. Ja ehkä paras olla rehellinen myös itselleen ja ajatella että haluanko seurustella tämän miehen kanssa, vai, jos tämä mies on sitä mieltä että ei mitään tapailla vaan se on sitten seurustelua; oletko valmis päästämään miehen mahdollisesti eteenpäin elämässään hakemaan sitä jotakuta joka oikeasti haluaa seurustella eikä vain tapailla.

Muuten voi käydä niin että olet vahingossa pian jo naimisissakin.

Kanna itse vastuu elämästäsi äläkä syyttele toisia.

Vierailija

Kyllä sinun pitää ottaa nyt asia puheeksi. On ihan normaalia ja toivottavaa keskustella siitä, että millainen suhteenne on. Jos haluat pitää suhteenne tapailun asteella, etkä katso seurustelevasi miehen kanssa, on myös hänelle reilua kertoa, mitä tunnet. Hän voi sitten tehdä omat johtopäätöksensä.

Vierailija

Vietätte säännöllisesti aikaa toistenne seurassa = seurustelette. Ja onko sillä sanalla nyt niin paljon merkitystä? Jonkinlainen parisuhde teillä joka tapauksessa on.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat