Uliuliuli - saako miehellä olla mielipiteitä mistään?
Jos miehet palstalla esittävät kritiikkiä, mielipiteitä tai toivomuksia mistä tahansa, joka liittyy naisiin, niin se tuomitaan aina ulisemiseksi ja ruikutukseksi. Kaikki pitäisi hyväksyä ja kelvata, jopa naisystävän piereminen nenän edessä (ks.toinen ketju).
Toisaalta sekin, jos mies sanoo joka asiaan naiselle, että aivan sama, päätä sinä, niin sekään ei kelpaa.
Miksi miesten mielipiteet on niin paskoja naisten mielestä?
Kommentit (25)
Kyllä minun miehelläni on oikeus minun mielipiteeseeni!
Katso Sinkkuelämää ja kiinnitä huomiota niihin sarjan miehiin. Aika statisteja ovat, vai mitä.
Heikkotahtoinen emmätiä-mies on paljon helpompi käsitellä ja nainen saa loistaa verbaalikkona.
Taas yksi mies on uhriutunut. Miehiä pitäisi tosiaan käsitellä silkkihanskoin että eivät ala ulista. Kuivaahan kyyneleet, aloittaja, ja googleta MGTOW.
Tietenkin saa olla! Mutta jos ne mielipiteet alkavat muuttua pakkomielteisiksi, niin silloin suosittelen kyllä kääntymistä jonkun terapeutin puoleen. Ja toivoahan saa vaikka kuuta taivaalta, se on sitten eri asia, toteutuuko toive
Kun näitä pekutuksia kattoo niin huomaa taas kerrankuka tällä palstall ovat valtalajina feministipaskat naiset :).
Ja kun tämä viesti peukutetaan alas niin sehän todistaa tämän sanoman vielä vahvemmin.
Vierailija kirjoitti:
Heikkotahtoinen emmätiä-mies on paljon helpompi käsitellä ja nainen saa loistaa verbaalikkona.
Eikös tämä ole hieman ristiriidassa sen oletuksen kanssa, että naiset olisivat kiinnostuneita itsevarmoista jännämiehistä?
Vierailija kirjoitti:
Verbaalikko, jonka asiatieto perustuu valehteluun ei koskaan pärjää, vaan alkaa solvaamaan, kuten palstalla on nähty. Eli menettää siis pelin ja kasvonsa.
Vierailija kirjoitti:
Kun näitä pekutuksia kattoo niin huomaa taas kerrankuka tällä palstall ovat valtalajina feministipaskat naiset :).
Ja kun tämä viesti peukutetaan alas niin sehän todistaa tämän sanoman vielä vahvemmin.
Niinpä.
Tämä palsta on naisvaltainen, ja se näkyy, kuten ap ilmaisi, sukupuolten eriarvistamisessa.
saa olla mielipiteitä, mutta älä nyt niitä naiselle kerro.
Jos mies kertoo kovasti mielipiteitään naiselleen, voi tulla mieleen että eikö miehellä ole kavereita tai alaisia joille kertoa niitä. Vähän sama jos nainen kertoo juoruja miehelleen eikä tyttökavereilleen jossain viinilasillisen äärellä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä.
Tämä palsta on naisvaltainen, ja se näkyy, kuten ap ilmaisi, sukupuolten eriarvistamisessa.
Totta. Jos minä naisena menisin esittämään omia mielipiteitäni ja toiveitani miehille jollekin MGTOW-keskustelupalstalle, vastaanotto olisi todennäköisesti aivan samanlainen kuin aloittajalla täällä.
Vierailija kirjoitti:
Ohhoh, nytkö vasta tajusit? Näin se menee jokaisella foorumilla missä enemmistö on jompaa kumpaa sukupuolta. Mene ylilaudalle itkemään, siellä sua varmasti ymmärretään.
On varmasti hyvin vaikeaa olla mies.
Selkä väsyy sohvalla maatessa ja naiset eivät ymmärrä nerokkuutta.
Parisuhteessa mies joka erehtyy pitämään oman päänsä ja sanoo ajatuksensa ääneen, on pian naiseton mies.
Wanha urbaaniviidakon sanonta
Vierailija kirjoitti:
Katso Sinkkuelämää ja kiinnitä huomiota niihin sarjan miehiin. Aika statisteja ovat, vai mitä.
Mä olen ymmärtänyt että sarja on komedia. En tosin koskaan ole ymmärtänyt mikä siinä on hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä.
Syttyihän se lamppu, vaikka hitaasti ja himmeänä, mutta syttyi kuitenkin. Jihuu, hei tonttu-ukot hyppikää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ymmärtänyt että sarja on komedia. En tosin koskaan ole ymmärtänyt mikä siinä on hauskaa.
Ymmärtääkseni samanlainen komedia kuin Bondit on huumoria miesten haaveilemasta ihanne-elämästä. Kai se on vapauttavaa kun saa nauraa sukupuolensa paineille, odotuksille ja haaveille. "En olekaan yksin tuntemusteni kanssa."
Naiset ovat hirveän epävarmoja ja peloissaan.