Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kumpi on sinulle harmillisempaa, että sinusta puhutaan perättömiä vai epämieluisia totuuksia

Vierailija

Miten on?

Kommentit (5)

Vierailija

Pitäisi tietää, millaisia nuo perättömät ovat, jotta voisi vertailla.

En muuten usko, että minusta puhutaan mitään enää nykyisin. Ennen varmasti puhuttiin, mutta ei se minua pahemmin liikauttanut. Ja enemmän varmasti puhuttiin perättömiä, koska harva minua tuntee millään lailla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pitäisi tietää, millaisia nuo perättömät ovat, jotta voisi vertailla.

En muuten usko, että minusta puhutaan mitään enää nykyisin. Ennen varmasti puhuttiin, mutta ei se minua pahemmin liikauttanut. Ja enemmän varmasti puhuttiin perättömiä, koska harva minua tuntee millään lailla.

Itse en oikein osaa päättää, en ole tainnut olla koskaan kovin paljon puheiden aiheena (väritön, hajuton tyyppi). Jotenkin ei voi perustella kumpaakaan haitallisempana. Jos juttu on perätön, niin mitä sitten, jos puhutaankin, eihän se pidä paikkaansa? Tai jos juttu on totta, niin mikäs siinäkään, kun totuus ei pala tulessakaan. Mutta oikeasti, varmaan kumpikin harmittaisi, omalla epäloogisella tavallaan.

ap

Vierailija

Ihmiset puhuu pahaa joka tapauksessa, oli syytä tai ei. Se on tapa viihdyttää. Minusta puhutaan varmaan molempia, en viitsi vaivata niillä päätäni. En usko kenenkään juoruja ilman omaa kokemusta ja oletan että muutkin toimivat samoin.

Vierailija

Perättömiä. Ärsyttää myös jos mun oletetaan tarkoittavan jotain muuta mitä sanon. Haluan pysytellä faktoissa ja toivon sitä myös muilta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat