Kukaan muu menettänyt neitsyytensä jollekin ällölle?

Vierailija

Hyi että kun facebookissa vilahti kaveriehdotuksessa teini-ikäni poikakaverin kuva. Tarkoitus oli "säästää" itseäni tulevalle miehelleni (jonka sitten tapasin myös nuorena myöhemmin) mutta jotenkin sitä vaan teki sen kun muutkin oli jo "aloittaneet'. Mutta nyt olen itse jopa aika hyvännäköinen pakkaus ja tuo neitsyydenviejä on ällö kaljamahainen juntti. Ja siis hän jätti silloin minut ja nyt tuntuu tosi inhottavalta että se oli juuri hän. :D :D Tavallaan aivan yhdentekevää mut silti niin ällöä. :D Ja aikaa tuosta on vuosikaudet. Mutta nyt sitä ymmärtää miten lapsellinen 15-vuotiaana oli ja miten traumaattista yksi neitsyyden menettäminen voi olla jos sen tekee jonkun väärän kanssa ja aivan liian nuorena. Yäk! Ja tuo ällö oli itse jo parikymppinen, joten jälkeenpäin ajateltuna se ei tainnut olla ihan laillistakaan.

Kommentit (5)

Vierailija

Ikävä kyllä. Kaikki nuoruuden ensikokemukset meni ihan pipariksi huonojen kotiolojen ja itsetunnon takia ja vähän surullinen ja katkera fiilis siitä...

Vierailija

Kyllä. Mies kohteli totaalisen paskasti, jäi traumat seksistä ja en pidä siitä vieläkään, vaikka pari kumppania tuon ensimmäisen jälkeen. Kadun, mutta toisaalta jos en olisi epätoivoissani ottanut edes sitä ainoaa tarjoutuvaa miestä, joka halusi harrastaa seksiä kanssani olisin vieläkin neitsyt.

Vierailija

Minä kyllästyin parikymppisenä neitsyyteeni, menin bileisiin ja pokasin päätöksellä ekan vastaantulijan ja hoidin asian pois päiväjärjestyksestä. Mies oli ihan hirveä kaikin puolin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat