Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten selviän tästä oikein?

Vierailija

Tästä vuosia aikaa kun jouduin hyväksikäytettyksi humalassa. Muistan kun olin seuraavana aamuna niin helvetin sokissa etten oikein tiennyt mitä tekisin, itkin vaan sängyssä. Aikaa mennessä eteenpäin yritin vain unohtaa asian. Mikä sitten vain pahensi asiaa, oli että kyseinen jätkä levitteli minusta ikäviä asioita ja huoranleimahan siitä tuli. Kukaan ei tiennyt koko totuutta. Haukut yritin siedättää jotenkin, koska tiesin, että ei ole todellakaan minun vikani.

Joka päivä yritin unohtaa koko tapahtuman, peitin usein suruani alkoholilla. Loppujen lopuksi vedin aina niin pään täyteen, että jouduin uudelleen raiskatuksi :(

Päädyin sitten olemaan ilman alkoholia ja jälleen kerran salasin kaiken! Yritin taas unohtaa kaiken.

Nyt olen ollut jo juomatta ties kuin kauan ja nyt olen huomannut itsessäni todella voimakkaan itsesuojeluvaiston. En päästä lähelleni ketään miestä, jos joku yrittää koskea edes läpsäisen heti naamalle. En pysty harrastamaan enää seksiä nykyisen mieheni kanssa, enkä pysty edes antamaan nuolemaan minua sieltä. (toisella raiskaus kerralla väkisin nuoltiin sieltä)

Tämä asia harmittaa minua kovasti, koska kukaan ei ymmärrä minua ja tuntuu, että tästä jutusta vaan jauhetaan minusta ja heitetään jotain sairasta läppää. Kiva mennä kauppaan kun tuntematon likka huutelee joka kerta "Huoraaaa, vitun huoraaa!" vaikka se itse Ei edes tiedä koko totuutta!!

Olen vaan niin väsynyt tähän masennukseen, tuntuu etten ikinä selviä tästä :/ Tuskin tulee päivää jolloin joku oikeasti tajuaisi mitä on käynyt :(

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Varaa psykoterapeutille aika, minkä kanssa synkkaa (psykoterapeuteissa on yksilöllisiä eroja). Pääset eteenpäin elämässäsi, kun työstä tätä traumaa kierteen katkaisemiseksi. Matka tulee olemaan pitkä ja kipeä, mutta se on ainoa tie pois.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pukeudu peittävästi niin et joudu raiskatuksi!

Ihme asenne sulla, Ei se pukeutuminen asiaan vaikuta! T.ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Noin voi sanoa vain raiskauksien puolustaja.

Vierailija

Aika kumma juttu, että jos suomalainen mies raiskaa tai hyväksikäyttää humalaista naista niin kukaan ei reagoi mitenkään mutta jos ULKOMAALAINEN MIES raiskaa naisen niin nousee kamalan iso haloo!!! Tästä ketjusta sen kyllä huomaa!! ei minkäänlaista reagointia, ei kommentteja...

Vierailija

Oletko varma että tuota on tapahtunut? 

Joskus aikanaan yksi kaveri veti itsensä aivan totaalikänniin yhdessä illanvietossa ja aamulla se vaahtosi jostain ihan oudosta asiasta joka muka olisi tapahtunut jossain välissä iltaa. Meitä oli monta kaverusta viettämässä yhdessä sitä iltaa ja monen piti tälle vakuuttaa että mitään tällaista ei tapahtunut eikä me oltu edes likikään sitä väitettyä tapahtumapaikkaa koko iltana.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Noin voi sanoa vain raiskauksien puolustaja.

siinäpä sitä joku koittaa taas käydä ovelaa metakeskustelua

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Joskus aikanaan yksi kaveri veti itsensä aivan totaalikänniin yhdessä illanvietossa ja aamulla se vaahtosi jostain ihan oudosta asiasta joka muka olisi tapahtunut jossain välissä iltaa. Meitä oli monta kaverusta viettämässä yhdessä sitä iltaa ja monen piti tälle vakuuttaa että mitään tällaista ei tapahtunut eikä me oltu edes likikään sitä väitettyä tapahtumapaikkaa koko iltana.

Eiku kuule keksin tämän vaan omasta päästä ja huvikseni tämän kirjoitin tänne! Mieti vähän ennen kun tuollaista kyselet! Ehkä nyt kuitenkaan en keksinyt tuommoista!!

Jännä täällä palstalla ihan automaattisesti oletetaan, että kaikki täällä olevat kirjoitukset olisi pelkästään vain ja ainoastaan provoja!
Kyllä tälläistä tapahtuu myös TOSI ELÄMÄSSÄ! Eikä kaikki kirjoitukset ole 10 vuotiaiden lasten kirjoittamia!!!

Ja ihan tähän ulkomaalais juttuun, on se jännä jos tosiaan tummaihoinen raiskaa ihmisen nousee kamala haloo mutta sitten jos suomalainen mies tekee niin, ei mitään reagoida ja samantien alkaa tämä naisten syyttely! " kannattaa pukeutua oikein" "oletko aivan varma että näin kävi"

Ihme selittelyä! Eihän suomalainen koskaan tee mitään sellaista vain ulkomaalaiset tekee!

-ted-

Terapiaan vain, niin. Sen asian kaiketi muistaa varmimmin, minkä haluaa kiihkeimmin unohtaa. Ap:lle tehtiin pahaa. Vika ei täsmälleen ottaen ole hänen omansa, ja hiukan tuossa on liioittelun makua. Että kaupassa muka noin vain huoriteltaisiin. Miksen saa uskottua?

Ja sitten sitä keljumpaa asiaa, jota naiset eivät halua kuulla. Lähdetäänpä liikkeelle pienestä vertauksesta: jätätkö ovesi lukitsematta, kun poistut kotoa pitemmäksi aikaa? Aivan. Et jätä. Joku asiaton pitää avointa ovea kutsuna ja käy korjaamassa arvoesineet talteen. Eihän kukaan saisi tunkeutua toisen kotiin, vaikka ovi onkin auki, mutta kun sellaisiakin ihmisiä on, jotka tunkeutuvat. Niinpä oven jättämistä auki pidetään varomattomuutena. Olisiko mitenkään mahdollista, että naisten olisi syytä olla varovaisia siitäkin syystä, että on miehiä, jotka eivät ole kohtuullisia, vaan pitävät naisen humalatilaa ja niukkaa vaatetusta kutsuna? Eihän naista saisi hyväksikäyttää, mutta pitää olla realisti: sellaisia miehiä on. Viime kädessä syy ei tietenkään ole naisen, mutta sitä vastuuta ei voi kieltää, että maltti juomisessa ja kenties myös pukeutumisessa olisi ehkäissyt raiskaukselta. Ei tietenkään saa raiskata ketään, mutta kun vallitseva tosiasia on, että sääntöjä noudattamattomia miehiä on olemassa. Mitkään lutkamarssit ja muut mielenosoitukset eivät muuta sitä seikkaa.

Minä väitän, että ap:lle tekee hyvää kohdata myös oma vastuunsa tässä asiassa. Vastuuton käytös on hölmöä, oli kyse oven jättämisessä lukitsematta tahikka itsensä altimasesta seksuaaliselle pahoinpitelylle. Tämä maailma on siitä kurja, että moraalinen oikeassaolo ei ole turvallisuuden takuu. En kuitenkaan syyttelen enempää. Ap tarvitsee myönteistä huomiota, kuuntelua ja asioiden syvällistä pohdintaa ja kenties uudelleen elämistä jonkun poikkeuksellisen empaattisen ihmisen kanssa. Vähä vähältä tilanne voi parantua, mutta varmasti tuosta jää ikävä muisto loppu elämän ajaksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Eiku kuule keksin tämän vaan omasta päästä ja huvikseni tämän kirjoitin tänne! Mieti vähän ennen kun tuollaista kyselet! Ehkä nyt kuitenkaan en keksinyt tuommoista!!

Jännä täällä palstalla ihan automaattisesti oletetaan, että kaikki täällä olevat kirjoitukset olisi pelkästään vain ja ainoastaan provoja!
Kyllä tälläistä tapahtuu myös TOSI ELÄMÄSSÄ! Eikä kaikki kirjoitukset ole 10 vuotiaiden lasten kirjoittamia!!!

Ja ihan tähän ulkomaalais juttuun, on se jännä jos tosiaan tummaihoinen raiskaa ihmisen nousee kamala haloo mutta sitten jos suomalainen mies tekee niin, ei mitään reagoida ja samantien alkaa tämä naisten syyttely! " kannattaa pukeutua oikein" "oletko aivan varma että näin kävi"

Ihme selittelyä! Eihän suomalainen koskaan tee mitään sellaista vain ulkomaalaiset tekee!

Eli PROVOHAN tämä. Kuinka viitsit provota näinkin ikävällä aiheella? Ei sitten yhtään hävetä?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat