Miten lopettaa suhde joka perustuu lähinnä enää sääliin

Vierailija

Onko kokemuksia kellään?

Kommentit (10)

Vierailija

Ei ole kokemusta, kyllä ovat omani perustuneet aina jollekin muulle. Siten miten minkä tahansa syyn vuoksi lopetetaan suhde, sivistyneesti, nätisti, toisen tunteet ja hyvinvointi huomioiden.

Vierailija

Mun ex, jonka kanssa olin lopussa jostain kiintymyksen ja säälin sekaisesta tunteesta sanoi mulle että jos sä jätät mut niin jätä sit kun mulla on tilillä tarpeeksi rahaa(viikon lärvien vetoon). Ota oma elämäsi haltuun uudestaan!

Vierailija

Jätä heppa-lappu. "Sorry, tää ei toimi!"  Pakkaa kamasi ja häivy. Jos on sinun kämppä, pyydä poistumaan vuorokauden sisällä. Jos ette asu yhdessä, niin mikä tässä on ongelma? Se on moro nyt.

Vierailija

Varaat itsellesi ajan psykiatrian poliklinikalta yms eli hoidat tuon oman pääkoppasi kuntoon, ettei tarvitse muita rääkätä "säälillänsä" ja sanot sille suhteen toiselle osapuolelle hyvästit.

Vierailija

Paha sanoa, kun ei tiedä tarkemmin, mutta meistä jokainen on viime kädessä vastuussa vain ja ainoastaan itsestään. Toista ei voi säälimällä pelastaa. Sanoo asiat niinkuin ne on. Sitten ero. Hetken kirpaisee ja sitten nenä kohti uusia seikkailuja.

Vierailija

Oma exä pitkään teki eroa vedoten siihen, että säälii minua. Itse en tajunnut mitä sillä haki, koska ei ollut mitään tarvetta tai syytä sääliä. Ihan kun olisi halunnut nähdä itsensä jotenkin ylemmässä asemassa olevana armollisena pyhimyksenä, kun vaan jatkoi ja jatkoi suhdetta, vaikka minusta ero olisi voitu hoitaa ihan helposti ja normaalisti.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat