Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viihdyn miespuolisen ystävän seurassa liiankin hyvin ja pelottaa, että

Vierailija

Alan tuntemaan enemmän. Oma liitto vetelee viimeisiään ja 13v suhde taitaa olla päättymässä. Menin kesällä tekemään treffiprofiilin ja sieltä sitten löytyikin ihminen, jonka kanssa kaikki vaan loksahti kohdalleen.. mitään seksuaalista välillemme ei koskaan kehittynyt. Vietämme kyllä aikaa yhdessä parikin kertaa viikossa - ja ne hetket on syvällisiä jutteluhetkiä.

Mitä ikinä tapahtuu, tiedän että tämä ihminen ei elämästäni katoa.Pelkään kuitenkin tunteitani:(

Kommentit (10)

Vierailija

Voi juma et mä vihaan tollasia ihmisiä! Eka tehdään treffi ilmoitus ja sit vasta meinataan erota?! Toisinpäin hyvät ihmiset! Ensin ero sitten vasta ilmoitusta peliin! Yök mitä ihmisiä!

Vierailija

Miksi jotkut aina niin kiihkeästi haluavat, että heistä otetaan ero? Ihmetyttää vaan. Onko alunperinkään ollut edes tunteita sitä kumppania kohtaan?

Vierailija

Miksi parisuhteessa elävä tekee treffiprofiilin? Vai tarkoitatko niitä pettämissivustoja? Tietääkö miesparka että olet jo parisuhteessa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi jotkut aina niin kiihkeästi haluavat, että heistä otetaan ero? Ihmetyttää vaan. Onko alunperinkään ollut edes tunteita sitä kumppania kohtaan?

Eli sillon on tunteita kumppania kohtaan kun tehdään treffi-ilmoitus ja etsitään selvästi toista, sen jälkeen vasta kun löytyy joku ihana kenen kanssa elää ja muuttaa yhteen, on oikea aika erota?! Just!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi parisuhteessa elävä tekee treffiprofiilin? Vai tarkoitatko niitä pettämissivustoja? Tietääkö miesparka että olet jo parisuhteessa?

Tottakai tietää. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Halusin selvittää millaisia miehiä löytyy. ja sitäpaitsi poistan profiilini - olen löytänyt ihmisen jonka kanssa olen jakanut paljon - se riittää - nyt tiedän että oma parisuhde ei ole terve vaan siitä puuttuu paljon osasia.ap

Vierailija

Eikö ap sinua ihmetytä oma asenteesi...

"Mitä ikinä tapahtuu, tiedän että tämä ihminen ei elämästäni katoa."

Noin ei voi kukaan sanoa kenestäkään, aikuisten oikeasti :)

Ihmisen oikean puolen näet vasta pitkässä liitossa, ihminen muuttu iän myötä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Halusin selvittää millaisia miehiä löytyy. ja sitäpaitsi poistan profiilini - olen löytänyt ihmisen jonka kanssa olen jakanut paljon - se riittää - nyt tiedän että oma parisuhde ei ole terve vaan siitä puuttuu paljon osasia.ap

Etkö itse tiedä mitä haluat, vaan hommaat uuden miehen kertomaan mitä puuttuu?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eikö ap sinua ihmetytä oma asenteesi...

"Mitä ikinä tapahtuu, tiedän että tämä ihminen ei elämästäni katoa."

Noin ei voi kukaan sanoa kenestäkään, aikuisten oikeasti :)

Ihmisen oikean puolen näet vasta pitkässä liitossa, ihminen muuttu iän myötä.

Niinpä. Mutta ystävyys kestää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Etkö itse tiedä mitä haluat, vaan hommaat uuden miehen kertomaan mitä puuttuu?

Se antaa näkökulmaa siihen, mitä olen elämästäni menettänyt kun olen ollut väärän miehen kanssa. Ja pistää pohtimaan mitä oikeastaan haluan. Ap

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat