Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisillekin koittaa totuuden hetki nuoruuden jälkeen

Vierailija
13.12.2015 |

Niin se elämä vaan menee. 16-26 vuotiaina olette aatelisia mutta mikä onkaan pahempi kohtalo kuin pudota korkealta. Siinä missä 26 vuotias mies vasta alkaa etäisesti puhjeta kukkaan, nainen on menettämässä jo valtakuntaansa. Kuka vielä ihmettelee vanhojen, lue +30v, naisten katkeruutta?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä nainen ei kyllä mitenkään ''huonone'' vanhetessaan, enemmänkin päinvastoin. Itse olen monesti ihaillut upeita +40v naisia, heistä oikeen paistaa sellanen rohkeus ja itsevarmuus. Tietävät mitä haluavat.

Terveisin 20-vuotias nainen. 

Kiva näin mutta naisen rohkeus ja itsevarmuus ovat lähinnä negatiivisia asioita miehen näkökulmasta. Epävarma ja ujo kakskymppinen sen sijaan on sietämättömän seksikäs.

Tuo on taas sinun oma mielipiteesi. Joillakin muilla on toisenlaisia preferenssejä. Itse olen saanut eniten huomiota miehiltä 30+ iässä, jolloin olen enemmän sinut itseni kanssa kuin nuorena. Terve itsevarmuus tekee yleensä ihmisistä ihan sukupuoleen katsomatta viehättävämpiä. Tietysti aina on niitä limaisia setiä, jotka nimenomaan stalkkaavat niitä ujoja ja itsestään epävarmoja tyttöjä. En itse todellakaan nauttinut sellaisesta huomiosta lainkaan nuorena :(

Kysyisinkin sinulta, että mikä tekee rohkeasta ja itsevarmasta miehestä sinulle pelottavan?

Älykkäälle ja hyvällä itsetunnolla siunatulle 35v miehelle itsevarma ja aikuinen nainen on just se, minkä haluaa. Hän haluaa älykkään ja itsevarman naisen, jonka kanssa on haastetta.

Toinen 35v mies on taas elämäänsä jämähtänyt, epävarma, elämässään ei mitään saavuttanut kotitonttu ja erittäin epävarma, huono itsetuntoinen. Hän juurikin haluaisi itselleen jonkin elämää kokemattoman naisen, jolla ei ole mitään vaatimuksia, eteenpäin pyrkivää otetta elämään ja mielellään todella nuoren. Haluaisi katsella koti-iltoina Putousta ja Salkkareita, kun mies vaihtaa sulakkeen tai talverenkaat, se nainen ihailee vierestä.

Vierailija
42/50 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHSMO! T. Nainen 42 v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi rumana naisena ei voi pudota mistään.

Eikä miehenä, koska kukaan ei koskaan nosta jalustalle pelkän ulkonäön ansiosta. Sitäpaitsi kaikki nuoret naiset on kauniita paitsi läskit ja miesmäiset lesbot.

Vierailija
44/50 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos satut olemaan edes vähän tosissasi tässä jankkaamisessa, niin ihanko oikeasti edelleen ajattelet, että ihan tavallisella naisella on muka jotenkin hienoa parinmuodostusmarkkinoilla? Ei ole. Mä olin lähes koko nuoruuteni sinkku. Ei mua kukaan piirittänyt tai huomioinut. Oli vain epävarma olo koko ajan, tuntui siltä, että kukaan mies ei voi ikinä musta kiinnostua.

Ei varmasti ole sen helpompaa kuin tavis-miehelläkään. Minusta poiketen olit tosin vain lähes koko nuoruutesi sinkku, et koko ikääsi.

m41

Vierailija
45/50 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi olla tavis tai vaikka ruma alkujaankin niin ei tarvitse murehtia tuommoisia. On se kova paikka joillekin naisille ja miehille kun ulkonäkö saattaa muuttua radikaalisti jo 5 vuodessa kun ikää tulee lisää. "Kauneus on katoavaista" ei ole ihan turhin sanonta.

Vierailija
46/50 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
47/50 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos satut olemaan edes vähän tosissasi tässä jankkaamisessa, niin ihanko oikeasti edelleen ajattelet, että ihan tavallisella naisella on muka jotenkin hienoa parinmuodostusmarkkinoilla? Ei ole. Mä olin lähes koko nuoruuteni sinkku. Ei mua kukaan piirittänyt tai huomioinut. Oli vain epävarma olo koko ajan, tuntui siltä, että kukaan mies ei voi ikinä musta kiinnostua.

Tavallisella on. Rumalla ei.

Okei. No mä en ole ruma, enkä ole koskaan ollut, mutta kuitenkaan ei ole koskaan pyörinyt miehiä ympärillä.

Vierailija
48/50 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varmasti ole sen helpompaa kuin tavis-miehelläkään. Minusta poiketen olit tosin vain lähes koko nuoruutesi sinkku, et koko ikääsi.

m41

Suurin osa tavis-miehistä ja tavis-naisista löytää kuitenkin kumppanin. Siitä, että ei löydä, ei voi oikein syyttää toista sukupuolta.

Vierailija
49/50 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei ! Taas näitä iänikuisia ikäkeskusteluja... ( jatkattekohan näitä vielä palvelutalon tai vanhainkodin keskustelupiireissä....heh,heh)

Vierailija
50/50 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun silmissä on varmaan vikaa, mutta lähes kaikki mun ystävät on nyt kolmekymppisenä kauniimpia, kuin ap:n ihannoimassa 16-vuoden iässä.