Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion lähteä tänään pikkujouluihin ja vauvamme on 5 viikkoa vanha

Vierailija
12.12.2015 |

Anteeksi provoavasta otsikosta!

En edes tajunnut että voisin tämän takia olla pasca mutsi ennen kuin luin tuon toisen keskustelun. Tosin en aio ryypätä ja vauvamme ei ole kuumeessa, mutta on kylläkin reilusti nuorempi kuin tuon toisen keskustelun vauva.

Ihana päästä hetkeksi hengähtämään ja näkemään rakkaita työkavereita. Vauva jää luonnollisesti isänsä hellään huomaan. Ja pikkujoulupaikka on alle kilsan päässä meidän kotoamme joten pääsen äkkiä kotiin jos pikkuisella nälkä yllättääkin normaalia aiemmin ja ei jostain syystä huoli pulloa.

En nyt oikein tiedä että pitäisikö minun sittenkin tuntea tästä jotain hurjan huonoa omatuntoa? Tai varautua siihen että työkaverit pyörtyä kupsahtavat järkytyksestä kun viiden viikon ikäisen vauvan äiti menee pikkujouluihin?

Ainoa ongelma tässä on se, että mihin mekkoon minä saan nämä maitotissini mahtumaan.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka toivottelette hyviä pikkujouluja. Jättäisitteko oman lapsenne 5 viikon iässä? Vai haluatteko vaan, että joku muu tekee niin.

Vierailija
42/44 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te jotka toivottelette hyviä pikkujouluja. Jättäisitteko oman lapsenne 5 viikon iässä? Vai haluatteko vaan, että joku muu tekee niin.

Jättäisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättäisin. Miksi oletat että vain yksi ihminen ei pysty pitämään lapsesta huolta parin tunnin ajan?

Vierailija
44/44 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on mitä minä tekisin. Oma tilanteeni oli täysin eri kuin ap.n

Mukavia pikkujouluja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan