Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoo kännissä ikäviä asioita...

Vierailija
13.12.2015 |

Miten voikin alkoholi vaikuttaa noin paljon toisen luonteeseen :( todella kultainen, huomaavainen ja ihana mies muuttuu kännissä ihan toiseksi ihmiseksi. Naljailee, vähättelee, jopa suoraan haukkuu. Eilen taas tuttavaporukan illanistujaisten jälkeen sain kuulla kuinka muut naiset olivat niin laittautuneita ja kauniita, minunkin pitäisi satsata kuulemma enemmän ulkonäkööni. Paras ystäväni näyttää todella kauniilta ja on kaikinpuolin "unelmanainen". Minulla taas kuulemma perse päässyt leviämään, pitäisi liikkua enemmän. Lisäksi sanoi päivittävänsä pian nuorempaan versioon. Tässä vain muutama esimerkki.

Aamulla taas kuin ei mitään laittoi tuolla keittiössä aamupalaa molemmille ja pesi pyykkejä. Toivotti huomenet pussaamalla poskelle. En edes tiedä, muistaako mitä tuli taas illalla sanottua. Mulla on niin kurja ja ristiriitainen olo. Mä olen alkanut inhoamaan alkoholin juomista, koska joka kerta sama homma. Raittiina arki on täydellistä, humalassa ihan paskaa.

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä saa kännisen ihmisen puhumaan ikävi

ä , jos muuten siviilissä on ihan eri ihminen? Mikä aine viinassa nimenomaan laukaisee ikävien puhumisen? Miksi joillekin viina ei vaan sovi ja alkaa hirveä solkotus ja ikävien asioiden kommentointi puolisosta?

Ajatteleeko mies niitä myös selvinpäin mutta ei uskalla sanoa? Ja kännissä sitten uskalletaan? Miksi ihminen juo niin pe..eet olalle vaikka tietää muuttuvansa inhottavaksi. Vai muistaako kukaan mitään mitä tuli sanottua? Muut kyllä muistavat...

Vierailija
22/77 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sanoo nainen ikäviä asioita ihan selvinpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mene ja kysy suoraan siltä mieheltä itseltään että miksi arvosteli ja haukkui sinua taas kerran humalassa?

Selvinpäin mies vetää hyvän miehen roolia ja pystyy olemaan normaali. Mutta heti kun saa vähänkin viinaa niin estot lähtee ja todellinen luonne paljastuu. Ja miehen oma paska olo pitää kaataa sinun niskaasi ettei sinulla vaan ole liian kiva ilta ja tiedät paikkasi. Etkä turhaa vaan kuvittele että olisit nätti ja kaikki ok.

Ei kännissä ihmiset ole omia itsejään. Että ärsyttää tuollaiset idiootit jotka toistelevat jotakin juttua, eivätkä pätkääkään ajattele onko tuo totta. Esittääkö ihmiset myös selvimpäin että heillä on parempi tasapaino?

Vierailija
24/77 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mun exältä. Selvinpäin hauska ja ihana, huomaavainenkin. Mutta kännissä olin lehmä ja lihava ja pilannut hänen elämänsä. Suhde päättyi lopulta fyysiseen väkivaltaan. Kännissä tapahtuneeseen tietenkin. Siihen mennessä multa oli vuosien vähättelyn jälkeen kadonnut itsetunto täysin ja kärsin edelleen paniikkihäiriöstä. Juuri se ristiriita selpäväisen ja humalaisen käytöksen välillä vielä pahensi asiaa ja mun oloa. Suosittelen lähtemään heti.

Vierailija
25/77 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös vaimolla takamus päässyt leviämään. En tietenkään siitä hänelle mainitse, toki kavereiden kuntoilevien naisten kroppa näyttää paljon paremmalta. Vaimo olisi muuten täydellinen, mutta tuo osa hänessä harmittaa.

Todennäköisesti miehesi ajattelee ja toivoo itsekseen, että ottaisit itseäsi "niskasta kiinni" ja alkaisit liikkumaan saadaksesi timmimmän kropan. Ei vain uskalla sitä sanoa selvinpäin. In vino veritas, viinissä on totuus, sanotaan.

Vierailija
26/77 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi ei vaan sovi kaikille. Mä muutuin humalassa aina aggressiiviseksi ja ilkeäksi vaikka muuten oon rauhallinen ja ystävällinen, eli ei vaan sopinut mulle ja lopetin alkoholinkäytön kokonaan. Samaa suosittelen sun miehelle, se on ainoa tapa jolla tuon saa loppumaan.

Vierailija
27/77 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole naista vaikka en ikinä ole sanonut edes humalassa mitään tuollaista.

Vierailija
28/77 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttäviä itsekkäitä  jankkaajia  ja riidanhaastajia tulee monista , Aika pelottavaakin,  oma persoona menee jonnekin piiloon humalan alle... aivot tekee omiaan.

Vierailija
29/77 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä myös vaimolla takamus päässyt leviämään. En tietenkään siitä hänelle mainitse, toki kavereiden kuntoilevien naisten kroppa näyttää paljon paremmalta. Vaimo olisi muuten täydellinen, mutta tuo osa hänessä harmittaa.

Todennäköisesti miehesi ajattelee ja toivoo itsekseen, että ottaisit itseäsi "niskasta kiinni" ja alkaisit liikkumaan saadaksesi timmimmän kropan. Ei vain uskalla sitä sanoa selvinpäin. In vino veritas, viinissä on totuus, sanotaan.

Ei se ole kiinni pelkästä kuntoilusta, vaikka saa silläkin toki jotain aikaan. Oliko vaimosi aluksi supertimmi? Kun katsot naisen äitiä, näet aika hyvin odotukset tulevasta, geeniperimän. Minun ystävistäni osa ei liho, vaikka on lopettanut kuntoilun ja osa lihoo. Pitäisikö vaimon pitää yllä jotain dieettiä ja rankkaa kuntoiluohjelmaa vain sinun vuoksesi? Mitä sinä tekisit päivittäin pari tuntia vain häntä miellyttääkseen?

Vierailija
30/77 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten se asiaan reagoi selvinpäin? Kai te nyt olette pystynyt huneet asiasta? Kai sä nyt oot sanonut, että olet pahoittanut mielesi koska?

Vierailija
31/77 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry automaattinen teksitinsyöttö...

Vierailija
32/77 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole niin helppoa ottaa asioita puheeksi. Eksä huusi minua huoraksi ulkona ja lisäksi kommentoi, että olen väljä ja jotain muuta mukavaa. Ei olla mikään wt- pari, joten pöyristyin aika paljon kuulemastani, kun ei tuon tason kielenkäyttöä käytetty koskaan.

Olin hiljaa ja jätin miehen puoli vuotta myöhemmin.

Vierailija
33/77 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on tuota mieltä ihan toden totta. Lasten ja humalaisten suusta se totuus tulee. Älä jää kuuntelemaan tuollaista.

Vierailija
34/77 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholi ei saa ihmisiä tekemään tai sanomaan asioita joita he eivät tarkoita. Jostain se kaikki tulee ja tuollainen käytös on väkivaltaa.

Ja kun se on seuraavana aamuna normaali, miksei muka huomaisi kun sulla on selkeästi paha mieli? Jos oikeasti ei muistaisi niin kysyisi mikä on, sattuiko jotain. Ja koska jatkaa juttua niin sitten se pahoittaa sun mielen tahallaan. Jos sä uskot tuon paskan mitä se suoltaa ah, ihan vahingossa, niin Tuskin jätät, etkä taatusti vaadi parempaa, hän kun hyvää hyvyyttään on sun kanssa vaikka on niin kamalan leveä perse ja parempiakin ois jonossa venaamassa.

(Noille jotka epäilevät että Apn pitäisi pitää parempaa huolta itsestään: ihmiset ei nyt vaan parane haukkumalla ja ne jotka noin morkkaa tekee sen koska se sattuu. Hoitakaa oma paha olonne jollain muulla lailla, kiitos.)

valitettavasti on geneettinen tosiasia että alkoholi muuttaa joidenkin persoonaa. Mukavasta miehestä (koskee erityisesti) miehiä voi tulla riidanhaluinen kusipää alkoholin ansiosta. He ovat tavallaan allergisia alkoholille, käytännössä.

https://yle.fi/uutiset/3-6816012

Vierailija
35/77 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ei osaa sanoa toiveitaan selvinpäin, ja "tulppa" irtoaa humalassa. Kukaan ei jaksa aina olla kiltti, ihana, hänen pitäisi yrittää ilmaista itseään myös selvinpäin ja rakentavasti. Eikö alkoholin juominen olisi parhaimmillaan hauskanpitoa, seuristelua yhdessä. Noilla mitoilla ei voi olla kovin iso, levinnyt perse.

Vierailija
36/77 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on tuota mieltä ihan toden totta. Lasten ja humalaisten suusta se totuus tulee. Älä jää kuuntelemaan tuollaista.

Humalassa harkinta pettää ja tulee sanottua asioita mitä ei tarkoita. Alkoholi vaikuttaa aivoihin, eikä ihminen ole todellakaan silloin oma itsensä.

Vierailija
37/77 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia vanha ketju, ap:lla on uusi mies ja uudet kujeet.

Vierailija
38/77 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen käytös jättää syvemmät arvet kuin luulisi, ja siksi ainoa vaihtoehto on puhua asia auki nyt heti, kun ehkä vielä on toivoa. Miehen on lopetettava tuo käytös alkuunsa, tai tulevaisuus ei ole kummoinen.

Olen ollut oman mieheni kanssa 15 vuotta. Alkuaikoina liiallista juomista ja siihen liittyvää urpoilua (mm. tavaroiden hukkaaminen, minun haukkumiseni yleensä huoraksi, putkaan joutuminen) oli useamman kerran vuodessa. Jos en olisi ollut niin nuori ja tyhmä, niin olisin lähtenyt - minä nimittäin sanoin kyllä asiasta aina. Mies lupasi välillä lopettaa kännäämisen, välillä ei uskonut että oli tehnyt mitä oli tehnyt.

Muutaman tosi törkeän tempun jälkeen mies otti asian hieman enemmän tosissaan ja ryhdistäytyi. Moinen touhu loppui lähes kokonaan. Mutta edelleen muutaman vuoden välein saattaa lipsahtaa. Ja vaikka se ei tunnu paljolta, niin jokainen kerta kaivaa minusta esiin kaiken sen inhon, noyryytyksen ja muut negatiiviset tunteet, joita miehen käytös on histoarian aikana saanut minussa aikaan. Joka kerta minulla menee kauemmin ja kauemmin päästä yli miehen käytöksestä ja nähdä hänet taas sinä välittävänä, komeana miehenä joka hän selvin päin on.

Nyt viimeisimmästä känniurpoilusta on yli vuosi. Silloin tulin melko tehokkaasti solvatuksi julkisesti. Mies kielsi koko tapahtuman seuraavana päivänä jopa sen jälkeen, kun yksi hänen ystävänsä huomautti, että tuollaista käytöstä ei sitten jatkossa haluaisi hänkään nähdä. Muutoin mies on tuon jälkeen ollut ihan oma itsensä.

Mutta minä en pääse enää yli, en vaikka taas yli vuosi on mennyt hyvin. Miehen kosketus ällöttää, sanat tuntuvat valheelta. Syke nousee kun mies tilaa edes sen yhden oluen. 

