Mies sanoo kännissä ikäviä asioita...
Miten voikin alkoholi vaikuttaa noin paljon toisen luonteeseen :( todella kultainen, huomaavainen ja ihana mies muuttuu kännissä ihan toiseksi ihmiseksi. Naljailee, vähättelee, jopa suoraan haukkuu. Eilen taas tuttavaporukan illanistujaisten jälkeen sain kuulla kuinka muut naiset olivat niin laittautuneita ja kauniita, minunkin pitäisi satsata kuulemma enemmän ulkonäkööni. Paras ystäväni näyttää todella kauniilta ja on kaikinpuolin "unelmanainen". Minulla taas kuulemma perse päässyt leviämään, pitäisi liikkua enemmän. Lisäksi sanoi päivittävänsä pian nuorempaan versioon. Tässä vain muutama esimerkki.
Aamulla taas kuin ei mitään laittoi tuolla keittiössä aamupalaa molemmille ja pesi pyykkejä. Toivotti huomenet pussaamalla poskelle. En edes tiedä, muistaako mitä tuli taas illalla sanottua. Mulla on niin kurja ja ristiriitainen olo. Mä olen alkanut inhoamaan alkoholin juomista, koska joka kerta sama homma. Raittiina arki on täydellistä, humalassa ihan paskaa.
Kommentit (77)
Minusta on kummaa se, että naisten ulkonäköä haukutaan ja morkataan, moni juova mies on kuitenkin pahasti repsahtanut ja liikakiloja on .Vai voiko joku sanoa säilyneensä hyvännäköisenä juomisesta huolimatta? Ei turpoa vatsa, ei verestä silmät... Ja näiden kommentit naisista ovat pilkkaavia. Sanoisin, että useimmat naiset ovat puolta paremnassa kunnossa kuin tynnyrivatsamiehet. Kannttaisi katsoa peiliin ennen arvostelua ja miettiä, että haiseeko henki viinalle.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies oli samanlainen, ja olin itsekin aika kauhea kännissä. Päätettiin lopettaa alkoholin juominen kokonaan sillä parin lasillisen jälkeen meistä tuli ihan idiootteja. 420
Ei 420 myöskään mitään pelasta. Sitten kun siitä tulee tapa ja poltot on loppu. Alkaa sama rähinä ja kiukuttelu.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies oli samanlainen, ja olin itsekin aika kauhea kännissä. Päätettiin lopettaa alkoholin juominen kokonaan sillä parin lasillisen jälkeen meistä tuli ihan idiootteja. 420
420-eksäni on i_diootti. Oikeasti. Sisimmässään hyvä ihminen, mutta aine tehnyt tepposensa.
Humala ei uusia ajatuksia lisää ihmisen päähän kuin tyhjästä, vaan vapauttaa henkilön kertomaan piiloteltuja mielipiteitään. Uusien ajatusten syntyminen ja sementoituminen vaatii kokemuksia. Humalainen möläyttelijä ajattelee kyllä selvänäkin samoja asioita, mutta jättää ne kertomatta.
Miehesi humalajutut muuttuisivat, jos hänelle tulisi suuri mullistus elämässään tai jos hän muuttaisi itseään hitaasti vaikka terapiassa ja lukemalla paljon. Isojen muutosten jälkeen ajattelee ihmisistä eri tavalla, yleensä armollisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholi ei vaan sovi kaikille. Mä muutuin humalassa aina aggressiiviseksi ja ilkeäksi vaikka muuten oon rauhallinen ja ystävällinen, eli ei vaan sopinut mulle ja lopetin alkoholinkäytön kokonaan. Samaa suosittelen sun miehelle, se on ainoa tapa jolla tuon saa loppumaan.
Hyvinhän se sinulle sopi sitten. Alkoholi paljasti sinusta sen, että olet aina liian rauhallinen ja ystävällinen ja alkoholissa patoutumat tulevat esille. Nyt vaan jollekin assertiivisuuskurssille, että opit ilmaisemaan pettymystä ja vihaa selvänä ja olet sitten kännissäkin kivempi. Saat samalla tekosyyn juoda taas. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä myös vaimolla takamus päässyt leviämään. En tietenkään siitä hänelle mainitse, toki kavereiden kuntoilevien naisten kroppa näyttää paljon paremmalta. Vaimo olisi muuten täydellinen, mutta tuo osa hänessä harmittaa.
Todennäköisesti miehesi ajattelee ja toivoo itsekseen, että ottaisit itseäsi "niskasta kiinni" ja alkaisit liikkumaan saadaksesi timmimmän kropan. Ei vain uskalla sitä sanoa selvinpäin. In vino veritas, viinissä on totuus, sanotaan.
Ei se ole kiinni pelkästä kuntoilusta, vaikka saa silläkin toki jotain aikaan. Oliko vaimosi aluksi supertimmi? Kun katsot naisen äitiä, näet aika hyvin odotukset tulevasta, geeniperimän. Minun ystävistäni osa ei liho, vaikka on lopettanut kuntoilun ja osa lihoo. Pitäisikö vaimon pitää yllä jotain dieettiä ja rankkaa kuntoiluohjelmaa vain sinun vuoksesi? Mitä sinä tekisit päivittäin pari tuntia vain häntä miellyttääkseen?
Isääkin pitää katsoa. Meillä ainakin isään tulleet lapset vanhenevat ulkoisesti nopeammin kuin äitiin tulleet, mutta toisaalta äitiin tulleet lapset lihoavat herkästi.
Hyi h*lvetti mikä "mies". Kyllä on oikeasti vakavan keskustelun paikka. Minun ex ei koskaan ulkonäköäni haukkunut, mutta aloitti jonkun mustisdraaman joka ikinen kerta, kun oltiin jossain kaveriporukalla ja nautittiin alkoholia... Kuinka olen tyrkky ja miksi minun piti puhua sille ja miksi tein sitä tai tätä tai jätin tekemättä... Ja oli kyllä joskus sitäkin, että "ei muut naiset" tee niin tai näin...
En ymmärrä ihmisiä jotka tulevat ilkeiksi tai agressiivisiksi alkoholista. Itse tulen sosiaaliseksi ja iloiseksi. Selvinpäin olen masentunut ja epäsosiaalinen.
Lapsen ja humalaisen suusta se totuus tulee. Kannattaisi miettiä.
Minulla voimistuu se olotila mitä olen kun alan ottamaan. Ja siksi suruun tai vihaan ei kannattaisi ottaa alkoholia. Ja humalassa katoaa estot ja tulee sanottua kärjistetysti asioita. Mutta minulla oli alkoholisti miesystävänä. Todellinen jekyll ja hyde samassa persoonassa. Ja monasti mietin että oliko se weemäinen humalainen sika se todellinen luonne, ja pystyikö selvinpäin olemaan skarppi ja oli liioitellun ystävällinen. Pikkuaivonsa se kyllä oli juonut, ja kun en enää jaksanut niin lähdin.
Vierailija kirjoitti:
Lapsen ja humalaisen suusta se totuus tulee. Kannattaisi miettiä.
Mikä totuus? Kyllä sitä itsekin on jotain paskaa joskus kännissä höpöttänyt, mutta ei niissä ole ollut jälkeen päin ajateltuna päätä eikä häntää.
Vierailija kirjoitti:
Ap, mikset tietojen 9 perusteella vain hyväksy sitä, että et vain vastaa täysin miehesi kauneusihannetta?
Ps. kaikilla naisilla on vientiä aina, myös rumimmilla. Ei ole indikaattori kauneudesta tai haluttavuudesta.
Mitä v*ttua oikein selität?
Jos haluat tietää, millainen mies oikeasti on, niin juota hänet humalaan.
Aloittaja, sinulla ei ole kultaista miestä josta humalassa tulee ilkeä, sinulla on ilkeä mies. Alkoholi vähentää estoja, ja se, minkä selvänä vielä pystyy peittämään tulee esille päihtyneenä.
Minä sanoisin sinun sijassasi miehelle, että "Tämä suhde oli nyt tässä, kun kerran aiot vaihtaa nuorempaan niin voit tehdä sen vaikka heti". Miksi haluaisit nöyryyttää itseäsi tuollaisessa suhteessa?
Mies haukkuu sinua ja jatkat suhdetta. Jotkut naiset ovat kyllä sekaisin.
Totta on, että aivokemia menee alkoholista sekaisin. Ihminen saattaa siksi humalassa heilua puolialasti pihalla, rikkoa puhelimensa tai muuttua impulssiherkäksi ärhentelijäksi. Mutta jos humalassa aina haukkuu ja kohtelee puolisoaan alentavasti, ne tunteet kyllä kumpuavat ihmisestä itsestään.