Ällöttää nykyajan "muotti", mihin naiset yritetään painaa. Iso pyöreä peppu, isot tissit, pitkä blondi tukka ja pusuhuulet

Vierailija

Eihän tämä edes ihmiseltä kuulosta vaan joltain babydoll-nukelta. Yäk!!! :-X

Sivut

Kommentit (44)

Vierailija

Niinpä. Teinitytöt jo pukeutuvat sellaisiin todella ihoa nuoleviin housuihin, joss takapuoli korostuu mahdollisimman paljon. Eli hyvin on perille mennyt tuo.

Vierailija

Mua ällöttää se että nuorille naisille kerrotaan toistuvasti miten he ovat arvottomia, jos he eivät ole uskomattomia kaunottaria, muulla kuin ulkonäöllä ei ole väliä.

Montakokohan saavutusta, montako menestynyttä naista jää toteutumatta tämän vuoksi?

Vierailija

Höpö höpö ap. Keskitypä välillä vähän tärkeämpiin asioihin ja unohda tuollaiset typeryydet. Lueskele vaikka jotakin vähän laadukkaampia lehtiä niin saatat oppia jotakin. Juttusi ovat kuin bimbon 15 vuotiaan. Tällaisista asioistako juttelet kavereittesi kanssa? :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä ihmettelen kuka nainen siihen lähtee. Aivottomia kanoja.

Ai että taas hieno osoitus naisvihasta. Kauneus ja äly kun eivät voi naisvihan mukaan esiintyä samassa naisessa.

Mitä minä voin tehdä, jos olen luonnostani vartaloltani tuollainen ja satun pitämään hiuksistani pitkinä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö ap. Keskitypä välillä vähän tärkeämpiin asioihin ja unohda tuollaiset typeryydet. Lueskele vaikka jotakin vähän laadukkaampia lehtiä niin saatat oppia jotakin. Juttusi ovat kuin bimbon 15 vuotiaan. Tällaisista asioistako juttelet kavereittesi kanssa? :D

Eikä ole, tämä on erittäin ajankohtainen asia ja hyvä että siitä keskustellaan.

Länsimaiset naiset kauhistelee musliminaisten kaapuja, mutta onko meillä varaa siihen?

Ei pitäisi heitellä kiviä jos itse asuu lasitalossa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ihmettelen kuka nainen siihen lähtee. Aivottomia kanoja.

Ai että taas hieno osoitus naisvihasta. Kauneus ja äly kun eivät voi naisvihan mukaan esiintyä samassa naisessa.

Mitä minä voin tehdä, jos olen luonnostani vartaloltani tuollainen ja satun pitämään hiuksistani pitkinä?

Aivan. Feministeilläkin on muottinsa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat