Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko paikalla välinehuoltajia?

Vierailija

Kertokaa työstänne. Harkitsen opiskelua välinehuoltajaksi. Olen toki lueskellut ja perehtynyt asiaan, mutta olisi kiva kuulla kokemuksia teiltä jotka tätä työtä teette. Palkka tietenkin kiinnostaa,mutta ei ole se tärkein asia. Olen ymmärtänyt, että on 2- vuorotyö, eli ei yövuoroja? Millainen on tavallinen työpäivä? Viihdytkö työssäsi?

Kiitos etukäteen kommenteista:).

Kommentit (3)

Vierailija

Välinehuoltajaksi päätyy, jos ei mitään rahkeita muuhun ole. Siivoojaan verrattava homma. Kukaan ei nuoruuden haaveissaan hakeudu alalle. 

Eli harkitse nyt vielä, koska näköjään osaat suomen kieltä. Ellei nyt kaverisi kirjoittanut tätä puolestasi. 

Palkka tietysti on paska, vaihtelee jonkin verran riippuen paikasta. Yksityisellä puolella enemmän kuin kunnallisella. Tämä koskee alaa kuin alaa. 

Vuorot riippuvat ihan siitä, mitä sovit. Tiedän tutun, joka tekee vain päivävuoroja helpottaakseen lapsiperhe-elämää. 

Vierailija

Kiitos kommentista:). 

Olen 40+ alanvaihtaja (lapseton,Helsinki). Uraani olen tehnyt ravintola- alalla. Eipä ole häävisti palkattu sekään, ellei ole joku Hans välimäki. Olen miettinyt sellaisia aloja, millä työllistyisi. En halua kouluttautua työttömäksi. Hoitajaksi minusta ei olisi, ei ole sellaista "kutsumusta". Ikä tulee vastaan pikkuhiljaa, läheskään kaikille aloille ei palkata ikäisiäni vastavalmistuneita. Ravintolapäällikkönä työskentelen nykyään, koulutuksena ammattikoulu, lukio ja Amk. Saa mulle ehdottaa muitakin vaihtoehtoja:).

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat