Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vinkkejä: Joku juo työpaikalla AINA minun teetä!!

Vierailija
12.12.2015 |

Joku käy varatsamassa minun teetä työpaikalla. Töissä on työpaikan puolesta perusteetä useampaa makua. Minä olen tuonut sinne omat teeni, koska en pidä työpaikalla olevista teemerkeistä. No, joku töissä käy varastamassa minun teetä. Tämä joku on niinkin röyhkeä, että vei eilen viimeisen pussillisen.

Olen kirjoittanut pakettiin nimeni ja laittanut lapun, ettei saa ottaa. Pussien häviäminen väheni, muttei loppunut. Eli varas vaan hillitsi tahtia.

Nyt ajattelin ostaa huijausteen, jonka jokaisessa pussissa on yllätys varkaalle. Katsotaan jääkö se kiinni.

Eli mitä muita jekkuja voisin piilottaa teepussiin?

Kommentit (178)

Vierailija
141/178 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toki sinisilmäisesti uskokaa kaikkia sekopäitä ja harhoissaan eläviä porvoolaisia..

Vierailija
142/178 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset säilytä teepakettia työpöytäsi laatikossa?

No ei vaan, tule ap kertomaan miten kävi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/178 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuuu, ap?

Vierailija
144/178 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä ketju, luin vain vähän alusta ja lopusta, joten en tiedä onko tätä jo ehdotettu; helpommalla pääsisi, kun vain kirjoittaisi paketin päälle: "Huom! Sisältää laksatiivia, älä ota!"

Toki kannatan ihan periaatteen vuoksi tuota jekuttamista. Rosvoille kakat housuun!

Vierailija
145/178 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen säilyttäminen työpisteellä olisi hyvä idea, jos olisi "työpiste". Työni on sen laatuista, että ainoa oma alue on pukukoppi, joka on ihan eri suunnassa kuin kahvihuone.

Siksi olisi mukavaa, että saisi teensä säilyttää siinä missä eväänsäkin, koskemattomana. AP

Ja tosiaan haluan saada varkaan kiinni.

Sulata rotanmyrkkyä kiehuvaan veteen ja kasta teepussti siihen. Oppiihan varasloinen tavoille.

Vierailija
146/178 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up! Tule ap kertomaan mitä tapahtui, ennenkö av sulkeutuu. Täällä on varmasti muitakin uteliaita kuin minä :)

Vierailija
147/178 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tässä kävi?

Vierailija
148/178 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan pyyhit kakkoshädän jälkeen teepusseilla ja laitat ne sitten boxiin takaisin. Saattaa tuoksahtaa hiukan mutta tuurillaan kakkakepponen menee läpi. 

Vierailija
149/178 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskenteletkö ap lähellä taukohuonettanne , niin että kuulet mitä siellä tapahtuu? Voisiko sinne teerasiaan laittaa jotain mikä pitää meteliä kun rasian avaa, tai ponnahtaa sieltä ulos? Tai jotain ällöttävää joka säikäyttää teevarkaan ja hän säikähtää ja kiljaisee. Jos teet olisivat vielä jossain särkyvässä, suljetussa astiassa?

Onko työpaikkanne kuinka suuri? Jos ei ole, niin silloin voi jo rajata henkilöitä niihin jotka juovat teetä. Ja nyt minä oletan kokemusten perusteella, onko teenjuojissa miestä, (tai köyhää opiskelijaa....)? Useimmiten nämä ovat taipuvaisia nyysimään toisten omaisuutta. Miehet siksi ettei niitä (olevinaan) koske määräykset, eivätkä muutenkaan ole taipuvaisia roudaamaan eväitä tms. Muilta voi lainata jos tarvitsee. Opiskelija tietenkin siksi ettei raha kasva puussa ja myös siksi kun luin täältä aikoinaan ketjua missä osa tunnusti ihan surutta ottaneensa kaikkea mikä irti lähtee.

Olisi kiva jos ap tulee kertomaan käikö teevaras kiinni. Vai jatkuuko jahti....

Vierailija
150/178 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP tässä. Vielä ei ole teepakkauksesta lähtenyt yhtäkään pussia kävelemään. Laitoin tarkoituksella vähän vajaasti pusseja sinne, että näyttäisi avatulta pakkaukselta. Päälle kirjoitin "X:n tee, älä ota" (X=Nimeni), kuten aiempiinkin pakkauksiin.

Varmaan varas on lukenut tätä ketjua, kun malttaa olla varastamatta :)

Vierailija
151/178 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääää en kestä, haluaisin niin tälle mokomallekin teevarkaalle kunnon opetuksen vaikkei olekaan omat teet kyseessä!

Vierailija
152/178 |
15.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP tässä. Vielä ei ole teepakkauksesta lähtenyt yhtäkään pussia kävelemään. Laitoin tarkoituksella vähän vajaasti pusseja sinne, että näyttäisi avatulta pakkaukselta. Päälle kirjoitin "X:n tee, älä ota" (X=Nimeni), kuten aiempiinkin pakkauksiin.

Varmaan varas on lukenut tätä ketjua, kun malttaa olla varastamatta :)

Luultavasti, päätellen siitä miten paljon tuli "oma vikasi kun et säilytä teetäsi (olemattomassa) työhuoneessasi"-viestejä ketjua on lukenut moni toisten eväitä pöllivä. Harmi, olisin toivonut tälle asialle tyydyttävää päätöstä. 

Vierailija
153/178 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko varkaasta vielä hajuakaan ;) ?

Vierailija
154/178 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkuu!?

Vierailija
155/178 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jemmaa johonkin. Mulla on sinappi työpöydän laatikossa kun väsyin siihen ettei sitä ole koskaan kun haluan ja olin silti ainoa joka sitä ostaa.

Vierailija
156/178 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenillä, ei sadoilla työpaikoilla ovat teevarkaat joutuneet lopettamaan kun eivät voi tietää ovatko juuri se ap:n metsästämä teevoro. Voi raukkoja, käy melkein sääliksi.

Vierailija
157/178 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT: on aika huvittavaa, miten joillekin ei tule mieleen, että on muutakin työtä kuin toimistotyötä.

Vierailija
158/178 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OT: on aika huvittavaa, miten joillekin ei tule mieleen, että on muutakin työtä kuin toimistotyötä.

Niinpä! Ei esim sairaaloissa kaikilla hoitajilla tai lääkäreillä ole omaa vakituista työhuonetta. Samassa huoneessa voi olla useita tai työpisteet kiertävät ym tai ei ole mtn huonetta.

Vierailija
159/178 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä! Ei esim sairaaloissa kaikilla hoitajilla tai lääkäreillä ole omaa vakituista työhuonetta. Samassa huoneessa voi olla useita tai työpisteet kiertävät ym tai ei ole mtn huonetta.

Jep, ja vaikka just kaupassa työskentelevät, tehtaassa työskentelevät tai muuten monet fyysisen työn tekijät.

Vierailija
160/178 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä mites tänään kävi, ap?