Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko 30 v naisella toivoa?

Neiti solmu

Hei kaikki, olen äskettäin eronnut 30 v nainen yli 7 vuoden suhteesta, ei lapsia ja määräaikainen työ, joka loppuu pian (ehkä). Olen eron takia henkisesti solmussa.

Olin kuvitellut, että nyt mulla on elämän mies, mutta loukkasin sitten miestä ja itseääni peittämällä. En tiedä mitä teen. Kavereita minulla ei ole ja yritän saada ex-avomiehen vielä jatkamaan suhdetta. Jokainen päivä on ponnistus. En ajattele uudelleen seurustelua. Tuntuu, että haluan pilata työsuhteenkin. Tuntuu, että haluan tuhota kaiken ympäriltä ja lopulta itsenikin.

Mietin, että en tule helposti aloittamaan suhdetta, mutta jos tähän menee aikaa (ehkä vuosi tai pari),niin löydänkö vielä itselleen "sopivan" miehen? Tuntuu, että yli 30 naiset on roskiskamaa.. Ja sen ikäiset miehet.

Haluaisin lapsenkin. Kuinka haluankin! Mutta nyt on vaikea kuvitella, että yks kaks suhteeseen ja sitten lapsi. Haluan olla niin varma toisen sopivuudesta,mutta en ole nyt etsimässä miestä, mikä vaan siirtää lapsen haaveilun.

Olen umpikujassa. Miten olette selvinneet?

Kommentit (6)

Vierailija

Ei ole toivoa enää. Minä olen jämä ja ikäiseni sinkkumiehet myös jo, ikää reilu viisi vuotta vähemmän.

Vierailija

Tapasin 32-vuotiaana mieheni, mua hieman nuoremman. Mulla oli ennestään yksi lapsi ja nyt yhteinen tulossa. Aina on toivoa. Mieheni on kyllä niin ihana, että joskus vaikea uskoa elämääni todeksi.

Vierailija

Teillä on aika paljon kielteisiä uskomuksia. On hyvä tiedostaa, että ne ovat todellakin vain uskomuksia, ei totuus. Elämä voi yllättää kun antaa sille tilaisuuden. :-D

Vierailija

Olin 31v kun tapasin 29v mieheni. Olin 2 lapsen yh. Nyt meillä 2 yhteistä lasta ja kolmas tulossa :) yhdessä ollaan oltu 8v.

Vierailija

30v-naiset ei ole roskis kamaa. Pettäjät on roskiskamaa. Hommaa lapsi sen miehen kanssa, jonka kanssa petit exääsi, tai jonkun muun miehen. Voithan kasvattaa sen yksinkin. Ensimmäisenä en kuitenkaan lähtisi treffeillä purkamaan, että olen tässä tilanteessa, koska petin ex-miestäni, jonka kyllä näin sivulauseessa sanoen haluaisin takaisin ja hänen kanssaan mielellään lapsenkin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat