Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimon ei sovi haluta seksiä

Vierailija
13.12.2015 |

Näköjään. Mitä enemmän olen halunnut seksiä, sitä vähemmän mies haluaa ja nyt tilanne on se, ettei seksiä ole enää ollenkaan, koska mies kokee että haluan vain seksiä, enkä juuri häntä, joten sillä perusteella mies kieltäytyy kokonaan seksistä. Kuulostaako uskottavalta?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahdan olla ainoa vaimo maailmassa, jolla on tällainen ongelma. Kyllähän miehille yleensä kai seksi kelpaa ennemmin vaimon kuin oman käden kanssa. Pakkoko siihen seksiin on liittää niin paljon tunteita?! Ap

Sanot tällä hetkellä näin mutta mielesi muuttuu kun seksiä alkaa olla tarpeeksi mielestäsi. Yhtäkkiä saat päähäsi sitten että oletko pelkkä "panopuu" ja koitat kaivaa miehen sielukkuutta esiin. Sekin rupeaa artsäämään että mies saa sinut säännöllisesti liian helpolla ja pääsee liian vähällä.

Ei ole todennäköistä. Joskus kun seksiä oli 5 kertaa päivässä, ainoa huoleni oli kestääkö pillu. Enkä usko saavani seksiä enää koskaan. Ap

Vierailija
22/29 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun näkökulmastani kyse on vain siitä, että mies yrittää kiristää seksillä minua käyttäytymään kaikkea myötäilevästi ja olemaan hiljaa omista tarpeistani. Ap

Mitä mies vastaa jos kerrot että sinusta tuntuu tuolta?

Kiistää tietysti. Niinhän hänen kannattaa sanoa. Ap

Kiistää sen miltä sinusta tuntuu?

Miksi olet hänen kanssaan?

Kiistää sen, että hän ajattelisi niin. Lapset ja talo. Ap

Mä yrittäisin puhua siitä että minä tunnen niin ja ehkä yrittäisin selittää miksi minusta siltä tuntuu.

Luuletko että kuuntelee tai ainakaan välittää??

Kokemusta samanlaisesta pihtarimiehestä - kuulema olin "seksihullu".

Ja oltiin siis aviopari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo ei halua ollenkaan. Onneksi on rakastajatar.

Mies ei halua ollenkaan, onneksi on rakastaja!

Vierailija
24/29 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun näkökulmastani kyse on vain siitä, että mies yrittää kiristää seksillä minua käyttäytymään kaikkea myötäilevästi ja olemaan hiljaa omista tarpeistani. Ap

Mitä mies vastaa jos kerrot että sinusta tuntuu tuolta?

Kiistää tietysti. Niinhän hänen kannattaa sanoa. Ap

Kiistää sen miltä sinusta tuntuu?

Miksi olet hänen kanssaan?

Kiistää sen, että hän ajattelisi niin. Lapset ja talo. Ap

Mä yrittäisin puhua siitä että minä tunnen niin ja ehkä yrittäisin selittää miksi minusta siltä tuntuu.

Luuletko että kuuntelee tai ainakaan välittää??

Kokemusta samanlaisesta pihtarimiehestä - kuulema olin "seksihullu".

Ja oltiin siis aviopari.

Joo saman diagnoosin mieheltä saanut. Saatko nykyään munaa? Ap

Vierailija
25/29 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Et ole ainoa nainen maailmassa, jolla on tämä ongelma. Meillä on viimeksi ollet seksiä kesäkuussa. Koko vuonna neljästi. Olemme olleet yhdessä 15 vuotta ja miehen libido on koko ajan ollut alhaisempi kuin minulla. Viimeisinä vuosina hyvä jos seksiä on ollut 20 krt vuodessa. Välillä kuukausien taukoja. Enää en itse halua miestäni. Seksi ei kotona ole enää tyydyttävää, jos sitä edes on. Mulla on rakastaja, en kestäisi enää ilman seksiä.

Vierailija
26/29 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

25, tietääkö miehesi? Kuinka usein tapaat rakastajaasi ja mistä sait sen?

Vierailija
27/29 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kuulostaa uskottavalta. Miehet väittää muuta, mutta tositilanteen tullen naisen himokkuus pelottaa, ärsyttää ja saa olon epämukavaksi.

Vierailija
28/29 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

25, tietääkö miehesi? Kuinka usein tapaat rakastajaasi ja mistä sait sen?

Mies ei tiedä. Rakastaka on entinen työkaveri. Joskus nähdän kerran tai kaksi viikossa, joskus kerran kuussa.

Miehen kanssa on ongelmasta keskusteltu, hän ei kykene vielä antamaan lupaa hakea seksi muualta.

Vierailija
29/29 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. Et ole ainoa nainen maailmassa, jolla on tämä ongelma. Meillä on viimeksi ollet seksiä kesäkuussa. Koko vuonna neljästi. Olemme olleet yhdessä 15 vuotta ja miehen libido on koko ajan ollut alhaisempi kuin minulla. Viimeisinä vuosina hyvä jos seksiä on ollut 20 krt vuodessa. Välillä kuukausien taukoja. Enää en itse halua miestäni. Seksi ei kotona ole enää tyydyttävää, jos sitä edes on. Mulla on rakastaja, en kestäisi enää ilman seksiä.

Ja tähänkin tuli virhe. Määrä on siis 10 kertaa vuodessa. Ei siis edes kerran kuussa. 20 kertaa olisi jo määrä, joka olisi mulle riittävä, vaikka mieluiten haluaisin vähintään kahdesti viikossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän