Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menetin seksihalut tyttöystävääni kohtaan kun hän

Vierailija
11.12.2015 |

pieraisi edessäni. Ollaan oltu yhdessä puoli vuotta ja tuo oli ensimmäinen kerta kun hän päräytteli edessäni. Nyt ei haluta kyllä yhtään harrastaa seksiä hänen kanssaan, lähinnä yököttää koko nainen =(
Mikä avuksi?

M23

Kommentit (122)

Vierailija
21/122 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasva aikuiseksi :)

Ai jos mies haluaa että hänen naisensa käyttäytyy naismaisesti, hän ei ole aikuinen?

Miten käyttäydytään naismaisesti?

Yksi naisen merkki on se, että hän ei röyhtäile tai piereskele muiden kuullen.

Naisella on ihan samanlainen persereikä ja samalla tavalla toimiva elimistö kuin sinullakin. Jos et sitä kestä niin hommaa vaikka nukke.

Nii-in mutta se on aikamoinen erotiikantappaja muistuttaa miestä siitä tunkkaisesta pers'reijästä piereskelemällä.

AP

Vierailija
22/122 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ken pierun pidättää saa taudin tahallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/122 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa mun mielestä mitään ihmeellistä ole että ap tuntee noin: Ollaan mieheni kanssa oltu 8v yhdessä, asutaan saman katon alla, enkä ole koskaan piereksinyt mieheni kuullen, eikä hän minun.

Eikä tämä tilanne haittaa minua yhtään, päinvastoin, meille oikein sopiva tapa elää.

Vierailija
24/122 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anastasia kirjoitti:

Voi tsiisus on sulla murheet :'D ei kai sun auta muu ku erota tytöstäs, jotta hän pääsee etsimään fiksuja miehiä ja sinä ja kätesi alatte viettämään laatuaikaa :)

Naisen piereskelyn sietäminen = merkki fiksuudesta? Just just, onko sitten pierufetissiset miehet neroja?

Kummallista logiikkaa sulta.

Kyllä on. Fiksu ihminen ymmärtää, että nainenkin on inhimillinen olento.

Vierailija
25/122 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anastasia kirjoitti:

Voi tsiisus on sulla murheet :'D ei kai sun auta muu ku erota tytöstäs, jotta hän pääsee etsimään fiksuja miehiä ja sinä ja kätesi alatte viettämään laatuaikaa :)

Naisen piereskelyn sietäminen = merkki fiksuudesta? Just just, onko sitten pierufetissiset miehet neroja?

Niin? Naisella ja miehellä on samanlainen ruuansulatuselimistö ja siihen sisältyy samanlaiset toiminnat :D jos ei pieruja kestä, niin kannattaa hakea kumppani, jolla on samanlainen ajatusmaailma :)

Vierailija
26/122 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anastasia kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anastasia kirjoitti:

Niin? Naisella ja miehellä on samanlainen ruuansulatuselimistö ja siihen sisältyy samanlaiset toiminnat :D jos ei pieruja kestä, niin kannattaa hakea kumppani, jolla on samanlainen ajatusmaailma :)

On yleisesti hyväksyttyjä etikettejä, joita jokaisen tulisi noudattaa. Muuten antaa aika töykeän kuvan itsestään. Esimerkiksi minä en piere ruokapöydässä, vaikka pierettäisikin. Yhtälailla naisen ei tulisi pierrä miesten edessä.

AP

Vierailija
27/122 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muitakin estoja?

Vierailija
28/122 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä myös jonkin sortin ärtyvä suoli ja vaikka mies piereskelyäni kuullut jo pari vuotta niin välillä hävettää kyllä käydä vessassa. Kerran käveltiin kapakasta kotio ja suoleni alkoi sanomaan, että pitää päästä nyt heti ja eikun läheiseen puskaan kyykkykakalle puhelimen taskulampun kanssa, puskan toiseltq puolelta mies kuunteli toimitustani ja huuteli tarvitsenko apua. :'D Ei ole aivan yhtä neiti kuin ap, vaikka taitaakin olla provo.

Vierailija
29/122 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anastasia kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anastasia kirjoitti:

On yleisesti hyväksyttyjä etikettejä, joita jokaisen tulisi noudattaa. Muuten antaa aika töykeän kuvan itsestään. Esimerkiksi minä en piere ruokapöydässä, vaikka pierettäisikin. Yhtälailla naisen ei tulisi pierrä miesten edessä.

AP

Tajuan itsekin olla piereskelemättä tai röyhtäilemättä julkisesti muiden edessä, sillä se ei kuulu hyviin tapoihin. Mistä sää tiät jos se naises pieru oliki vahinko? Eikö se kerro hyvästä luottamuksesta sua kohtaan, jos hän uskaltaa sinun edessäsi piereskellä?

Vierailija
30/122 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä teidän kannattaisi erota?

Teidän ajatusmaailmanne eivät selvästi kohtaa tässä niin voi kyllä tulla vastaan muillakin alueilla. Eli ei jatkoon.

Vierailija
31/122 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin menette jos alkaa hirveesti pierettää ja ootte kundin kanssa sohvalla?

Ainenkin mulla tosi harvoin käy noin, jos käy, niin sitten vaan pidättelen, siitä se hätä laantuu.

Terv: se kuka ei ole 8.v pierryt miehen kuullen, eikä mies mun

Vierailija
32/122 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anastasia kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anastasia kirjoitti:

AP

Ja piereskelet sitten muuten sen naisesi edessä kunhan ei olla ruokapöydässä? Miksi naisen pitäisi sinun suolikaasujasi haistella jos et itse kestä vastaavaa käytöstä häneltä?

Vierailija
33/122 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule. Ei ne pahat hajut pysy hyvissä ihmisissä.

Vierailija
34/122 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainenkin mulla tosi harvoin käy noin, jos käy, niin sitten vaan pidättelen, siitä se hätä laantuu.

Mä ainakin kuolisin vatsakipuihin! Ja onneksi me ei mieheni kanssa hävetä mitään normaaleja asioita, kuten piereskely. Kuinka voit käydä wc jos vaikka tulee pieru, tai kakka tai pissa lorisee?! Tai kuinka voit naida, jos vaikka lastut liikaa ja lätisee?!

Vierailija
35/122 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ällötyksesi, mutta se menee ohi. Jos sinäkään et naisen kuullen piere, ei hänkään sinun. Tuskin hän tahallaan pieraisi, ja jos suhde on hyvä, niin ei kai se yhteen vahinkoon kaadu, vai mitä?

Mun mies rupesi rupsauttelemaan jatkuvasti mun läsnäollessa, eikä valitukset tehonneet. Pieraisin sitten hänen kuullensa yhden kerran oikein komeasti, että tajuaisi. Loppui muuten ukon piereskely siihen! Meni ihan hämilleen, kun sieltä seksipepusta tulikin kaasuja. Mutta onneksi tehosi ja mies ymmärsi, miten kamalaa se piereskely minun kuulteni on

Vierailija
36/122 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin kuolisin vatsakipuihin! Ja onneksi me ei mieheni kanssa hävetä mitään normaaleja asioita, kuten piereskely. Kuinka voit käydä wc jos vaikka tulee pieru, tai kakka tai pissa lorisee?! Tai kuinka voit naida, jos vaikka lastut liikaa ja lätisee?!

Kyllä pystytään tekemään noi kaikki asiat vaikka ei piereksitäkään toistemme kuullen.

Mukava teille että pierette, mutta ihmiset ja parisuhteet on erilaisia, meille sopii tämä, teille taas teidän tapa.

Terv: se 8.v pieremättä

Vierailija
37/122 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkaava pieru  on aina jollain tasolla hauska. Villi, anarkistinen, epäpyhä henkäys, jossa on maallisuuden ja materian vahva tuntu. Ei piereminen ole sivistynyttä, mutta elämään kuuluvaa se on. Kyllähän se neitojen keijukaismaisuuteen uskoville niin on että tyttöjen pitäisi pierrä parfyymia, mutta ei se kyllä tosielämässä niin mene. Voi voi, ap.

Vierailija
38/122 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu reilut 10 vuotta yhdessä, eikä piereskellä toisten kuullen. Myös lapsia on kehotettu menemään vessaan paukuttelemaan siitä saakka, kun ovat päässeet vaipoista eroon. Ja jopa pieniltä lapsilta tämmöinen onnistuu. Mutta vahingolle ei voi mitään, semmoinen sana on meillä käytössä kuin anteeksi. Ja jos ei sitä osaa käyttää, on aika tökeröä käytöstä. Eiköhän ne seksihalut siitä palaudu, mutta varmaan synnytykset kannattaa tulevaisuudessa jättää väliin, jos yksi pieru aiheuttaa noin voimakkaita reaktioita. Tai alkaa karaista itseään hyvissä ajoin... ;)

Vierailija
39/122 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pieraisi edessäni. Ollaan oltu yhdessä puoli vuotta ja tuo oli ensimmäinen kerta kun hän päräytteli edessäni. Nyt ei haluta kyllä yhtään harrastaa seksiä hänen kanssaan, lähinnä yököttää koko nainen =(

Mikä avuksi?

M23

Lähetä pirkko tänne,minä kyllä keksin käyttöä tuollaiselle kakkapyllylle eikä pienet pierut haittaa.

t.mies.

Vierailija
40/122 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkaava pieru paljastaa veltot lantionalueen lihakset ja huonot ruokailu- ja liikuntatottumukset!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi