Vinkkejä: Joku juo työpaikalla AINA minun teetä!!

Vierailija

Joku käy varatsamassa minun teetä työpaikalla. Töissä on työpaikan puolesta perusteetä useampaa makua. Minä olen tuonut sinne omat teeni, koska en pidä työpaikalla olevista teemerkeistä. No, joku töissä käy varastamassa minun teetä. Tämä joku on niinkin röyhkeä, että vei eilen viimeisen pussillisen.

Olen kirjoittanut pakettiin nimeni ja laittanut lapun, ettei saa ottaa. Pussien häviäminen väheni, muttei loppunut. Eli varas vaan hillitsi tahtia.

Nyt ajattelin ostaa huijausteen, jonka jokaisessa pussissa on yllätys varkaalle. Katsotaan jääkö se kiinni.

Eli mitä muita jekkuja voisin piilottaa teepussiin?

Sivut

Kommentit (178)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mikä on huijaustee?

Tee, jota en itse juo. Ostan kaksi pakettia ja omaani pidän piilossa. Tähän huijausteehen laitan sitten yllätyksiä.

Vierailija

Anastasia kirjoitti:
Väkeviä mausteita? :D jos saat jollain laitettua, niin ulostelääke ois kans aika kova juttu :)
Hirvee kuva :DD Ariel merenneito paskalla

Vierailija

Laita laksatiivia, syyllinen jää ainakin takuuvarmasti kiinni.

Jos tulee jälkikäteen mussutusta, sano kärsiväsi vaikeasta ummetuksesta ja siksi juovasi normaalisti teen pienen laksatiivimäärän kanssa. Et tullut lainkaan ajatelleeksi, että joku merkinnöistä huolimatta varastaisi teetäsi.

Vierailija

Anastasia kirjoitti:
Väkeviä mausteita? :D jos saat jollain laitettua, niin ulostelääke ois kans aika kova juttu :)

Hyvä idea! Käyttämäni tee on tosin pussiteetä. Mutta onnistuisikohan sillä tavalla, jos nopeasti kastaisi vahvassa chilikastikkeessa pussit? Tarttuisiko tarpeeksi makua...
AP

Vierailija

Chiliä, kurkumaa, mitäs noita mausteita olisi.

Jotain ulostuslääkettä olisi aika perinteinen. Tosin tuommoinen kyrpä otsassa öyhöttävä teevaras varmaan valittaa pahoinpitelystä jos joutuu istumaan paskalla muutaman tunnin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Anastasia kirjoitti:

Hyvä idea! Käyttämäni tee on tosin pussiteetä. Mutta onnistuisikohan sillä tavalla, jos nopeasti kastaisi vahvassa chilikastikkeessa pussit? Tarttuisiko tarpeeksi makua...
AP

Riippuu tietty pussista mutta ehkä sen saa avattua terävällä veitsellä jostain yläsaumasta ja pikaliimattua takaisin kiinni? Parempi olisi kätkeä mausteet sinne teelehtien sekaan.

Vierailija

Ulostuslääkkeistä on kokemusta. Laitoin useisiin ruoka-aineisiin myös maitoon laksatiiviä, kun alkoi kämppiksen ryöstöreissut jurppiin. Yhtenä iltana kun tulin kotiin niin tää tyyppi ihmetteli kun oli vatta kuralla koirallakin, oli syöttänyt koiralleen napuja johon oli tarvinnut maitoni. Paskaa oli joka paikassa ja vessapaperi oli mystisesti loppunut.. Siellä se reppana moppaili laittioita, loppui ruokahävikki kaapeista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Anastasia kirjoitti:

AP

Avaat sen pussin varovasti, ja laitat sisään jotain todella tulista chilijauhetta. Ei mitään perus cayennepippuria, vaan jotain todella polttavaa lajiketta, joita myydään chilkaupoissa.

Vierailija

Helpompaa olisi tietenkin vastaisuudessa pitää teepakettia omassa kaapissa/työpöydässä/vastaavassa, jos sulla sellainen on. Mut joo kannattaa kostaa teevarkaalle. Laksatiivi on just hieno menetelmä! Kerro sit, miten meni.

Vierailija

Tule sitten tänne kertomaan miten jekku onnistui :)

Suosittelen sitä chiliä, että saa välittömän reaktion. Vaihtoehtoisesti jotain tosi pahan makuista. Pieni määrä saippuaa tms ei olisi liian myrkyllistä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat