Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimon ei sovi haluta seksiä

Vierailija

Näköjään. Mitä enemmän olen halunnut seksiä, sitä vähemmän mies haluaa ja nyt tilanne on se, ettei seksiä ole enää ollenkaan, koska mies kokee että haluan vain seksiä, enkä juuri häntä, joten sillä perusteella mies kieltäytyy kokonaan seksistä. Kuulostaako uskottavalta?

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Minua ärsyttää se, että kun jos kerran puolessa vuodessa teen aloitteen koska haluttaa niin kovasti, niin mies käyttäytyy seuraavat kaksi viikkoa sen jälkeen kuin hän olisi seksikkäin otus maailmassa. Vihjailee tyyliin "haluaakos rouva lisää".

Ei halua.

Vierailija

Minun näkökulmastani kyse on vain siitä, että mies yrittää kiristää seksillä minua käyttäytymään kaikkea myötäilevästi ja olemaan hiljaa omista tarpeistani. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minun näkökulmastani kyse on vain siitä, että mies yrittää kiristää seksillä minua käyttäytymään kaikkea myötäilevästi ja olemaan hiljaa omista tarpeistani. Ap

Mitä mies vastaa jos kerrot että sinusta tuntuu tuolta?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kiistää tietysti. Niinhän hänen kannattaa sanoa. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kiistää sen miltä sinusta tuntuu?
Miksi olet hänen kanssaan?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kiistää sen, että hän ajattelisi niin. Lapset ja talo. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kiistää sen, että hän ajattelisi niin. Lapset ja talo. Ap

Mä yrittäisin puhua siitä että minä tunnen niin ja ehkä yrittäisin selittää miksi minusta siltä tuntuu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää se, että kun jos kerran puolessa vuodessa teen aloitteen koska haluttaa niin kovasti, niin mies käyttäytyy seuraavat kaksi viikkoa sen jälkeen kuin hän olisi seksikkäin otus maailmassa. Vihjailee tyyliin "haluaakos rouva lisää".

Ei halua.

No anna nyt hänen sen aikaa nauttia "haluttavuudestaan", miksi siitä nyt ärsyyntymään.

Vierailija

Mahdan olla ainoa vaimo maailmassa, jolla on tällainen ongelma. Kyllähän miehille yleensä kai seksi kelpaa ennemmin vaimon kuin oman käden kanssa. Pakkoko siihen seksiin on liittää niin paljon tunteita?! Ap

Vierailija

Naista ärsyttää nimenomaan se että mies ei halua häntä. Naista ei lopultakaan ärsytä seksin vähyys. Päinvastoin jos on säännöllisesti seksiä niin nainen tekee siitäkin ongelman. Miehen pitää sitten valloittaa kerta kerran jälkeen vaimonsa. Aloittaa lämmittely perjantaina kukkia tuoden. Sen jälkeen siivousta ja tiskausta ja muutama läpsäys takamukselle ja sitten romanttinen elokuva ja seksi siirretään sitten seuraavaan päivään. 

Eihän kukaan mies tämmöiseen pidemmän päälle pysty ja ryhdy. Mies ei jaksa pyöriä naisen ympärillä naisen ehdoilla kun olisi muutakin hommaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat