Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi esittelee pyllyään aikuisille. Mikä avuksi?

Vierailija
12.12.2015 |

Lapseni on alkanut näyttää takapuoltaan aikuisille, varsinkin minulle. Nukumme perhepedissä ja lähes joka yö lapsi tulee heiluttamaan pyllynsä kanssa naamani yläpuolelle, ja ottaa housut pois. Päiväsaikaan hän laskee housujaan ja pyllistää. Tätä tekee myös päiväkodissa hoitajille. Kun kysyin mistä lapsi on oppinut tuollaisia asioita niin kuulemma päiväkotikaveri opetti. Tekeekö muiden lapset samaa? Kuuluuko vain ikään?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua? :D Onneks mulla ei oo lapsia.

Vierailija
2/20 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olisi helpointa vain kieltää se?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risusta perseelle niin loppuu se perseily

Vierailija
4/20 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan että jokunen hetki sitten täällä joku äiti valitti samasta asiasta... että lapsi iltaisin löyhyttelee oikein pyllyä äidin naaman edessä. Voisin kuvitella että on ikään liittyvää. Minun pojalla tuli ainakin päiväkodissa vaihe jolloin muiden poikien kanssa vetivät housuja alas ja "esittelivät" pippeleitä.... hetken kesti ja sitten jäi tuo vaihe pois.

Vierailija
5/20 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaistyttö 6v teki joskus mulle noin ihan yllättäen. Sanoin vaan, etten tykkää tuollaisesta ja ei ole sopivaa käytöstä.

Vierailija
6/20 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain vaiheessa ainakin kuuluu ikään, n. 4-5vuotiaana.

Meillä auttoi kun puhuin, ettei pyllyä ole sallittua näyttää muille. Ja että jos haluaa tutustua esim. pippeliin, niin se tehdään omassa rauhassa, ja ne on ns. omia juttuja. Puhuin että aikuiset joutuvat vankilaan sellaisesta vilautteluta ja asia on opittava jo lapsena. Tehosi :D

Vierailija
7/20 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ollut täällä aiemmin ja joku on vain kopioinut aloituksen vanhasta ketjusta.

Vierailija
8/20 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Katri Sorsa?

Vierailija
9/20 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossain vaiheessa ainakin kuuluu ikään, n. 4-5vuotiaana.

Meillä auttoi kun puhuin, ettei pyllyä ole sallittua näyttää muille. Ja että jos haluaa tutustua esim. pippeliin, niin se tehdään omassa rauhassa, ja ne on ns. omia juttuja. Puhuin että aikuiset joutuvat vankilaan sellaisesta vilautteluta ja asia on opittava jo lapsena. Tehosi :D

Hyvä juttu! Metodisi on jopa täysin järkeenkäypä.

Vierailija
10/20 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkusisko ihan pienenä strippasi usein, eli tanssi ja riisuutui samalla. Itse teininä häpesin silmät päästäni, ja vanhemmat ei laittaneet kuriin.

Vierailija
11/20 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttääkö isä lasta hyväkseen ja pistää sen opettamaan että muka koulussa opetettiin?

Vierailija
12/20 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tapa on tallella 16 ikävuotta täytettyäänkin. Njams!

M22

Vierailija
13/20 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3.5v samaa vaivaa eikä tilannetta helpottanut että äiti osti kätyripierupyssyn.

Vierailija
14/20 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä? No kiellät sitä tietenkin ankarasti ja näytät että noin ei tehdä.?

Vierailija
15/20 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtunutta ala-asteella, kun olin itse "yläluokalla" eli 5. tai 6. luokalla: 8 v poika marssi opettajainhuoneen eteen, koputti oveen, ja kun avattiin, laski housut alas, kääntyi ympäri ja pyllisti opettajille. Jonkin aika tästä poikaa ei näkynyt koulussa. Oli pistetty erityiskouluun (Nummenmäki Kurikassa, jos joku tietää). Nykyään olisi saanut jo ekaluokkalaisena käytöksensä (silloin huono käytös, nykyään tarkkaavaisuuspuute) ansiosta jo ADHD- tai ADD-diagnoosin.

Vierailija
16/20 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppinut äidiltään?

Vierailija
17/20 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukulaistyttö 6v teki joskus mulle noin ihan yllättäen. Sanoin vaan, etten tykkää tuollaisesta ja ei ole sopivaa käytöstä.

Sairaasta suvusta olet! Kuusivuotias tyttö ei totisesti esittele "paikkojaan" ilman että on täysin häiriintynyt yksilö. 

Siinä vaiheessa on jo tajuttu intimiteetti, jos on terve ympäristö. Eli kultturiisuuden mukaan menee tämä. Suomessa on mm. sopivaa sanoa kyllä tuossa iässä ihan vastakkaisenkin sukupuolen kanssa. Ja sopivaa vielä vaikka kuinka pitkään. Itsensäpaljastelu tarkoituksella tuossa iässä on jo vakavasti kieroutunutta seksuaalisesti. 

Vierailija
18/20 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapseni on alkanut näyttää takapuoltaan aikuisille, varsinkin minulle. Nukumme perhepedissä ja lähes joka yö lapsi tulee heiluttamaan pyllynsä kanssa naamani yläpuolelle, ja ottaa housut pois. Päiväsaikaan hän laskee housujaan ja pyllistää. Tätä tekee myös päiväkodissa hoitajille. Kun kysyin mistä lapsi on oppinut tuollaisia asioita niin kuulemma päiväkotikaveri opetti. Tekeekö muiden lapset samaa? Kuuluuko vain ikään?

On vaan katsellut liikaa tv:tä ja nettiä. Nykyään joka paikassa joku esittelemässä pyllyään tai twerkkaamassa. Lapset oppii aikaisin nää jutut. 

Vierailija
19/20 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tuo kuuluu johonkin kehitysvaiheeseen. Muistan hämärästi, että noin 5-vuotiaana seisoimme aidalla kaverini kanssa ja näytimme pyllyä ohikulkeville autoille. Jos pieru pääsi, oli erityisen hienoa.

Aika pian tuo leikki jäi pois.

Muutaman vuoden kuluttua sitten hommasimmekin varmaan puhallusputket ja ritsat.

Vähän vanhempana mm. leikimme ilotulitteilla ja aiheutimme tulvia. 

Olimme pikkupaikkakunnan Bart Simpsoneja. Voi sitä aikaa :)

Vierailija
20/20 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päiväkoti-ikäset tekee asioita sen mukaan millaisen reaktion saa aikuisissa aikaan.  Siellä on päiväkodissa jaettu sosiaalisen osaamisen niksejä, varmaan saatu palaute on ollut hykerryttävää.  

NYT sitten syyttämään hoitoa, siellä päiväkodilla syytetään kotia.  Näin kukaan ei ole syyllinen, kun sen voi osoittaa olevan muualla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi