Mies laihtunut muka 10kg mutta en huomaa?

Vierailija

Muutenkin vähän sellainen aihe, mistä en tykkää, kun en koskaan halunnut lihavan miehen kanssa alkaa seurustelemaan, mutta niin vaan kävi. Kyllä ylipaino minua haittaa, ja olen koittanut saada häntä muuttamaan elintapojaan. Ja kai on jotain tehnytkin, jos kerran laihtunut, mutta en kyllä huomaa mitään. Haluaa usein keskustella hoikentuneesta olemuksestaan, ja minä tietty yritän vältellä aihetta, kun en sillä tavalla hänen ulkomuotoaan edelleenkään pidä viehättävänä, vaan ne on ne muut asiat joista hänessä pidän, enkä haluaisi loukata tietenkään. Rehellisyys tuskin on hyvä linja tällaisessa?

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

No jos on paljon ylipainoa, niin kymmenen kiloa on ei välttämättä näy. Voithan miehen mieliksi kehua häntä ja tsempata. Ehkäpä ne tulokset muutaman kuukauden päästä näkyy ja jos ei näy niin ole silloin rehellinen.

laihduttaja

Oot kyllä ihan kauhee akka suoraan sanottuna. :D Laihdutin itse yli 50kg ja jo ensimmäisten kilojen kohdalla aloin huomata eroa ja se toi mulle hirveästi uutta intoa kun näin kroppani muuttuvan ja toki puhuinkin siitä kumppanilleni, joka kehui ja tsemppasi. Jos se olis vaan todennut että no ei näy missään niin en tiedä olisinko jaksanut kauaa sitten yrittääkkään. 

Nainen 24v 63kg

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oot kyllä ihan kauhee akka suoraan sanottuna. :D Laihdutin itse yli 50kg ja jo ensimmäisten kilojen kohdalla aloin huomata eroa ja se toi mulle hirveästi uutta intoa kun näin kroppani muuttuvan ja toki puhuinkin siitä kumppanilleni, joka kehui ja tsemppasi. Jos se olis vaan todennut että no ei näy missään niin en tiedä olisinko jaksanut kauaa sitten yrittääkkään. 

Nainen 24v 63kg

Niin ja bmi siis nykyään 21.8

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Nainen 24v 63kg

Hieno suoritus! 

Vierailija

No daa, siksihän minä en siitä halua puhua totuudenmukaisesti. Se että sinä laihduttanut olet huomannut itse muutoksen jo alussa ei tarkoita sitä, että muut sitä olisivat nähneet. ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei sinun tarvitsekaan huomata. Mies laihduttaa itseään varten, jos niin haluaa. Siinä ei akkojen mielipiteet paljon paina.

No on aika selvää, että minun takia laihduttaa. Toki toivoisin, että tulokset myös näkyisivät, ja voisin tsempata ja puhua myös totta. ap

se laihduttanut

Vierailija kirjoitti:
No daa, siksihän minä en siitä halua puhua totuudenmukaisesti. Se että sinä laihduttanut olet huomannut itse muutoksen jo alussa ei tarkoita sitä, että muut sitä olisivat nähneet. ap

No daa, kannattaisko tarkistaa omaa asennettaan? Et halunnut ylipainoista miestä, ikävämpi homma että sellainen nyt on mutta miten sun asenne auttaa? Jätä se tai kannusta sitä, niin yksinkertaista. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No daa, kannattaisko tarkistaa omaa asennettaan? Et halunnut ylipainoista miestä, ikävämpi homma että sellainen nyt on mutta miten sun asenne auttaa? Jätä se tai kannusta sitä, niin yksinkertaista. 

Edelleen: en ole sille mitään sanonut asiasta! En huomaa eroa, mutta olen pitänyt suuni kiinni. Mitä vikaa on asenteessa, että en halua häntä loukata?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Edelleen: en ole sille mitään sanonut asiasta! En huomaa eroa, mutta olen pitänyt suuni kiinni. Mitä vikaa on asenteessa, että en halua häntä loukata?

Siinä, ettet tsemppaa sitä. En ymmärrä, että mikset voi toisen mieliksi kehua? Tuntuu, että omakin kumppanini teki niin alkuun lähinnä minun mielikseni, mutta se toi hurjasti lisää motivaatiota jolla sain jatkettua painonpudotustani. Nykyään kehuu kyllä ihan aidosti ja on todella ylpeä saavutuksestani. Jos haluat, että miehesi saa laihdutettua niin kyllä siinä usein tukea tarvitaan vaikka tietenkin työ on ihan oma. Ymmärrän toisaalta sinunkin kantasi, vaikka hirveäksi akaksi alkuun haukuinkin mutta teillä on sama toive niin tue miestäsi siihen : ( Käykää lenkillä, uimassa ja kävelkää vaikka kauppareissut jne

Vierailija

Vertaa valokuvaan joka on otettu 10kg lihavampana niin voit huomata.
Ei sitä 10kg välttämätä huomaa jos on vielä paljon laihdutettavaa.

T. Juuri 10kg laihduttanut mies eikä omasta mielestä näy missään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vertaa valokuvaan joka on otettu 10kg lihavampana niin voit huomata.
Ei sitä 10kg välttämätä huomaa jos on vielä paljon laihdutettavaa.

T. Juuri 10kg laihduttanut mies eikä omasta mielestä näy missään.

Tunnetko eron kuitenkin? 

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat