Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vinkkejä: Joku juo työpaikalla AINA minun teetä!!

Vierailija
12.12.2015 |

Joku käy varatsamassa minun teetä työpaikalla. Töissä on työpaikan puolesta perusteetä useampaa makua. Minä olen tuonut sinne omat teeni, koska en pidä työpaikalla olevista teemerkeistä. No, joku töissä käy varastamassa minun teetä. Tämä joku on niinkin röyhkeä, että vei eilen viimeisen pussillisen.

Olen kirjoittanut pakettiin nimeni ja laittanut lapun, ettei saa ottaa. Pussien häviäminen väheni, muttei loppunut. Eli varas vaan hillitsi tahtia.

Nyt ajattelin ostaa huijausteen, jonka jokaisessa pussissa on yllätys varkaalle. Katsotaan jääkö se kiinni.

Eli mitä muita jekkuja voisin piilottaa teepussiin?

Kommentit (178)

Vierailija
121/178 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa kyllä, ketkä tässäkin ketjussa ovat itse niitä teevarkaita: Kaikki, jotka suuttuvat AP:n suunnitelmasta ja ne, jotka syyttävät että on AP:n oma vika, kun jättää teensä (MERKITTYNÄ OMALLA NIMELLÄÄN HUOM!) taukohuoneeseen.

Ai että mä niin toivon, että joku joskus teiltä pöllii jotain. Katsotaan, miten sitten suu pannaan.

Vierailija
122/178 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP tässä

En tiedä, miten ihmeen vaikea ihmisten on lukea koko ketjua läpi, mutta kerrattakoon taas. Tämän ketjun pointti ei suinkaan ollut kysyä neuvoja siitä, miten voin piilottaa teepussini. Sen kyllä osaan ihan itsekin ja ymmärrän, että jos jotain jättää näkyville niin on aina ihmisiä, jotka kokee, että se on sitten heille lahjaksi.

Eli ei, en kaipaa neuvoja siitä, miten pidän teepussini turvassa. Tavoitteeni on saada teevaras kiinni ja nyt olen valmis huomiseen. Kävin ostamassa nestemäistä laxoberonia. Kokemukseni mukaan se ei maistu juuri miltään, joten sitä olen nyt tiputellut teepussien päälle ja ovat tuossa uunipellillä kuivumassa. 

Kuivunut laxoberon ei ole kovin tehokasta. Sun pitää laittaa yhteen pussiin 30 tippaa, että se vaikuttaa mitenkään ja kun sen teepussin kastaa kuumaan veteen, nousee pinnalle rasvainen kalvo. En usko, että kukaan juo teetä, jossa on rasvaa. Ja vaikka joisi, ei se mitään ripulia saa aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/178 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaa kyllä, ketkä tässäkin ketjussa ovat itse niitä teevarkaita: Kaikki, jotka suuttuvat AP:n suunnitelmasta ja ne, jotka syyttävät että on AP:n oma vika, kun jättää teensä (MERKITTYNÄ OMALLA NIMELLÄÄN HUOM!) taukohuoneeseen.

Ai että mä niin toivon, että joku joskus teiltä pöllii jotain. Katsotaan, miten sitten suu pannaan.

Hankala mitään pölliä, kun en jätä tavaroita yhteiseen taukohuoneeseen.

Vierailija
124/178 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos ei kukaan saa mitään ripulia? Ja teen juominen jatkuu.

Vierailija
125/178 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hankala mitään pölliä, kun en jätä tavaroita yhteiseen taukohuoneeseen.

Et edes eväitäsi?

Vierailija
126/178 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se teen pölliminen lopu, kun jonkin aikaa pitää vain sitä pahaa valeteetä siellä kaapissa. Ei kukaan jaksa montaa kuukautta varastaa suolalta ja chililtä maistuvaa teetä ja joka kupillisen kohdalla todeta että pahaa on. Harmi jos varas ei jää kiinni, mutta jospa se kuitenkin loppuisi.

Vierailija
127/178 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP tässä

En tiedä, miten ihmeen vaikea ihmisten on lukea koko ketjua läpi, mutta kerrattakoon taas. Tämän ketjun pointti ei suinkaan ollut kysyä neuvoja siitä, miten voin piilottaa teepussini. Sen kyllä osaan ihan itsekin ja ymmärrän, että jos jotain jättää näkyville niin on aina ihmisiä, jotka kokee, että se on sitten heille lahjaksi.

Eli ei, en kaipaa neuvoja siitä, miten pidän teepussini turvassa. Tavoitteeni on saada teevaras kiinni ja nyt olen valmis huomiseen. Kävin ostamassa nestemäistä laxoberonia. Kokemukseni mukaan se ei maistu juuri miltään, joten sitä olen nyt tiputellut teepussien päälle ja ovat tuossa uunipellillä kuivumassa. 

Kuivunut laxoberon ei ole kovin tehokasta. Sun pitää laittaa yhteen pussiin 30 tippaa, että se vaikuttaa mitenkään ja kun sen teepussin kastaa kuumaan veteen, nousee pinnalle rasvainen kalvo. En usko, että kukaan juo teetä, jossa on rasvaa. Ja vaikka joisi, ei se mitään ripulia saa aikaan.

Teepussit on niitillä kiinni, joten voisin tuonne sekaan tietenkin heittää vielä jotain, kun avaisin pinseteillä. Vaikka suolaa. Voisin myös kaivaa miehen mausteista tosi tulista poppamiehen nagakastiketta. Jos sitä tiputtaisi muutaman pisaran sekaan... AP

Vierailija
128/178 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anastasia kirjoitti:

Väkeviä mausteita? :D jos saat jollain laitettua, niin ulostelääke ois kans aika kova juttu :)

Lääkkeen laitto tarkoituksellisesti teepussiin voidaan muuten katsoa pahoinpitelyksi, joten en suosittele tuota konstia. Sen jekun pitää olla täysin vaaraton kohteelle. En mä ainakaan haluaisi teevarkaan takia saada syytteitä. 

No höpöhöpö nyt. Ap voi sanoa että ummetuksen vuoksi tarvitsee ulostuslääkettä teessään. ;)

No kirjoittaa siihen teepakettiin että ulostuslääkettä. Varoitettu on.

Vierailija
129/178 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anastasia kirjoitti:

Väkeviä mausteita? :D jos saat jollain laitettua, niin ulostelääke ois kans aika kova juttu :)

Lääkkeen laitto tarkoituksellisesti teepussiin voidaan muuten katsoa pahoinpitelyksi, joten en suosittele tuota konstia. Sen jekun pitää olla täysin vaaraton kohteelle. En mä ainakaan haluaisi teevarkaan takia saada syytteitä. 

No höpöhöpö nyt. Ap voi sanoa että ummetuksen vuoksi tarvitsee ulostuslääkettä teessään. ;)

No kirjoittaa siihen teepakettiin että ulostuslääkettä. Varoitettu on.

Ei tarvitse. Siinä lukee jo ap:n nimi, ja se riittää kertomaan kenelle tahansa täysijärkiselle, että paketti on toisen oma eikä siitä oteta ilman lupaa.

Vierailija
130/178 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laksoberon+naga+suolateet valmiina huomista varten. Oli aika askartelua saada niitit takaisin kiinni, mutta onnistui. Katsotaan, kuka ensi viikolla on mulle vihainen ;) AP

Vierailija
131/178 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raportoihan Ap sitten tänne miten kävi! :D

Vierailija
132/178 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

odottelemme vastausta ap!

Vierailija
133/178 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miten meni?

Vierailija
134/178 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylös!

Vierailija
135/178 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sekin jäi vähän epäselväksi, että miten ap erottaa sen teepussin, jota hän itse voi käyttää. Vai onko se siellä työhuoneessa jemmassa? Kun nimenomaan ap ei halunnut niin tehdä vaan viedä teet taukohuoneeseen, mutta kiellon kera.

Vierailija
136/178 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sekin jäi vähän epäselväksi, että miten ap erottaa sen teepussin, jota hän itse voi käyttää. Vai onko se siellä työhuoneessa jemmassa? Kun nimenomaan ap ei halunnut niin tehdä vaan viedä teet taukohuoneeseen, mutta kiellon kera.

Luitko muita viestejä? AP kertoi, että nimenomaa haluaa varkaan jäävän kiinni, ja näin tehdä selväksi ettei varkaus ole hyväksyttyä vaikka kyseessä onkin vain teepussi.

Vierailija
137/178 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ap:lla on muitakin harhoja, kantsii käydä työterveydessä

Vierailija
138/178 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:lle ei varmaan edelleenkään ole mystisesti sitä työhuonetta ilmestynyt. Ihan oikeasti opetelkaa lukemaan. Ap:n työpaikalla on ketjun mukaan täysin normaalia säilyttää omia eväitä taukohuoneessa nimettynä, joku nyt vaan käy aloittajan teet nyysimässä vaikka paketti on samassa paikassa kuin muiden omat eväät ja nimi ja kielto ottaa päällä.

Vierailija
139/178 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:lle ei varmaan edelleenkään ole mystisesti sitä työhuonetta ilmestynyt. Ihan oikeasti opetelkaa lukemaan. Ap:n työpaikalla on ketjun mukaan täysin normaalia säilyttää omia eväitä taukohuoneessa nimettynä, joku nyt vaan käy aloittajan teet nyysimässä vaikka paketti on samassa paikassa kuin muiden omat eväät ja nimi ja kielto ottaa päällä.

Kannattaa nyt muistaa kuitenkin, että av:lla palstailee paljon adhd-tapauksia ja niitä, joilla on koulutus jäänyt nipin napin läpäistyyn peruskouluun ja elämäm kouluun. Ei voi vaatia, että kaikki jaksaisivat lukea näin pitkää ketjua läpi, kun tekstikin on aika pientä, ja sitten vielä soveltaa lukemaansa kirjoittamaansa vastaukseen. Annetaan kaikkien kukkien kukkia. Jos joku nyt vielä tulee kirjoittamaan, että ap:n pitäisi pitää teensä työhuoneessaan, niin kritisoinnin sijaan voisimme antaa kirjoittajalle henkisen kultatähden siitä hyvästä, että hän pystyi edes muotoilemaan ajatuksensa sanoiksi. Ehkä kaksikin tähteä, jos välimerkit ja isot kirjaimet menevät oikein. :)

Vierailija
140/178 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan nää työpisteessä säilyttämistä yms. aggressiivisesti ehdottelevat itse tällaisia ruokavarkaita?