Naisillekin koittaa totuuden hetki nuoruuden jälkeen
Niin se elämä vaan menee. 16-26 vuotiaina olette aatelisia mutta mikä onkaan pahempi kohtalo kuin pudota korkealta. Siinä missä 26 vuotias mies vasta alkaa etäisesti puhjeta kukkaan, nainen on menettämässä jo valtakuntaansa. Kuka vielä ihmettelee vanhojen, lue +30v, naisten katkeruutta?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Onneksi rumana naisena ei voi pudota mistään.
Eikä miehenä, koska kukaan ei koskaan nosta jalustalle pelkän ulkonäön ansiosta. Sitäpaitsi kaikki nuoret naiset on kauniita paitsi läskit ja miesmäiset lesbot.
Vierailija kirjoitti:
Jos satut olemaan edes vähän tosissasi tässä jankkaamisessa, niin ihanko oikeasti edelleen ajattelet, että ihan tavallisella naisella on muka jotenkin hienoa parinmuodostusmarkkinoilla? Ei ole. Mä olin lähes koko nuoruuteni sinkku. Ei mua kukaan piirittänyt tai huomioinut. Oli vain epävarma olo koko ajan, tuntui siltä, että kukaan mies ei voi ikinä musta kiinnostua.
Ei varmasti ole sen helpompaa kuin tavis-miehelläkään. Minusta poiketen olit tosin vain lähes koko nuoruutesi sinkku, et koko ikääsi.
m41
Parempi olla tavis tai vaikka ruma alkujaankin niin ei tarvitse murehtia tuommoisia. On se kova paikka joillekin naisille ja miehille kun ulkonäkö saattaa muuttua radikaalisti jo 5 vuodessa kun ikää tulee lisää. "Kauneus on katoavaista" ei ole ihan turhin sanonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos satut olemaan edes vähän tosissasi tässä jankkaamisessa, niin ihanko oikeasti edelleen ajattelet, että ihan tavallisella naisella on muka jotenkin hienoa parinmuodostusmarkkinoilla? Ei ole. Mä olin lähes koko nuoruuteni sinkku. Ei mua kukaan piirittänyt tai huomioinut. Oli vain epävarma olo koko ajan, tuntui siltä, että kukaan mies ei voi ikinä musta kiinnostua.
Tavallisella on. Rumalla ei.
Okei. No mä en ole ruma, enkä ole koskaan ollut, mutta kuitenkaan ei ole koskaan pyörinyt miehiä ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmasti ole sen helpompaa kuin tavis-miehelläkään. Minusta poiketen olit tosin vain lähes koko nuoruutesi sinkku, et koko ikääsi.
m41
Suurin osa tavis-miehistä ja tavis-naisista löytää kuitenkin kumppanin. Siitä, että ei löydä, ei voi oikein syyttää toista sukupuolta.
Voi ei ! Taas näitä iänikuisia ikäkeskusteluja... ( jatkattekohan näitä vielä palvelutalon tai vanhainkodin keskustelupiireissä....heh,heh)
Mun silmissä on varmaan vikaa, mutta lähes kaikki mun ystävät on nyt kolmekymppisenä kauniimpia, kuin ap:n ihannoimassa 16-vuoden iässä.
Älykkäälle ja hyvällä itsetunnolla siunatulle 35v miehelle itsevarma ja aikuinen nainen on just se, minkä haluaa. Hän haluaa älykkään ja itsevarman naisen, jonka kanssa on haastetta.
Toinen 35v mies on taas elämäänsä jämähtänyt, epävarma, elämässään ei mitään saavuttanut kotitonttu ja erittäin epävarma, huono itsetuntoinen. Hän juurikin haluaisi itselleen jonkin elämää kokemattoman naisen, jolla ei ole mitään vaatimuksia, eteenpäin pyrkivää otetta elämään ja mielellään todella nuoren. Haluaisi katsella koti-iltoina Putousta ja Salkkareita, kun mies vaihtaa sulakkeen tai talverenkaat, se nainen ihailee vierestä.