Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on tuo huijausjuttu jossakin apuryhmässä Facebookissa?

Vierailija

Jouluapua vähävaraisille perheille-ryhmässä on siitä vihjattu muttei kerrota kunnolla. Tuon ryhmän ylläpito on saanut jotakin kummallisia yhteydenottoja missä tivataan hänen omia tietoja ja vihjataan että tuokin ryhmä on huijausta. Näin ainakin käsitin noista kirjoituksista. Olen todella utelias, tiedän. Mutta olen itse ensimmäistä kertaa osallistunut noihin keräyksiin niin kiinnostaa.

Kommentit (7)

Vierailija

Liittyisikö samaan asiaan kuin mistä Lahden poliisi on tehnyt tiedusteluja lahjoittajilta? Erään ryhmän ylläpitäjäksihän paljastui ammattihuijari. 

Vierailija

Tästä tapauksesta en tiedä mihin ryhmäläiset viittaavat. Kävin kuitenkin eilen katsomassa ryhmän, kun eräs fb-kaverini oli siitä tykännyt, joten tiedän kirjoitukset joihin viittaat.

Meidän seudun kirpparilla oli joskus sellainen tapaus että yhdellä jäsenellä oli ilmoitus, hänen kauttaan voi laittaa vaatteita yms. hyväntekeväisyyteen. Ryhmäläiset lahjoittivatkin hänelle tavaraa kunnes paljastui että hän otti itse parhaat päältä. Oliko peräti oma sukulainen joka kusautti hänet julkisesti siellä seinällä. Hävisi kiireellä sitten (siitäkin, muuallakin häröillyt jotain) ryhmästä. Nyt näkyy pyörivän taas kirppispalstoilla. Minä en ainakaan ostaisi siltä mitään.....

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miten voit  olla niin härski, että huijaat tuollaisilla asioilla? Ei voi ymmärtää..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voit  olla niin härski, että huijaat tuollaisilla asioilla? Ei voi ymmärtää..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat