Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menetin seksihalut tyttöystävääni kohtaan kun hän

Vierailija
11.12.2015 |

pieraisi edessäni. Ollaan oltu yhdessä puoli vuotta ja tuo oli ensimmäinen kerta kun hän päräytteli edessäni. Nyt ei haluta kyllä yhtään harrastaa seksiä hänen kanssaan, lähinnä yököttää koko nainen =(
Mikä avuksi?

M23

Kommentit (122)

Vierailija
61/122 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän on pakko olla saman tyypin aloittama, kuin se "voisitteko ajaa perskarvanne kun muuten oksettaa pannessa" -tyyppi! :D

Ehdotan seuraavia aiheita myös:

1. Naisten tulisi valkaista pyllynreikä

2. Naisten tulisi leikkauttaa häpyhuulet

3. Selluliitti oksettaa pannessa

4. Naisen lyhyet hiukset oksettaa takaa päin pannessa

5. Rohtuneet huulet vie suihinotosta nautinnon

6. Häpykarvat pitää sheivata kaksi kertaa päivässä

Ollos hyvä :)

Vierailija
62/122 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus teininä suhteessa jossa toisen edessä pieraiseminen olisi ollut suunnilleen pahinta mitä olisi voinut käydä. Onneksi ei ole aikuisiässä ollut tuollaisia suhteita enää. Tietenkään ei ole kohteliasta pieraista toisen läsnäollessa, mutta joskus voi vahingossa päästä kummalta hyvänsä kaasua eikä siinä ole mitään sen ihmeellisempää. Ja voi kamala sentään, kyllä minä jopa oksensin erään miehen nähden eikä hän jättänyt tai menettänyt himojaan sen vuoksi, lähinnä oli huolissaan.

Suosittelen ap:lle ammattiapua tai sitten muovinuken hankkimista. Kyllä se nainen voi vaikkapa mahatautiinkin sairastua ja sitten sitä pierukaasua voi olla täysin mahdoton enää pidättää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/122 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olisin vain nauranut vedet silmissä ja halannut.

Minä taas olisin sanonut etten arvosta sitä, eikä se ikinä voi tulla tavaksi jos kanssani haluaa asua. Vahinkoja sattuu eikä nukkuessa voi pidätellä, mutta hereillä jos on niin voi mennä muualle. Sama käytös kaikilla tietysti. Ihme sikoja täynnä tämä ketju.

Vierailija
64/122 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi samallalailla että kerran vahingossa pieraisin ja vielä haisevan pierun, eikä miehestä kuulunut enää sen jälkeen :D oltiin 4 kk tapailtu.

Minulla kävi noin ja vielä ensitreffeillä. Olin kuolla häpeästä, se kun ei sopinut muuten tyylikkääseen ulkoasuuni. Vatsaa oli kipristellyt pitkin päivää enkä älynnyt perua treffejä. Mies ei onneksi säikähtänyt, olemme olleet jo pitkään yhdessä.

Vierailija
65/122 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasva aikuiseksi :)

Ai jos mies haluaa että hänen naisensa käyttäytyy naismaisesti, hän ei ole aikuinen?

Miten käyttäydytään naismaisesti?

Yksi naisen merkki on se, että hän ei röyhtäile tai piereskele muiden kuullen.

No toki voin käyttäytyä noin, mutta vain jos eritoten mieheni käyttäytyy samalla tavalla. Kaveriporukassa samanlailla.  Rinsessana olo vaatii myös Rinssiä

Vierailija
66/122 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä ihmemies, ei ole koskaan pierraissut!

Tämän käsityksen saa, kun mies menee pois tolaltaan yhden pierun takia.

Vierailija
67/122 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myös kerran pieraisin ensitreffeillä, oltiin menty miehen luo jatkoille ja oltiin juuri pussattu ensimmäisen kerran. Ei loppunut miehen kiinnostus siihen, tapailtiin muutaman kuukauden ajan.

Vierailija
68/122 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai jos mies haluaa että hänen naisensa käyttäytyy naismaisesti, hän ei ole aikuinen?

Yksi naisen merkki on se, että hän ei röyhtäile tai piereskele muiden kuullen.

Mutta naisen kuuluu kuitenkin antaa miehen panna persereikään? Just. . Se on kuitenkin se paikka mistä ne epänaiselliset pierut tulee.

Vierailija
69/122 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap. Ehdotan, että laitat tulpan tyttöystäväsi peräaukkoon, jotta kaasut eivät pääse karkaamaan. Laita tulppa myös omaan pyllynsilmääsi tasapuolisuuden nimissä!

Vierailija
70/122 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän onnistuisi tuollaisen miehen kanssa yhteiselo, entä jos vaikkapa sairastuu tai syö vahingossa jotain sopimatonta? Esimerkiksi nyt olen piereskellyt viimeisen viikon putkeen koska maha sekaisin antibiooteista. Normaalisti kaasua ei pääse paljoa muodostumaan ja yritän hoitaa piereskelyt joko ulkona tai sitten vessassa, mutta nyt minun pitäisi varmaan asua vessassa jos en saisi piereskellä missään muualla. Ei ole onneksi kämppis valittanut, kun en minä tuolla keittiössä piereskele vaan omassa huoneessani eli ei kukaan muu joudu näitä hajuja haistelemaan.

Mutta olisipa kiva jos tulisi ero sen vuoksi että mies ei kestä naisen pieruja, ja nainen ei voi lopettaa pieremistä ennen kuin antibioottikuuri on ohi. Siis mitä ihmettä oikeasti?

Vierailija
71/122 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan piereskele tahallani työkaverien, ystävien, sukulaisten tai seurustelukumppanin seurassa, En pidä pahana mokana sitä, jos pieru karkaa joskus vahingossa. On kuitenkin inhottavaa päästellä tarkoituksella haisevia suolistokaasuja muiden lähettyvillä. Siksi on hyvä siirtyä vessaan tai pois muiden luota, jos tuntuu siltä, että on pieraistava. En pidä myöskään siitä, jos joku röyhtäilee ravintolassa tai kotonani ruokaillessamme, vaan loukkaannun.

Vierailija
72/122 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pieraisi edessäni. Ollaan oltu yhdessä puoli vuotta ja tuo oli ensimmäinen kerta kun hän päräytteli edessäni. Nyt ei haluta kyllä yhtään harrastaa seksiä hänen kanssaan, lähinnä yököttää koko nainen =(

Mikä avuksi?

M23

Eroa ja hanki poikaystävä. Kyllä tuo on ihan selvä merkki, kun mikä tahansa kelpaa syyksi, ettei tarvitse naiseen koskea xD

Vierailija
73/122 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkupoika ja pikkupojan naismurheet :D Oot sä aika veikko kun yhtä pierua pelästyt.

Vierailija
74/122 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille piiskaa. Punishment you know.

Vierailija
75/122 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi, voi kamalaa. Itse olisin varmaan vain antanu mennä tai ratkennut nauramaan. Onneksi asun maatilalla, joten paskan haju ei todellakaan ole mitään uutta. Navetassa arkipäivää väistellä niitä paskatykkejä/ jokia sekä kusinoroja... Josus lentää jopa naamaan, kerran yksi kusaisi hihaan,  eihän siinä sitten muuta ku vaatteen vaihto ja takasin töihin... Pitäisiköhän minun nyt hävetä, kun en olekkaan se satujen rinsessa ruusunen?

Vierailija
76/122 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei piereskellä. Vedetään vessa.  Siinä ne ilmeisimmät.

Vierailija
77/122 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on varmaan provo. Mutta aloin miettimään kuinka kauheaa olisi jos oman pitkäaikaisen rakkaan kanssa pitäisi aina esittää jotain muuta kuin mitä on, olla aina naisellisen kohtelias, pidättää röyhtäisyä, juosta vessaan pieraisemaan (niin ettei se vahingossakaan kuulu viereiseen huoneeseen). Mietin myös kuinka hatarassa kantimissa miehen heteroseksuaalisuus on, jos halut yhdestä pierusta menee lopullisesti?

Mulla oli aikoinaan yks naispuolinen kaveri joka mennessään poikaystävänsä luokse viikonloppukyläilemään pidätteli aina ulostettaan. Eli siis KOLME päivää pidätteli paskaansa!? Ei halunnut että vessaan jäi hänen jälkeensä epämiellyttäviä hajuja, ja jännitti myös että mies kuulee että hän on kakalla. :D Pelkäsi siis sairaalloisesti, että mies ei enää pitäisi häntä viehättävä. Sanomattakin lienee selvää, että tällä naisella oli mielenterveysongelmia.

Vierailija
78/122 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan kerran kun väännät paskan pönttöön niin huuda sille, että haluutko tulla kattomaa ennenku vedän.

Vierailija
79/122 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus on varmaan provo. Mutta aloin miettimään kuinka kauheaa olisi jos oman pitkäaikaisen rakkaan kanssa pitäisi aina esittää jotain muuta kuin mitä on, olla aina naisellisen kohtelias, pidättää röyhtäisyä, juosta vessaan pieraisemaan (niin ettei se vahingossakaan kuulu viereiseen huoneeseen).

Ei tarvitse esittää, ikäni, siis aikuisikäni olen käyttäytynyt noin aivan vappaehtoisesti, enka tietenkään katsoisi päivääkään seurassani röyhtäilevää ja piereskelevää sikaa kumppanina.

Vierailija
80/122 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin menette jos alkaa hirveesti pierettää ja ootte kundin kanssa sohvalla?

Ainenkin mulla tosi harvoin käy noin, jos käy, niin sitten vaan pidättelen, siitä se hätä laantuu.

Terv: se kuka ei ole 8.v pierryt miehen kuullen, eikä mies mun

Mä ainakin kuolisin vatsakipuihin! Ja onneksi me ei mieheni kanssa hävetä mitään normaaleja asioita, kuten piereskely. Kuinka voit käydä wc jos vaikka tulee pieru, tai kakka tai pissa lorisee?! Tai kuinka voit naida, jos vaikka lastut liikaa ja lätisee?!

Kyllä pystytään tekemään noi kaikki asiat vaikka ei piereksitäkään toistemme kuullen.
Mukava teille että pierette, mutta ihmiset ja parisuhteet on erilaisia, meille sopii tämä, teille taas teidän tapa.

Terv: se 8.v pieremättä

Mites pillupierut takaapäin pannessa? Ai niin, muttei teillä varmaan käytetä niin rietasta asentoa...  vois vahingossa vaikka tulla perspieru ja se vasta kamalaa olis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi