Noloin yliopisto?

Vierailija

Mikä Suomen yliopistoista on noloin? Itse en kehtaisi opiskella Itä-suomen YOssa tai Lapin YOssa, tuntisin alemmuutta. Mielipiteitä?

Sivut

Kommentit (55)

Vierailija

ESB Helsingissä. Jos voi laskea suomalaiseksi. Mikään noista mainitsemistasi ei mielestäni ole todellakaan nolo. Molemmissa on linjoja, joille on todella vaikea päästä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
ESB Helsingissä. Jos voi laskea suomalaiseksi. Mikään noista mainitsemistasi ei mielestäni ole todellakaan nolo. Molemmissa on linjoja, joille on todella vaikea päästä.

Eikun EBS se onkin. Taidan olla siis vain itse nolo.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Helsingin Yliopisto on käytännössä Suomen ainoa yliopisto. Muut ovat... noh... ihan kivoja yrityksiä hehee :DD

Jaa no kans välisten rankkausten mukaan itäsuomen yliopistossa parempia laitoksia kuin Hesan yliopiston ja Aalto amiksen yhteensä

Vierailija

Outo kysymys!

Olen opiskellut Helsingin yliopistossa. Pitäisikö minun tuntea alemmuutta, koska en ole opiskellut Oxfordissa?

Kaikki Suomen yliopistot antavat laadukasta opetusta. Paremmuus yliopistojen listauksessa perustuu julkaistuihin artikkeleihin. Näitä toki on paremmin resurssoiduilla isojen kaupunkien sivistyksen kehdoilla. 

Ja riippuu toki paljon siitä, missä asuu. Jos olisin syntynyt Joensuussa ja siellä elämäni perustanut omilleni, niin Itä-Suomen yliopisto olisi ollut luonteva paikka. 

Mutta et kovin tosissasi kysynyt? Silti ihan hyvä keskustelun aihe tämä... 

Vierailija

Väsynyt sunnuntain provosoivahko, mutta viattomaksi keskustelun avaukseksi naamioitu yritys saada aikaan lapsellista nokittelua ja juupas-eipäs väittelyä. Ei järkevän ihmisen puuhaa, joten ei pysty vaivautuun. Tosi noloo siis ap.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Helsingin Yliopisto on käytännössä Suomen ainoa yliopisto. Muut ovat... noh... ihan kivoja yrityksiä hehee :DD

Varmaankaan et ole Helsingin yliopiston kasvatti. Oletan, että silloin ymmärtäisit kirjoittaa opinahjon nimen oikein. 

Sen verran siihen törmää opiskelujen aikana. 

Vierailija

Ap, kysymys sinulle. Olen valmistunut Helsingin Yliopistosta v. 2004. Sillä yliopistolla ei ole väliä, vaan valmistumisella, jonka ansiosta nyt työtäni teen. En ole ikinä arvottanut Suomen yliopistoja. Minne sinä, Ap, haaveilet pyrkiväsi? Voi kuule jäädä haaveilun asteelle ;)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat