Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisillekin koittaa totuuden hetki nuoruuden jälkeen

Vierailija
13.12.2015 |

Niin se elämä vaan menee. 16-26 vuotiaina olette aatelisia mutta mikä onkaan pahempi kohtalo kuin pudota korkealta. Siinä missä 26 vuotias mies vasta alkaa etäisesti puhjeta kukkaan, nainen on menettämässä jo valtakuntaansa. Kuka vielä ihmettelee vanhojen, lue +30v, naisten katkeruutta?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota noin.. Olen 40 vuotias ja lähelläni parveilee enemmän miehiä kuin ikinä ennen. Nuorena olin ujompi, kuljin aika rumissa vaatteissa hiukset vähän miten sattuu, mutta nyt nelikymppisenä en ole enää ujo, kuljen kivoissa laadukkaissa vaatteissa selkä suorana ja pää pystyssä, hiukset kivasti laitettuna ja uskallan hymyillä ja katsoa ihmisiä silmiin. Toki ympärillä näkyy ikäisiäni ja nuorempiakin naisia, jotka ovat kuin eivät olisi ikinä peiliin edes vilkaisseet saati viitsineet tehdä muuta kuin syödä ja juoda, mutta onneksi jotkut ovat viitsineet vaivautua. Olen ehdottomasti mielummin nelikymppinen kuin joku 16-30 vuotias. :)

Vierailija
22/50 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä ihmeestä te miehet olette saanert päähänne, että komistuisitte vanhetessanne? Hyvin harva mies näyttää hyvältä enää yli 30-vuotiaana. Rypyt, harvenneet tai harmaantuneet hiukset ja löystynyt iho ei komista yhtääb ketään.

Itse en keksi kuin yhden vanhan hyvännäköisen miehen ja hänkin on todella hyvin säilynyt, vai uskoisitko tätä lähes neljäkymppiseksi?

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/fe/Robin_Lord_Taylor_a…

Kannattaa tuntea muitakin kuin wt-miehiä. Ethän se kolmikymppisiä hyvännäköisiä miehiä tunnista kadulta/kaupasta/salilta kun ne näyttävät kaksvitosilta, mutta lihaksikkaamilta.

no itse olen kolmekymppinen nainen ja näytän maks kasvitoselta, ja olen itsevarmempi. Näytän kyllä vähän niinkin nuorelta, että muutamaa vuotta vanhemmalta mieheltäni on joskus kyselty, mites nuoriin se on menny sekaantumaankaan, ja mummot kauhistelee mun teiniäitiyttä. Puolensa ja puolensa. Aloittajalle, öö what ja hanki apuu, kuolaavat lähmivät äijät ei kovin prinsessameininkiä ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? Kaikki eivät edes elä nelikymppisiksi.

Vierailija
24/50 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin miesten huomio oli tuossa iässä vielä ihan hyi. Nyt olen 43 ja jos pitäisi löytää uusi mies, niin kyllä se varmaan onnistuisi. Olemalla rakastava saa ihmeitä aikaan :)

Vierailija
25/50 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi rumana naisena ei voi pudota mistään.

No joo, se pimpsu voi nuorempana kiinnostaa vähän rummemillakin ja painohan se pakkaa lisääntymään vanhemmiten. Miesteb kohdalla tärkeämpi kriteeri eli pituus pysyy samana käytännössä koko elämän.

Vierailija
26/50 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, mitä te nuoret ette ymmärrä (tosin uskoisin että enemmän tämä koskee teitä nuoria naisia, eikä tämäkään aloitus kuulosta miehen kirjoitukselta) on se, että kun me naiset vanhenemme, alamme me myös katsella niitä mukanamme vanhenevia miehiä eri tavalla kuin nuorempana. Itse olen kohta neljäkymmentä ja miehet, joista viime aikoina olen saanut suurta iloa ovat 30+ ikäisiä. Tai no, yksi 29-vuotias eksyy joukkoon, mutta hän oli niin nuori että otin häneltä vain hauskanpitoseuraa yhdeksi illaksi... ;) En minä halua alle 30-vuotiaita, suurin syy on se, ettei heillä ole vielä omia lapsia. Minulla on, enkä aio enää lapsia hankkia, joten en ala nuoria miehiä ympärilleni houkuttelemaan vaan annan heidän etsiä sellaiset puolisot, jotka lapsia haluavat.

