En ole enää mustasukkainen vaan välinpitämätön
Olin suhteen alussa edellisten suhteiden huonojen kokemusten takia mustasukkainen. Nykyään olen välinpitämätön. Ei kiinnosta, mitä mieheni tekee työmatkani aikana.
Kommentit (29)
Sama. Ensimmäinen suhde oli sellainen, jossa mies petti alituiseen, jopa ystäviäni yritti ja yhden kanssa pettikin.
Sen jälkeen olen ollut varovainen suhteissa ja lukenut herkästi mahdollisuuksista. Kuitenkaan en jaksanut enää välittää jossain vaiheessa eräässä suhteessa. Enkä välitä jatkossakaan koska jos jotain tulee niin tulee ja se on heti poikki ja pinoon.
Vierailija kirjoitti:
Et siis ole enää suhteessa.
Kerro lisää?
Enpä jäisi taistelemaan miehen suosiosta.
Vierailija kirjoitti:
Kuka jää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka jää?
Pia, Leena Merja, Mervi, Marjaana, Kaisa, Kaisu, Tuula x2, Liisa x 5, en jaksa kirjoittaakaikkia, ymmärtänet pointin?
Olet parantunut! Mikä on ongelma??
Millainen henkilö jää taistelemaan? Millainen lähtee?
Mustasukkaisuus on pienissä määrin jopa vaadittua. Siis, tarkoitan ihan vaan sitä että jos olet välinpitämätön, et välitä ollenkaan. Silloin kun et välitä, et ole enää kiinnostunut. Eli suhteessa ei ole kipinää. Huono juttu suhteen kannalta.
Terveessä suhteessahan ei ole mustatukkaisuutta, vaan aitoa välittämistä ja rakkautta. Siihen kuuluu se että on toisesta kiinnostunut.
Et ole kiinnostunut mitä ystäväsi tekevät kun et näe heitä, koska sillä ei ole merkitystä. Jos tämä sama koskee kumppaniasi, teistä on tullut ystäviä.
Itsellä ei oikeastaan koskaan ole ollut mustasukkaisuutta. En koe tarvetta olla suhteessa terveyteni vuoksi, koska mm. Mahdolliset sukupuolitaudit, lapset tehty, en jaksa turhia riitoja, romanttiset jutut eivät kiinnosta jne.
Nyt olet valmis muodikkaaseen avoimeen suhteeseen tai polyamoriaan.
Odotan että kolmonen poimii sankarin. Ei tarttis ite tehdä mitään ja ne sais syytkin päällensä.
Vierailija kirjoitti:
Odotan että kolmonen poimii sankarin. Ei tarttis ite tehdä mitään ja ne sais syytkin päällensä.
Mikä kolmonen??
Vierailija kirjoitti:
Nyt olet valmis muodikkaaseen avoimeen suhteeseen tai polyamoriaan.
Jos olemme kehittyneet heteronormatiivisen monogamian ohi? Olet evoluution edelläkävijä?
Välinpitämättömyys on henkistä väkivaltaa. Olisit ollut vaan mustasukkainen. Nyt olet väkivaltainen.
Vierailija kirjoitti:
Välinpitämättömyys on henkistä väkivaltaa. Olisit ollut vaan mustasukkainen. Nyt olet väkivaltainen.
Eikö mustasukkaisuuskin ole yritystä kontrolloida eli henkistä väkivaltaa? Päättäkää jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä kolmonen??
Varmaan kolmas pyörä, toinen nainen, sivusuhdenainen, salarakas, sivuhoito...
Ehkä tosiaan olet parantunut ja oppinut luottamaan, kun syytä mustasukkaisuuteen ei tällä kertaa olekaan?
Ei ole avoin suhde eikä polyamoriakuvio, tämä on määritelty heti alussa. Eipä ole mieskään kysellyt tai soitellut, olen ollut viikon pois kotoa. ap
Et siis ole enää suhteessa.