Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Fazerin Present - lempikonvehtirasia on pilattu! :-(

Vierailija

Ostin vanhasta tottumuksesta rasiallisen Fazerin konvehteja. Rasia oli eri näköinen, mutta suurin pettymys oli sisältö. Hyi kamalaa, minkälaisia makuja rasiaan on saatu! Kaikki parhaat maut oli poistettu ja jäljellä on tunkkaisen makuisia ällötyksiä, kuten latte tai sitruunapiirakka. Oksettavia. Yhden konvehdin marmeladitäyte maistui sille, että se olisi ollut homeessa. Ainoastaan minttu ja toffee, ne pyöreät ja korkeat konvehdit olivat lähestulkoon ennallaan.

Olin jo varautunut siihen, että olisin napostellut ylimmän kerroksen kirjan kanssa nautiskellen, mutta muutamaa maistettuani vein rasian pois, kun alkoi niin pahasti ällöttää. Täysin ennenkuulumatonta minun ja suklaan kanssa.

Tiedänpä, mitä konvehteja meille ei enää jatkossa osteta. Aikaisemmin lopetin jo muiden Fazerin palmuöljysuklaiden ostamisen. Sitä on muuten ehditty tunkea tähänkin, mutta yritetty muotoilla epäselvemmin: "kasvirasva (palmu, shea)".

Sivut

Kommentit (46)

Vierailija

Hyvä tietää. Boikotoin Fazerin suklaata, ei tee edes mieli. Ainakin Prismoissa on valtavat kasat Fazerin suklaakonvehteja, eikä niitä ainakaan vielä ole jouluksi ostettu. Rahat säästyy ja paino laskee, ja terveys kohenee. 

Vierailija

Ei ne ole edes kauniita konvehteja enää. Sileitä, erimuotoisia mönttejä. Ei kehtaa edes lahjaksi antaa, eikä houkuttele maistamaan.

Vierailija

Fazerilla on outo logiikka olla valmistamatta niitä tuotteita, joita kuluttajat haluaisivat ostaa. Tai vaihtoehtoisesti pilata suosikkituotteet siten, että kukaan ei niitäkään sitten halua kerran kokeiltuaan enää ostaa. Esim sitä joulusuklaata ei enää tehdä, vaikka sillä olisi nyt menekkiä.

Vierailija

Mun mielestä se on aina maistunut tuolta. Itsellä on vähän hienostuneempi maku joten syön lähinnä sveitsiläistä suklaata.

Vierailija

Ei makeaa mahan täydeltä. Konvehtirasiat on tarkoitettu tarjoiluun, ei siihen, että vedetään lähes puolikiloa suklaata yksin naamaan.

Vierailija

Lueskelin aijemin täällä sitä Fazer ja palmuöljyketjua. Eilen maistoin geishaa ja pätkistä niistä joulukarkkilaatikoista ja hyi nyt helvetti! Mulla ei edes ole mitenkään erityisen hyvä makuaisti, mutta kyllä ne oli niin surkean makuisia verrattuna esimerkiksi patukoihin, ettei kyllä kannata ostaa. Siinä valkosuklaa-maitosuklaa karkissa ei ollut palmuöljyä ja se maistui hyvälle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Fazerilla on outo logiikka olla valmistamatta niitä tuotteita, joita kuluttajat haluaisivat ostaa. Tai vaihtoehtoisesti pilata suosikkituotteet siten, että kukaan ei niitäkään sitten halua kerran kokeiltuaan enää ostaa. Esim sitä joulusuklaata ei enää tehdä, vaikka sillä olisi nyt menekkiä.

Tuo on todella outoa! Olen aina miettinyt, että nämä ovat juuuri näitä Only in Finland -ilmiöitä. Kuka HULLU jättää valmistamatta sellaisia tuotteita, joita halutaan ja joille on valmis asiakaskunta? Ja tehdään sen sijaan näitä "uudistettuja" (lue: pilattuja) palmuöljypötkylöitä. 

Onko siellä talon johtoportaassa joku myyrä, joka haluaa ajaa koko yrityksen alas? Mitä seuraavaksi? Voisiko Fazerin Sinisen maidon korvata vaikka kirnupiimällä ja lisätä mausteeksi currya ja hapansilakkaa? 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei makeaa mahan täydeltä. Konvehtirasiat on tarkoitettu tarjoiluun, ei siihen, että vedetään lähes puolikiloa suklaata yksin naamaan.

Siinä rasiassa on yhteensä 260 g, josta puolikas olisi ollut 130 g. Mutta kiitos huolenpidosta! :-D

Ap

suklaan ystävä

Pandan suklaarasiassa herkullinen tuttu sisältö ainakin  pysynyt samana. Lisäksi kotimaassa valmistettua, kun Fazerin sisältö tehdään jo ulkomailla, siksi niistä ei löydykään mainintaa kotimaassa  tai suomenlippua.

Vierailija

Siis onko fazerin suklaat oikeasti ihan järkyttävää paskaa vai onko täällä pari fazer-vihaajaa vain? Kysyn ihan viattomasti kritisoimatta ap:ta, itse en voi mennä ostamaan suklaata ja maistella kun minulla on maitoallergia. Ei olisi mitään vertailukohdetta mihin verrata nykyisiä suklaita.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat