Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voitko pieraista miehesi läsnäollessa?

Vierailija
11.12.2015 |

Tuli tämä kysymys mieleen tuosta yhdestä toisesta viestiketjusta. :D

Itse todellakin pieren jos pierettää. Toki joskus jos pierettää paljon niin koitan vähän himmailla, eihän se nyt kenellekään kiva ole jos toinen pieree jatkuvasti vieressä. Mutta mun mielestä on hassua kun mulla on monia monia kavereita ketkä eivät piere miestensä seurassa. :D Ei edes monen vuodes seurustelun jälkeen! "Ei mua haittaa jos mies pieree mutta en mä halua itse menettää naisellisuuttani hänen silmissään", "Piereskely on seksin tappoa", "En mä kehtaisi!" jne, jne. Ihan omituista

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin! Ja pieren! Me miehen kanssa yritetään kilpaa päästää kovempi tai haisevampi paukku ja oikeen löyhytellään toisen naamalle se. Mulla on ibs joten kaasuja syntyy ja musta on juuri paras että mies osaa ottaa asian huumorilla. Ja ei ole mistä kertaakaan seksistä pois kääntänyt. Kerran pieraisin vahingossa miehen antaessa suuseksiä ja tää vaan alko nauramaan, leyhytteli hajut pois ja jatkoi nuolemista.

Vierailija
22/38 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. Tuollainen käytös ei kuulu tapoihini. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle 18 voisi sanoa, että kun paskan haju loppuu maailmasta, niin asiat alkavat olla aika huonosti..ja kyllä hajussa kasvaa, jos olla voi.

Vierailija
24/38 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin varmaan mutta en ole niin tehnyt kuin kerran ja sekin oli vahinko.. Ollaan oltu 7vuotta yhdessä.

No ei saatana mikä itsetunto. :D

Itsetunto? :D

Vierailija
25/38 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raakel Liekki kertoi eräässä tv-ohjelmassa aikanaan  päästäneensä "pitkän ja äänekkään pierun" hääparia kätellessään-kertoi sen tosin tapahtuneen joskus hänen ollessaan viisivuotias...heh,heh...

"Paloi kuin.....n   liekki"

Vierailija
26/38 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piereskellään rennosti toistemme seurassa, mutta ei tietenkään ruokapöydässä tai suoraan toisen naamalle tms. Jos tulee pelkkä ääni niin sehän on hulvatonta, haju tekee siitä sitten ikävämpää. Yleensä onneksi päästelen pitkiä ja pöriseviä, mutta melko hajuttomia paukkuja. Mies aina sanookin naureskellen että "miten noin pienestä naisesta voi lähteä noin äänekäs pieru" :)

Vierailija
27/38 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tekee minulle silloin tällöin niin, että ottaa minut tiukkaan halausotteeseen ja käteni selkäni taakse ja pieraisee ja minun on siinä sitten pakko haistaa se paskan haju. :D Joten kyllä minäkin pieren silloin kun pierettää, mutta en minä huvikseni päästele koskaan.

Vierailija
28/38 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko piereskellä kun on ärtynyt suoli. Muuten todellakin joutuisin pahoina päivinä juoksemaan jatkuvasti vessassa piereskelemässä.

En nyt toki elvistele niillä.Mutta en vaan voi kovasti pidätelläkään.

Vierailija
29/38 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet pitää heittää heti pois jos piereskelee.

Vierailija
30/38 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pieraise kenenkään läsnäollessa.

Vierailija
31/38 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmissa suhteissani on mennyt niin, että tietysti yritetään olla tahalteen pieremättä toistemme seurassa, mutta jos vahingossa tulee niin sitten ei voi mitään. Sellaistahan se elämä on. Ja ei ole kukaan mies todellakaan seksihalujaan tms sellaisen takia menettänyt :D

Tietysti tahallaan piereminen on törkeää -miehessä ja naisessa yhtälailla -mutta kyllä tässä liitossa, johon on lapsikin siunaantunut, on siedetty kaikki oksennustaudit, kissanvessat, ja herraties mitkä. Jos noin herkkätunteinen on, että himo kumppaniin katoaa koska hän ei _aina_ ole täydellinen, niin sitten pitkä suhde ei ehkä ole se juttu. Osa elämästä on silkkialusvaatteita ja samppanjaa, ja osa sitten on sitä, että otetaan rätti kauniiseen pieneen käteen ja pestään kissanpaskaa seiniltä. Tai vahingossa pieraistaan. Sain kerran oikein kunnon noron, en jaksanut edes nousta ylös, joten mieheni piteli vatia että sain oksentaa. Enhän minäkään siitä nauttinut, mutta joo, se on elämää kun on biologinen elämänmuoto. Mieheni oli mukana synnytyksessä myös, ei sekään tainnut kovin seksikästä olla. Enkä rakasta lastani vähemmän, hän on tosi söpö, vaikka näytti veriseltä rotalta ja melkein tappoi minut tullessaan. Nämä unohtuvat, elämän suunnitteluvikoja, ei tärkeää.

Vierailija
32/38 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieren kyllä. Ihan normaaliahan se on.

Vierailija
33/38 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasken pikkarit alas ja oikein levittelen persettä päästäen samalla kunnon trumpettitöräyksen.

Jos sille päälle satun.

Vierailija
34/38 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Myöskään vanhempani eivät pierreet meidän lasten tai toistensa kuullen. Ja hyvä niin. On helppo hoitaa piereminen yksityisesti, kuten pissaaminen tai ulostaminen. 

Vierailija
35/38 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Myöskään vanhempani eivät pierreet meidän lasten tai toistensa kuullen. Ja hyvä niin. On helppo hoitaa piereminen yksityisesti, kuten pissaaminen tai ulostaminen. 

Sinua ei selvästikään pieretä 24/7 kuten joitain meistä. Vähän sama kuin sanoisin sinulle että hengitä vain yksityisesti.

Vierailija
36/38 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli itse asiassa aika hellyttävää, että sain tietää, että mieheni oli hommanut jotain pierunestolääkettä silloin kun seurusteltiin, kun ei kehdannut töräytellä. :D Naimisissa 20 v.

Ihanan ajattelevainen mies! Romantiikka ei olekaan kuollut. 

Vierailija
37/38 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sängyssä nostan jalat ylös ja pöräytän vapautuneesti. Joskus kun pääsee erityisen pitkä pieru niin mies siitä huomauttaa että mahtava saundi. Oliko tuo nokkahuilu kenties? 

Vierailija
38/38 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin! Ja pieren! Me miehen kanssa yritetään kilpaa päästää kovempi tai haisevampi paukku ja oikeen löyhytellään toisen naamalle se. Mulla on ibs joten kaasuja syntyy ja musta on juuri paras että mies osaa ottaa asian huumorilla. Ja ei ole mistä kertaakaan seksistä pois kääntänyt. Kerran pieraisin vahingossa miehen antaessa suuseksiä ja tää vaan alko nauramaan, leyhytteli hajut pois ja jatkoi nuolemista.

Hyi helvetti. Pakko olla provo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi