Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies laihtunut muka 10kg mutta en huomaa?

Vierailija
11.12.2015 |

Muutenkin vähän sellainen aihe, mistä en tykkää, kun en koskaan halunnut lihavan miehen kanssa alkaa seurustelemaan, mutta niin vaan kävi. Kyllä ylipaino minua haittaa, ja olen koittanut saada häntä muuttamaan elintapojaan. Ja kai on jotain tehnytkin, jos kerran laihtunut, mutta en kyllä huomaa mitään. Haluaa usein keskustella hoikentuneesta olemuksestaan, ja minä tietty yritän vältellä aihetta, kun en sillä tavalla hänen ulkomuotoaan edelleenkään pidä viehättävänä, vaan ne on ne muut asiat joista hänessä pidän, enkä haluaisi loukata tietenkään. Rehellisyys tuskin on hyvä linja tällaisessa?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blaaa blaaa. Jäin vain ihmettelemään tuota kysymysmerkkiä toteamuslauseessa. Missä nykynuoriso haahuili äikäntunnit?

Vierailija
2/17 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on paljon ylipainoa, niin kymmenen kiloa on ei välttämättä näy. Voithan miehen mieliksi kehua häntä ja tsempata. Ehkäpä ne tulokset muutaman kuukauden päästä näkyy ja jos ei näy niin ole silloin rehellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun tarvitsekaan huomata. Mies laihduttaa itseään varten, jos niin haluaa. Siinä ei akkojen mielipiteet paljon paina.

Vierailija
4/17 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot kyllä ihan kauhee akka suoraan sanottuna. :D Laihdutin itse yli 50kg ja jo ensimmäisten kilojen kohdalla aloin huomata eroa ja se toi mulle hirveästi uutta intoa kun näin kroppani muuttuvan ja toki puhuinkin siitä kumppanilleni, joka kehui ja tsemppasi. Jos se olis vaan todennut että no ei näy missään niin en tiedä olisinko jaksanut kauaa sitten yrittääkkään. 

Nainen 24v 63kg

Vierailija
5/17 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot kyllä ihan kauhee akka suoraan sanottuna. :D Laihdutin itse yli 50kg ja jo ensimmäisten kilojen kohdalla aloin huomata eroa ja se toi mulle hirveästi uutta intoa kun näin kroppani muuttuvan ja toki puhuinkin siitä kumppanilleni, joka kehui ja tsemppasi. Jos se olis vaan todennut että no ei näy missään niin en tiedä olisinko jaksanut kauaa sitten yrittääkkään. 

Nainen 24v 63kg

Niin ja bmi siis nykyään 21.8

Vierailija
6/17 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen 24v 63kg

Hieno suoritus! 

Vierailija
7/17 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No daa, siksihän minä en siitä halua puhua totuudenmukaisesti. Se että sinä laihduttanut olet huomannut itse muutoksen jo alussa ei tarkoita sitä, että muut sitä olisivat nähneet. ap

Vierailija
8/17 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sinun tarvitsekaan huomata. Mies laihduttaa itseään varten, jos niin haluaa. Siinä ei akkojen mielipiteet paljon paina.

No on aika selvää, että minun takia laihduttaa. Toki toivoisin, että tulokset myös näkyisivät, ja voisin tsempata ja puhua myös totta. ap

Vierailija
9/17 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No daa, siksihän minä en siitä halua puhua totuudenmukaisesti. Se että sinä laihduttanut olet huomannut itse muutoksen jo alussa ei tarkoita sitä, että muut sitä olisivat nähneet. ap

No daa, kannattaisko tarkistaa omaa asennettaan? Et halunnut ylipainoista miestä, ikävämpi homma että sellainen nyt on mutta miten sun asenne auttaa? Jätä se tai kannusta sitä, niin yksinkertaista. 

Vierailija
10/17 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No daa, kannattaisko tarkistaa omaa asennettaan? Et halunnut ylipainoista miestä, ikävämpi homma että sellainen nyt on mutta miten sun asenne auttaa? Jätä se tai kannusta sitä, niin yksinkertaista. 

Edelleen: en ole sille mitään sanonut asiasta! En huomaa eroa, mutta olen pitänyt suuni kiinni. Mitä vikaa on asenteessa, että en halua häntä loukata?

Vierailija
11/17 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen: en ole sille mitään sanonut asiasta! En huomaa eroa, mutta olen pitänyt suuni kiinni. Mitä vikaa on asenteessa, että en halua häntä loukata?

Siinä, ettet tsemppaa sitä. En ymmärrä, että mikset voi toisen mieliksi kehua? Tuntuu, että omakin kumppanini teki niin alkuun lähinnä minun mielikseni, mutta se toi hurjasti lisää motivaatiota jolla sain jatkettua painonpudotustani. Nykyään kehuu kyllä ihan aidosti ja on todella ylpeä saavutuksestani. Jos haluat, että miehesi saa laihdutettua niin kyllä siinä usein tukea tarvitaan vaikka tietenkin työ on ihan oma. Ymmärrän toisaalta sinunkin kantasi, vaikka hirveäksi akaksi alkuun haukuinkin mutta teillä on sama toive niin tue miestäsi siihen : ( Käykää lenkillä, uimassa ja kävelkää vaikka kauppareissut jne

Vierailija
12/17 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten 10kg ei muka näy?

Vierailija
13/17 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miten 10kg ei muka näy?

Samaa mietin. Onkohan oikeasti edes laihtunut...

Vierailija
14/17 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertaa valokuvaan joka on otettu 10kg lihavampana niin voit huomata.

Ei sitä 10kg välttämätä huomaa jos on vielä paljon laihdutettavaa.

T. Juuri 10kg laihduttanut mies eikä omasta mielestä näy missään.

Vierailija
15/17 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnetko eron kuitenkin? 

Vierailija
16/17 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnetko eron kuitenkin? 

Ehkä hieman energisempi olo joka johtunee höttöhiilarien pois jäämisestä. Tuo on kuitenkin vajaa 10% painosta joten ei vielä kovin merkittävä pudotus, mutta hyvä alku.

Vierailija
17/17 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnetko eron kuitenkin? 

Ehkä hieman energisempi olo joka johtunee höttöhiilarien pois jäämisestä. Tuo on kuitenkin vajaa 10% painosta joten ei vielä kovin merkittävä pudotus, mutta hyvä alku.

Mulle se oli merkittävä jo siinä, että tein kuitenkin työtä sen eteen ja näin että kilot tosiaan karisivat yksi toisensa jälkeen kun jaksoi vain tehdä oikeita päätöksiä! Tunsin sen tosiaan hiukan myös vaatteiden löysyydessä ja ihan omassa hyvässä olossa! Hyvää työtä ja tsemppiä sullekin!

T se nainen 24v