Olivat ne kännissä sanotut sanat sitten viesti miehen todellisista aatoksista tai jotain muuta, niin toistuessaan ne satuttavat liikaa. Ota asia puheeksi, mutta jos kertasanominen ei auta, niin älä kuvittele että toinen kerta auttaisi. Jos kerran oikeasti on selvin päin välittävä persoona, niin tajuaa kyllä, että jos noin kännissä käyttäytyy, niin känni on lopetettava. Jos ei tajua, niin völittäminen ei ole kovin syvällistä tai sitten kyseessä on alkoholiongelma. Kumpikaan näistä vaivoista ei kovin usein parane.

Vierailija
39/77 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ap valittaa kun mies syö vanukkaat ja hikoileekin liika. Sääkin saa osansa. Kaikki on huonosti, mutta itse on täydellinen. Eikö ole aika noloa itkeä omaa elämäänsä ja syyttää sen huonoudesta muita?

Vierailija
40/77 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen käytös jättää syvemmät arvet kuin luulisi, ja siksi ainoa vaihtoehto on puhua asia auki nyt heti, kun ehkä vielä on toivoa. Miehen on lopetettava tuo käytös alkuunsa, tai tulevaisuus ei ole kummoinen.

Olen ollut oman mieheni kanssa 15 vuotta. Alkuaikoina liiallista juomista ja siihen liittyvää urpoilua (mm. tavaroiden hukkaaminen, minun haukkumiseni yleensä huoraksi, putkaan joutuminen) oli useamman kerran vuodessa. Jos en olisi ollut niin nuori ja tyhmä, niin olisin lähtenyt - minä nimittäin sanoin kyllä asiasta aina. Mies lupasi välillä lopettaa kännäämisen, välillä ei uskonut että oli tehnyt mitä oli tehnyt.

Muutaman tosi törkeän tempun jälkeen mies otti asian hieman enemmän tosissaan ja ryhdistäytyi. Moinen touhu loppui lähes kokonaan. Mutta edelleen muutaman vuoden välein saattaa lipsahtaa. Ja vaikka se ei tunnu paljolta, niin jokainen kerta kaivaa minusta esiin kaiken sen inhon, noyryytyksen ja muut negatiiviset tunteet, joita miehen käytös on histoarian aikana saanut minussa aikaan. Joka kerta minulla menee kauemmin ja kauemmin päästä yli miehen käytöksestä ja nähdä hänet taas sinä välittävänä, komeana miehenä joka hän selvin päin on.

Nyt viimeisimmästä känniurpoilusta on yli vuosi. Silloin tulin melko tehokkaasti solvatuksi julkisesti. Mies kielsi koko tapahtuman seuraavana päivänä jopa sen jälkeen, kun yksi hänen ystävänsä huomautti, että tuollaista käytöstä ei sitten jatkossa haluaisi hänkään nähdä. Muutoin mies on tuon jälkeen ollut ihan oma itsensä.

Mutta minä en pääse enää yli, en vaikka taas yli vuosi on mennyt hyvin. Miehen kosketus ällöttää, sanat tuntuvat valheelta. Syke nousee kun mies tilaa edes sen yhden oluen. 

Olivat ne kännissä sanotut sanat sitten viesti miehen todellisista aatoksista tai jotain muuta, niin toistuessaan ne satuttavat liikaa. Ota asia puheeksi, mutta jos kertasanominen ei auta, niin älä kuvittele että toinen kerta auttaisi. Jos kerran oikeasti on selvin päin välittävä persoona, niin tajuaa kyllä, että jos noin kännissä käyttäytyy, niin känni on lopetettava. Jos ei tajua, niin völittäminen ei ole kovin syvällistä tai sitten kyseessä on alkoholiongelma. Kumpikaan näistä vaivoista ei kovin usein parane.

Ihminen ei ole tasapainoinen ja henkisesti terve jos ei osaa päästä tuollaisesta yli. En puolustele miestäsi, vaan tuomitsen hänen käytöksensä, mutta myös sinun asian käsittelyssä on selvästi suuria puutteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä