Sähköinen rikosilmoitus

Vierailija

Voiko pahoinpitelystä tehdä sähköisen rikosilmoituksen? Vai olisiko pitänyt soittaa häkeen sillä hetkellä? Onko siitä mitään hyötyä jos mitään jälkiä ei ole uhrilla näkyvissä? Mä olen itse skeptinen poliisia kohtaan, kun joskus jouduin soittamaan poliisille kun tilanne oli päällä. Sattui sellainen m***** poliisi joka tyrmäsi suoraan sen että minua kohtaan käytettiin väkivaltaa. Kuulin jälkeenpäin kimppuun käyjältäni, että poliisi oli sanonut ettei tuollaista jälkeä voi kertomastani tulla. ... Eli valehtelin. Meni jotenkin usko kaikkeen tuon jälkeen.

Kommentit (4)

Vierailija

Kyllä saa tehtyä, mutta jos esim. lääkärillä ei ole tarkastettu ja ei ole mitään jälkiä, niin tuskin saavat tehtyä yhtään mitään. Jos on pahoinpidelty niin luulisi jotain jälkiä edes jäävän. Mustelmia tulee kuitenkin melko helposti. Varmaan varminta jos soittaa häkeen.

Vierailija

Kyllä tietenkin voit tehdä. Jos sulla on jotain jälkiä, niin kannattaisi käydä näyttämässä niitä nyt heti lääkärille. Poliisista sitten soittelevat sulle, kun ilmoitus menee käsittelyyn. Voit myös kysyä apua facebook-poliisilta, mutta siinä vastauksissa voi mennä tovi joten kannattaa kysyä niiltä useammalta.

Vierailija

Kolmonen jatkaa vielä... kannattaisi kyllä mennä tekemään ilmoitus sinne paikan päälle, koska toi sähköinen ilmoitus on tarkoitettu lähinnä pienille omaisuusrikoksille jne. Eli se käsittely voi kestää ja sun asiahan on tietenkin paljon kiireellisempi, kun olet joutunut väkivallan uhriksi. Pahoittelut siitä muuten.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat