Kuinka vanhaksi lapset juokse ympyrää huoneistossa?

Vierailija

Keräsin aamulla pyykit, en tiedä aiheutinko töminää kulkiessani. Vähän ajan päästä naapurin alle kouluikäinen poika alkoi taas juosta edestakaisin ja tömistikin, ikään kuin kostoksi (vanhemmat käskivät?). Loppuuko tuo juoksu joskus vai onko lapsi kehitysvammainen, joka osaa vain juosta?

Kommentit (12)

Vierailija

Meidän naapurin tenava on juossut nyt pari vuotta. Suunnilleen siitä lähtien kun se lopetti muovimopolla jyristelyn ja sen seinään ajamisen. Jytinä vaan lisääntyy kun paino lisääntyy. Kai tuokin on kohta kouluikäinen, en ole aivan varma.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä olen sulkenut ympyrän asentamalla lukitun välioven. Juoksu loppuu aina puoleksi sekunniksi kun lapsi kääntyy.

Mieletön hyöty.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen sulkenut ympyrän asentamalla lukitun välioven. Juoksu loppuu aina puoleksi sekunniksi kun lapsi kääntyy.

Mieletön hyöty.

Eikö ;) oikeasti väliovi on muusta syystä, mutta tuli vain Mieleeni kehärundista.

Mym

Meillä ei ole lapsi kyl ikin juossu sisällä. Siis tuollain taukoamatta. Välillä voi olla kiire vessaan tms mut pääsääntösesti sisäl kävellään. Eikä omakotitalos tömistely edes häiritsisi ketään. Paitsi minua. Ulkona saa juosta tarpeekseen.

Vierailija

Me olemme niin "vanhanaikaisia ja tiukkiksia" että lapset on kasvatettu niin että sisällä ei saa juosta...ulkona juostaan. Tosin meillä oli vain kolmio kun lapset oli pieniä niin vallan mainiosti ehti huoneesta toiseen juoksematta. Niin ja kiljuakaan ei saanut kun oli myös naapureita.

On tosi rasittavaa jos muksut juoksee sisällä päättömästi ja kiljuu kuin sikaa tapettaisi!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat