Menetin seksihalut tyttöystävääni kohtaan kun hän
pieraisi edessäni. Ollaan oltu yhdessä puoli vuotta ja tuo oli ensimmäinen kerta kun hän päräytteli edessäni. Nyt ei haluta kyllä yhtään harrastaa seksiä hänen kanssaan, lähinnä yököttää koko nainen =(
Mikä avuksi?
M23
Kommentit (122)
Vierailija kirjoitti:
En ihmettelisi jos aloittaja olisi minun mies. Mieheni valittaa aina kun pieraisen. Ollaan oltu n. Puolivuotta yhdessä ja hänkin on 23... Mieheni kyllä panee minua edelleen mutta sanoo että minun pitäisi olla naisellinen ja piereskellä salaa. Tilaisuuden koittaessa pieraisen lisää ja sanon että saan kotonani piereskellä missä haluan jos en kelpaa tälläisena voi etsiä uuden naisen.
Sitten alkaa aina että "no en halua uutta, ei se oikeasti haittaa.." jjoo
Heikko mies sinulla, toteaisi vaan että "hyvä on", ja seuraisi ehdotustasi. Suomestakin löytyy vielä naisia jotka osaavat käyttäytyä ja ottaa muut huomioon.
En ihmettelisi jos aloittaja olisi minun mies. Mieheni valittaa aina kun pieraisen. Ollaan oltu n. Puolivuotta yhdessä ja hänkin on 23... Mieheni kyllä panee minua edelleen mutta sanoo että minun pitäisi olla naisellinen ja piereskellä salaa. Tilaisuuden koittaessa pieraisen lisää ja sanon että saan kotonani piereskellä missä haluan jos en kelpaa tälläisena voi etsiä uuden naisen.
Sitten alkaa aina että "no en halua uutta, ei se oikeasti haittaa.." jjoo