Huomaatte tämän asian sitten kun hieman kasvatte. Kuin myös sen, ettei rakastuessa toisen ulkonäöllä tai iällä ole mitään väliä (kunhan molemmat ovat täysikäisiä).

Ihan mies olen. Katsos meitä on sellaisiakin miehiä, jotka osataan kirjoittaa eri tyylilajeilla :) Mutta sinähän silloin nuoruudessasi keskityit niihin amisjunttiautonrassaajiin niin yritän ymmärtää rajoittunutta maailmaasi.

AP

Vierailija
27/50 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä nainen ei kyllä mitenkään ''huonone'' vanhetessaan, enemmänkin päinvastoin. Itse olen monesti ihaillut upeita +40v naisia, heistä oikeen paistaa sellanen rohkeus ja itsevarmuus. Tietävät mitä haluavat.

Terveisin 20-vuotias nainen. 

Vierailija
28/50 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä nainen ei kyllä mitenkään ''huonone'' vanhetessaan, enemmänkin päinvastoin. Itse olen monesti ihaillut upeita +40v naisia, heistä oikeen paistaa sellanen rohkeus ja itsevarmuus. Tietävät mitä haluavat.

Kiva näin mutta naisen rohkeus ja itsevarmuus ovat lähinnä negatiivisia asioita miehen näkökulmasta. Epävarma ja ujo kakskymppinen sen sijaan on sietämättömän seksikäs.

Vierailija
29/50 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, mitä te nuoret ette ymmärrä (tosin uskoisin että enemmän tämä koskee teitä nuoria naisia, eikä tämäkään aloitus kuulosta miehen kirjoitukselta) on se, että kun me naiset vanhenemme, alamme me myös katsella niitä mukanamme vanhenevia miehiä eri tavalla kuin nuorempana. Itse olen kohta neljäkymmentä ja miehet, joista viime aikoina olen saanut suurta iloa ovat 30+ ikäisiä. Tai no, yksi 29-vuotias eksyy joukkoon, mutta hän oli niin nuori että otin häneltä vain hauskanpitoseuraa yhdeksi illaksi... ;) En minä halua alle 30-vuotiaita, suurin syy on se, ettei heillä ole vielä omia lapsia. Minulla on, enkä aio enää lapsia hankkia, joten en ala nuoria miehiä ympärilleni houkuttelemaan vaan annan heidän etsiä sellaiset puolisot, jotka lapsia haluavat.

Huomaatte tämän asian sitten kun hieman kasvatte. Kuin myös sen, ettei rakastuessa toisen ulkonäöllä tai iällä ole mitään väliä (kunhan molemmat ovat täysikäisiä).

Itse vanhenen mielelläni oman puolison kanssa, joka on samaikäinen kuin minä :)

Työpaikan n. 30+ miehet ovat lähinnä rasittavia ja yksinkertaisia, elämänkokemus rajoittuu lähinnä oman navan ympärillä pyörimiseen.

Vierailija
30/50 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan mies olen. Katsos meitä on sellaisiakin miehiä, jotka osataan kirjoittaa eri tyylilajeilla :) Mutta sinähän silloin nuoruudessasi keskityit niihin amisjunttiautonrassaajiin niin yritän ymmärtää rajoittunutta maailmaasi.

AP

Pilvilinnamiehet ei ole kiinnostaneet koskaan, siinä olet ihan oikeassa. :) Koulutustaustalla taas ei ole mitään väliä. Itselläni on akateeminen tutkinto takataskussa, miehilläni on ollut tutkintoja laidasta laitaan, kas kun tutkinto ei tee ketään fiksummaksi. Huomaat senkin sitten, kun vanhenet. Tai kirjoitustyylistäsi päätellen et varmaan silloinkaan. :)

Vierailija
31/50 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi rumana naisena ei voi pudota mistään.

No joo, se pimpsu voi nuorempana kiinnostaa vähän rummemillakin ja painohan se pakkaa lisääntymään vanhemmiten. Miesteb kohdalla tärkeämpi kriteeri eli pituus pysyy samana käytännössä koko elämän.

No eipä minua ole miehet halunneet edes panna, joten ei: tuskin eroa tulee huomaamaan kun vanhenen.

Vierailija
32/50 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

26-vuotias mies puhkeamassa kukkaan? Ihotautilääkärin vastaanotolla ehkä.

Aika hauska kommentti, kun minusta pikemminkin tuntuu, että melko monella naisella on akneongelmia vielä yli kolmekymppisenäkin. Miehillä niitä ongelmia on lähinnä silloin teini-iässä.

Vierailija
33/50 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ihmeestä te miehet olette saanert päähänne, että komistuisitte vanhetessanne? Hyvin harva mies näyttää hyvältä enää yli 30-vuotiaana. Rypyt, harvenneet tai harmaantuneet hiukset ja löystynyt iho ei komista yhtääb ketään.

Itse en keksi kuin yhden vanhan hyvännäköisen miehen ja hänkin on todella hyvin säilynyt, vai uskoisitko tätä lähes neljäkymppiseksi?

HAHAHAHA! Tosi homo miesmaku sulla.

Vierailija
34/50 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle ja muillekin lassukoille naisen arvo on ainoastaan esineellinen arvo. Kun tietty päiväys ohitetaan, nainen on arvoltaan suurinpiirtein sama kuin poisheitettävä roska. Onneksi on muunkinlaisia miehiä.

Vierailija
35/50 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva näin mutta naisen rohkeus ja itsevarmuus ovat lähinnä negatiivisia asioita miehen näkökulmasta. Epävarma ja ujo kakskymppinen sen sijaan on sietämättömän seksikäs.

Ai. Jos ujoa ja epävarmaa naista etsit niin ymmärrän katkerat puheesi, kukaan itsevarma aikuinen nainenhan ei sinunlaistasi huolisi ;)

Vierailija
36/50 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HAHAHAHA! Tosi homo miesmaku sulla.

Tosi homo hei ;) paljon paremmalta tuo näyttää kuin suomalainen 30+ ukko.

Vierailija
37/50 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tunne/tiedä ketään onnetonta aikuista naista, onnettomia miehiä sen sijaan tiedän paljonkin....

Vierailija
38/50 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, oikeessa olet! Kieltämättä aikamoinen totuus valkeni nuoruuden jälkeen, kun tajusin ettei tarvikaan olla blondi, isotissinen ja langanlaiha nainen saadakseen miesten huomiota! :D onneksi valkeni.. ;)

Vierailija
39/50 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos satut olemaan edes vähän tosissasi tässä jankkaamisessa, niin ihanko oikeasti edelleen ajattelet, että ihan tavallisella naisella on muka jotenkin hienoa parinmuodostusmarkkinoilla? Ei ole. Mä olin lähes koko nuoruuteni sinkku. Ei mua kukaan piirittänyt tai huomioinut. Oli vain epävarma olo koko ajan, tuntui siltä, että kukaan mies ei voi ikinä musta kiinnostua.

Tavallisella on. Rumalla ei.

Vierailija
40/50 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on taas sinun oma mielipiteesi. Joillakin muilla on toisenlaisia preferenssejä. Itse olen saanut eniten huomiota miehiltä 30+ iässä, jolloin olen enemmän sinut itseni kanssa kuin nuorena. Terve itsevarmuus tekee yleensä ihmisistä ihan sukupuoleen katsomatta viehättävämpiä. Tietysti aina on niitä limaisia setiä, jotka nimenomaan stalkkaavat niitä ujoja ja itsestään epävarmoja tyttöjä. En itse todellakaan nauttinut sellaisesta huomiosta lainkaan nuorena :(

Kysyisinkin sinulta, että mikä tekee rohkeasta ja itsevarmasta miehestä sinulle pelottavan?