Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asioita, joita akat ei vaan tajua!

tosimies666
13.12.2015 |

Tää palsta on täynnä miehiä dissaavia listoja, joten laitetaanpa yksi asiallinen miestenkin näkökulmasta.

- tappeleminen ei ole kivaa, eikä se "Puhdista ilmaa"
- draama kuuluu leffaan tai näyttömälle, ei arkeen
- suurin osa asioista, jotka arjessa sanotaan toiselle on vailla suurempia merkityksiä, niitä EI KANNATA alkaa vatvoa, hautoa tai purkaa osiin
- puhelin on lyhyitä tiedonantoja varten, ei tuntikausien tilityksiä tyttökavereille
- kukaan ei ole saanut kuolettavaa ruokamyrkytystä, vaikka hella on hiukan likainen!

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös.miehet saattavat pahoittaa mielensä, jos heidän ulkonäköään arvostellaan jatkuvasti.

Vierailija
42/82 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet kaunis ja viehättävä nainen mielestäni. Muuten en olisi kanssasi.

Älä puhu niin paljon. Arvosta yhteistä hiljaisuutta.

Meidän ei tarvitse pitää samoista elokuvista ja musiikista.

Tarinat ihmisistä, joita en tunne, eivät ole kovin mielenkiintoisia.

Riitele reilusti - pysy aiheessa.

Arvosta ja kunnioita miehisyyttäni, kuten minä arvoston, kunnioitan ja vahvistan naiseuttasi.

Älä testaa/ mittaa rakkauttani aiheuttamalla dramaattisia mustasukkaisuustilanteita.

Älä flirttaile tai katsele muita miehiä minun nähden.

Kysy mitä oikeasti ajattelen jostakin - älä yritä tulkita. Et osaa kuitenkaan lukea toisten ajatuksia ja tulkitset asian väärin.

Läheisyys on tärkeää - mis tarvitsee pitkässä suhteessa orgasmeja, jotta kiintymys kumppaniin säilyy (biologiaa).

Mitä vittua, millainen luonnevikainen psykonauta alapeukuttaa tuota? Oho, vastasinkin jo itse kysymykseeni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

" bitchesband ho's are all the same"

Vierailija
44/82 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää palsta on täynnä miehiä dissaavia listoja, joten laitetaanpa yksi asiallinen miestenkin näkökulmasta.

- suurin osa asioista, jotka arjessa sanotaan toiselle on vailla suurempia merkityksiä, niitä EI KANNATA alkaa vatvoa, hautoa tai purkaa osiin

- puhelin on lyhyitä tiedonantoja varten, ei tuntikausien tilityksiä tyttökavereille

- kukaan ei ole saanut kuolettavaa ruokamyrkytystä, vaikka hella on hiukan likainen!

Öh? Olen viiskybänen nainen ja mielestäni ihan järkevä lista. Miksi esität sen "miesten listana naisille"?

Vierailija
45/82 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta miesten vaatimukset. Joidenkin kanssa synkkaa ja joidenkin ei.

T. Nainen, aviossa 20 vuotta.

Vierailija
46/82 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha, eka yhdessä viestissä: miehen on saatava katsoa muita naisia, se on meidän geeneissä.

Tokassa: nainen ei saa katsoa muita miehiä.

Kaksoisstandardit?

Toisella on pillu ja toisella on munat. Eri standardit siis.

Kivekset vastaavat munasarjoja. Get your facts right, man.

Vierailija
47/82 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät tajuu:

- olut on hyvää

- penkkiurheilu on parasta viihdettä

- naisten rinnat ovat mielenkiintoisia aina - vauvasta vaariin.

- naisen tuoksu ja pehmeys rauhoittaa miestä.

- pallit tarvii myös huomioo

- aidolla innostuksella ja paneutumisella asiaan voi paikata puutteita taidoissaan - kun puhutaan bj:sta.

- sun pitää haistaa ja maistaa sun miestä Ennenkuin todellinen yhteys löytyy...

Vierailija
48/82 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riiteleminen puhdistaa ilmaa ja varmistaa sen, että molemnat tulevat ymmärretyksi juuri kuten ovat tarkoittaneet. Se pitää suhteen terveenä ja aviopuolisot läheisenä. Koska suurin osa riidoistahan aiheutuu juuri niistä väärinymmärryksistä. Olen huomannut, että jos miehen kanssa ei koskaan varmista tulleensa ymmärretyksi, hetken päästä mies ei tunne naistaan ollenkaan. Ja se vain lisää väärin ymmärrystä entisestään. Riitaan ei silti pidä juuttua ja usein tilanne ratkeaa ihan itsestään, kun sanoma on selvä juuri niin kuin sen on tarkoittanut. Muista kohdista samaa mieltä.

Ei puhdista, koska miehen mielestä se riita on täysin olematon ja vailla mitään todellisuutta. Se vain lisää ristiriitoja.

Joo, en ihan aina ymmärrä tätä.pointtia. Toki uskon, että vaikeuksien kautta voittoon eli riidat ja varsnkin niiden onnistunut selvittely vahvistavat parisuhdetta - mutta joidenkin naisten tapa jatkuvasti testata parisuhdetta ja sen tilaa riitelemällä tai luomalla draamaa, en ymmärrä.

Olen tuon alkuperäisen kommentin kirjoittaja. Tarkoitin riitelyllä ihan oikeita ristiriitatilanteita ja väärin ymmärrettyjä viestejä. Meillä ei kumpikaan "luo" turhaa draamaa tms. Se on vain typerää. Mutta jos nuo väärin ymmärrykset vain kuittaa olan kohautuksella, se vahingoittaa suhdetta ja etäännyttää puolisoita.

Meillä riideltiin viimeksi tänään. Syy: miehellä oli eilen iltasella selkä kipeä. Kerroin, että se on kurjaa ja tarjouduin hieromaan selkää. Sen jälkeen vetäydyin omiin oloihini, koska mieleni oli maassa. Mies käsitti, että en ole sensitiivinen hänen selkäkivuilleen, koska pahoitan mieleni siitä. Todellisuus: harmistuin hiukan miehen selkävaivoista ja se pieni (myötätuntoinen) harmistus sai pintaan kaipausta, surua ja ikävää muuten raskaana aikana elämässä. Ihan muista syistä. Minjlle vain tuli ns. tunneketjureaktio. Näitä tunteita voi olla miesten suoraviivaisempina olentoina vaikea käsittää.

Olisihan tämänkin tilanteen voinut hoitaa mököttämällä tai olan kohautuksella. Silloin miehelle olisi jäänyt kuva, että en välitä hänen kivuistaan ja minulle olisi jäänyt kuva, että mies suuttuu siitä, kun olen tunteellinen ja surullinen lähiomaiseni hiljattaisesta menehtymisestä ja toisen vakavasta sairastumisesta ja tulevasta kuolemasta.

Hyvä, että purettiin molempien tunneskaalaa auki ja asia rauhoittui sillä.

Vierailija
49/82 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pointti?

Vierailija
50/82 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 'miesflunssan' kourissa? 😀

Vierailija
51/82 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Damn son

Vierailija
52/82 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armeijaläppiä ei "akat" tajuu...

Vierailija
53/82 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"miten yhtä paljon voi olla enemmän"

Tätä arvoitusta kukaan nainen ei ole tajunnut.

Vierailija
54/82 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Speden ja veskun huumoria?

Vierailija
55/82 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 kertaa yössä on liikaa.

2-3 kertaa yössä on ok.

Vierailija
56/82 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Ymmärrä, että itkusi saa mut hätääntymään. On oikeasti tuskallista, että itket, enkä voi ratkaista ongelmaasi.

2.Tämä johtaakin toiseen suureen kommunikaatio-ongelmaan, eli siihen mitä olen ymmärtänyt vasta 32-vuotiaana: Naiset puhuvat asioista käsitelläkseen, pyöritelläkseen, ihan vaan sosiaalisoimisen takia. Kun sinä puhut ongelmastasi vaikka työpaikalla, saatat haluta vain myötätuntoa ja purkaa asiaa jollekin. Minä taas yritän ratkaista asian sinulle. Tämä saattaa ärsyttää sinua ja turhauttaa minua.

3. Olet kaunis ja upea. En ole eläissäni nähnyt oikeasti rumaa naista. Kauneutta voi olla myös eleissä ja olemuksessa. Olet paljon viehättävämpi kuin arvaatkaan, jopa sellaiset asiat mitä et tiedä olevan söpöjä voi olla todella söpä minulle. Älä vertaa itseäsi muihin. Älä usko sitä, mitä kosmetiikka/plastiikkakirurgia-miljardibisnes sinulle tuputtaa.

4. En osaa aina ilmaista sitä, että rakastan tai välitän sinusta. Kuitenkin suurin osa miehistä asettavat aina oman turvallisuutensa vaimonsa, tyttöystävänsä, sisarensa, äitinsä jne. taakse. Sinun suojelemisesi on minulle tärkeää, vaikka en näyttäisi sitä dramaattisin keinoin. En tarkoita sitä, ettet osaa puollustaa tai pitää aikuisena ihmisenä huolta itsestäsi. Mutta jos olen paikalla ja tilanne käy fyysiseksi, sinä olet etusijalla.

5. ANNA MUN OLLA 15 MINUUTTIA HILJAA JA YKSIN KUN TULEN TÖISTÄ. Ei saatana. Kyllä, haluan puhua/halia/kysyä päivästäsi, mutta tarvitsen sen vartin omaa aikaa latautumiseen.

6. Jos kysyt mitä ajattelen ja vastaan etten mitään, se tarkoittaa etten ajattele mitään.

7. Jos kysyt mitä mieltä olen ja vastaan, vastaukseni tarkoittaa juuri sitä.

8. Älä kysy, oliko ohikulkeva nainen kaunis. Pliis älä vaan tee sitä, siihen ei ole olemassa oikeaa vastausta :(

Vierailija
57/82 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Ymmärrä, että itkusi saa mut hätääntymään. On oikeasti tuskallista, että itket, enkä voi ratkaista ongelmaasi.

2.Tämä johtaakin toiseen suureen kommunikaatio-ongelmaan, eli siihen mitä olen ymmärtänyt vasta 32-vuotiaana: Naiset puhuvat asioista käsitelläkseen, pyöritelläkseen, ihan vaan sosiaalisoimisen takia. Kun sinä puhut ongelmastasi vaikka työpaikalla, saatat haluta vain myötätuntoa ja purkaa asiaa jollekin. Minä taas yritän ratkaista asian sinulle. Tämä saattaa ärsyttää sinua ja turhauttaa minua.

3. Olet kaunis ja upea. En ole eläissäni nähnyt oikeasti rumaa naista. Kauneutta voi olla myös eleissä ja olemuksessa. Olet paljon viehättävämpi kuin arvaatkaan, jopa sellaiset asiat mitä et tiedä olevan söpöjä voi olla todella söpä minulle. Älä vertaa itseäsi muihin. Älä usko sitä, mitä kosmetiikka/plastiikkakirurgia-miljardibisnes sinulle tuputtaa.

4. En osaa aina ilmaista sitä, että rakastan tai välitän sinusta. Kuitenkin suurin osa miehistä asettavat aina oman turvallisuutensa vaimonsa, tyttöystävänsä, sisarensa, äitinsä jne. taakse. Sinun suojelemisesi on minulle tärkeää, vaikka en näyttäisi sitä dramaattisin keinoin. En tarkoita sitä, ettet osaa puollustaa tai pitää aikuisena ihmisenä huolta itsestäsi. Mutta jos olen paikalla ja tilanne käy fyysiseksi, sinä olet etusijalla.

5. ANNA MUN OLLA 15 MINUUTTIA HILJAA JA YKSIN KUN TULEN TÖISTÄ. Ei saatana. Kyllä, haluan puhua/halia/kysyä päivästäsi, mutta tarvitsen sen vartin omaa aikaa latautumiseen.

6. Jos kysyt mitä ajattelen ja vastaan etten mitään, se tarkoittaa etten ajattele mitään.

7. Jos kysyt mitä mieltä olen ja vastaan, vastaukseni tarkoittaa juuri sitä.

8. Älä kysy, oliko ohikulkeva nainen kaunis. Pliis älä vaan tee sitä, siihen ei ole olemassa oikeaa vastausta :(

Tällasia fiksuja miehiä sais olla enemmän!

Vaikka olen nainen niin oon näistä asioista justiinkin samaa mieltä ja olisin itse voinut kirjoittaa tämän tekstin. Kaikki naiset kun ei ole ulkonäkökeskeisiä ja epäsuoria draamakuningattaria, jotka haluavat läheisyyttä 24/7. En jaksa juoruilla akkaporukassa koulussa tai töissä ja myös minä tarvitsen sen oman hiljaisen hetkeni töistä tultuani. Ja miksi kysyisin onko ohikulkeva nainen kaunis, riitaa haastaakseniko? Kyllähän minäkin katson ohikulkevia hyvännäköisiä miehiä JA naisia. Ei se silti poista rakkautta omaan kumppaniin.

Vierailija
58/82 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bitches be bitches...

And Ho's too

Vierailija
59/82 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boksereissa kivekset saa ilmaa, mutta jossakin vaiheessa päivää pallien pitää päästä vapauteen tai niitä täytyy raapia.

Vierailija
60/82 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmakylpyjä