Sellaista naista joka vetoaisi minuun ei ole olemassa. Tai ei ainakaan koskaan ole tullut vastaan elämässä.

Vierailija

Olen vasta nyt 38-vuotiaana tajunnut, että sellainen nainen, joka vetoaisi minuun oikeastaan millään tasolla, on mielikuvitusolento. Omien polkujensa kulkija, jonkin sorin peppi pitkätossu, ajatteleva ja persoonallinen, riippumaton. En aiemmin tiennyt, tai osannut tarkasti hahmottaa sitä, ja sen takia en koskaan seurustellut, koska odotin että tällainen tapaus tulisi eteen. Koskaan sellaista ei tapahtunut, ja nyt kun olen vihdoin tajunnut millainen naisihanteeni on, naurattaa se oma epätietoisuus. Koska sellaista naista ei todennäköisesti ole olemassakaan! Ja jos olisikin, olisi hän siinä mielessä sielunsiskoni, että häntä todennäköisesti kiinnostaisi mikään seurustelu tai yhteiselo yhtä vähän kuin minua :D

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Mä olen vasta pitkästä liitosta erottuani tajunnut kuinka paljon tarvitsen omaa tilaa, joten luultavasti en tule enää muuttamaan kenenkään kanssa yhteen. Yleensä miehet vaan haluaa juurikin sitä, nytkin olen etäsuhteessa ja mies haluaisi, että olisin enemmän hänestä "riippuvainen", hänen on vaikea sietää itsenäisyyttäni. Mistä löytyisi sellainen mies, joka sitoutuisi suhteeseen, jossa asutaan itsenäisesti erillään? Koska yksinoikeuden kuitenkin haluan.

Vierailija

Vai onko aloittaja mies? Voihan hän olla nainenkin, aina vaan äkkiä ajatellaan perinteisimmän kautta. :)

Kyllä yhdyn tuohon että sopivia naisia on erittäin harvassa, mutta mikä kenellekin sitten sitä on ja sellaisena näyttäytyy. Olen itse bi ja ulkoisesti naisellinen sellainen, ja nainen joka kokonaisuudessaan todella kolahtaa minuun riittävästi on harvinaisuus. Nyt on kyllä kiikarissa sellainen joka on sanalla sanoen täydellinen, vaikka eihän kukaan toisaalta ole mutta jos sitä kysytään siis täysin puolueellisesti minulta. Hymyilyttää kun ajattelenkin.

Mies 29v
Seuraa 
Liittynyt6.3.2015

Etsit siis naisesta miehisiä ominaisuuksia. Miehen on hyvä olla tekemisissä naisen kanssa kaikenlaisissa hupitilanteissa kuten juhlissa ja muissa riennoissa sekä hellyydessä ja seksissä. Miehen ja naisen maailmojen ei ole muuten tarkoitus kohdata sen suuremmin ja ennen vanhaan ne eivät hirveästi kohdanneetkaan.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija

Olin myyty sekunneissa, mä en voi alkaa ajatella tätä taas tai en saa mitään tuotteliasta tehtyä! Viritän sinulle vielä verkkoni ja... toivon parhainta...

Vierailija

Joo, mullakin on tiukat kriteerit. Itsenäinen pitää olla, mutta silti kykyä ja viisautta myös sopeutua tai sopeuttaa, tarpeen mukaan. Itsestään pitää pitää huolta, liikuntaa ainakin jossakin määrin (tosin bodarit ei kyllä innosta yhtään). Älyä, uteliaisuutta, henkisesti jämähtäneet ihmiset ovat myrkkyä.

Vierailija

Sanoisin että jos kukaan nainen ei 38 vuoteen ole herättänyt mielenkiintoa, niin et sinä ole naisista kiinnostunut ylipäätään. Ehkä kaikkia ei ole tarkoitettu parisuhteeseen ollenkaan tai ehkä olet kiinnostunut miehistä. Et ehkä onneksi kuitenkaan lapsista noiden ominaisuuksien perusteella.

Vierailija

Kyllä meitä on, kuvauksesi kaltaisia. Vaan onkohan monet meistä sellaisia kuin minä, joka en halua lainkaan parisuhteita, koska olen siihen liian erakko ja itsenäinen... Nuorena tuli pari kertaa kokeiltua mutta ei, ei vaan ole mun juttu, viihdyn parhaiten yksin.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat