Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder on pilannut miehet

Vierailija
10.12.2015 |

Nykyään kaikenlaiset peruspetteritkin käyttäytyvät kuin naisten miehet, eli heillä on ties kuinka monta naista kierrossa ja nirsoilevat naisseuran suhteen. Se hyvä (tai ehkä kuitenkin huono) puoli heissä on, että kertovat paljon avoimemmin toiminnastaan kuin nämä naistenmieheksi syntyneet tapaukset. Mulle on parikin sanonut, että Tinderin takia ei kyllä ole kiinnostusta seurustella, että ennen siihen helpommin lähti kun naisen saaminen baarista oli ja on edelleen kaikkea muuta kuin itsestäänselvyys. Nykyään kuulemma vaativat naisilta paljon enemmän kuin ennen ja ihastuvat paljon harvemmin.

On se kiva naisena tapailla näitä pukkeja. Ennen oli niin paljon helpompi löytää sitoutumishaluisia ja suorastaan roikkuviakin miehiä. Nykyään tuntuu että lähes kaikilla miehillä on pelimiestyylisesti mennyt se ihastumisrefleksi pois päältä ja voivat paneskella vaikka vuosia ennen kuin joku nainen vie jalat alta. Tavallinen romanttinen nainen, joka ei halua kymmeniä tai satoja seksikumppaneita vuodessa, ainoastaan häviää tässä. Ennen nettideittailulla oli vähän sellainen maine, että siellä ovat epätoivoiset, mielenterveysongelmaiset ja seksiriippuvaiset. Tinderiin pitäisi saada jotenkin tartutettua tuo sama leima, ettei deittailu muuttuisi vain miesten panoareenaksi.

Kommentit (635)

Vierailija
601/635 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
602/635 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alas tälläiset miesviha ketjut.

Muutenkin on jo todettu, että kevytkenkäiset naiset ovat pilanneet miehet ja maailman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/635 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurin osa miehistä ei saa tinderissä edes yhtä matchia. sitten on se pieni joukko miehiä, joita haluavat kaikki naiset. ne harvat miehet joutuvat tyydyttämään kaikki tinderin naiset. ei ole helppoa heilläkään.

Vierailija
604/635 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder ja nettideittailu on tehnyt entistä vaikeampaa löytää nainen koska miehistä on valtavasti ylitarjontaa ja lisäksi se houkuttelee joitain naisia siihen deittailuun niin ettei halua keskittyä kehenkään tai pyörittää muuten vaan montaa yhtaikaa. Onhan se vallan eri juttu kun normaalisti partneri etsitään tuttavapiiristä mutta yhtäkkiä onkin kaikki lähistön miehet tarjolla. Tinder on pilannut koko deittailukulttuurin ja tuskin enää kukaan deittailee niinkuin ennen tindereitä

Vierailija
605/635 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen testannut tinderiä muutaman kerran vuosien mittaan. Mitään vakavaa en ole löytänyt. Ihmisistä on tullut tosi lyhytjänteisiä ja ulkonäkökeskeisiä. Minustakin. Siihen tuo äpin käyttö vaan johtaa. Alkaa tuntua siltä, että kaikki miehet haluaa pelkkää seksiä. No totta kai mä valitsen siihen sit mahdollisimman komean tyypin.

Vierailija
606/635 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä on miehiä huomattavasti enemmän, kuin naisia ja valtaosa naisista harrastavat seksiä vain muutaman prosentin kanssa miehistä. Tämä tarkoittaa sitä, että ainoastaan muutama mies käy pökkimässä suurinta osaa naisista ja suurin osa miehistä ei juuri tinderistä hyödy, koska vinouman vuoksi naiset eivät pidä enää tavallisen näköistä miestä haluttavana. 

Vierailija
607/635 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syf kirjoitti:

Tinderissä on miehiä huomattavasti enemmän, kuin naisia ja valtaosa naisista harrastavat seksiä vain muutaman prosentin kanssa miehistä. Tämä tarkoittaa sitä, että ainoastaan muutama mies käy pökkimässä suurinta osaa naisista ja suurin osa miehistä ei juuri tinderistä hyödy, koska vinouman vuoksi naiset eivät pidä enää tavallisen näköistä miestä haluttavana. 

Vinouma sulla on vammaisessa päässäs

Vierailija
608/635 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syf kirjoitti:

Nainen ei halua pikkupoikaa jolle potentiaalinen raskaus näyttäytyy vankilatuomiona. Naiset tahtoo miehen joka ei pelaile seksin anto kerroilla eli mieti oliko liikaa ja liian aikaisin tai liian vähän liika myöhään.

Vierailija
609/635 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syf kirjoitti:

Vinouma sulla on vammaisessa päässäs

Totuus ei muutu miksikään sen kertojaa haukkumalla. Häpeä!

Vierailija
610/635 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen testannut tinderiä muutaman kerran vuosien mittaan. Mitään vakavaa en ole löytänyt. Ihmisistä on tullut tosi lyhytjänteisiä ja ulkonäkökeskeisiä. Minustakin. Siihen tuo äpin käyttö vaan johtaa. Alkaa tuntua siltä, että kaikki miehet haluaa pelkkää seksiä. No totta kai mä valitsen siihen sit mahdollisimman komean tyypin.

Näinhän se menee.

Mutta näkisin että ei syy tähän tilanteeseen ole siinä Tinderissä, vaan meissä ihmisissä jotka sitä tinderiä käytämme.

Tinder ei itsessään ole pinnallinen ja ulkonäkökeskeinen, vaan me ihmiset jotka käytämme tinderiä, teemme siitä sellaisen. Omilla valinnoillamme.

T. Hyvin ulkonäkökeskeinen tinderöijä

Vierailija
611/635 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo koskaan ollut Tinderissa

Vierailija
612/635 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderiin ja nettideittailuun on jouduttu sortumaan täälläkin. Olen jo pitkään halunnut uuteen suhteeseen mutta sopivaa naista ei löydy baareista muuta kuin pelkkää huomiota hakevia ja nettideittailupuolella on todella hiljasta koska miehistä ylitarjontaa ja useasti naiset ei vastaa edes.

Eniten musertaa tämä yksinäisyys kun ei ole semmosia kavereita kuvioissa kenen kautta tapais uusia ihmisiä ja ehdokkaita. Olen kotibileissä ja kaverien kautta aiemmin tavannut usein kiinnostavia tyyppejä ja löytänyt sutinaa mutta deittisovelluksissa homma ei vaan toimi.... Monilla muilla on isot koulupiirit ja muuta ja sieltä sutinaa riittää helposti. Luoja että aikuisena on vaikea saada ihan kavereita

Mies 31

Vierailija
613/635 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HAHAHAHAHAHAAH

Kyllä ne naiset on enemmän pilalle menneet kuin miehet.

Vitosen naiset vaativat vähintään kasin miestä :DDD

Jep ja toistepäin vitosen miehelle usein kelpaa 6-7 nainen ja joskus pienempikin. Naiset siellä kyllä nirsoilee ja miehistä on helkkaristi ylitarjontaa

Vierailija
614/635 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HAHAHAHAHAHAAH

Kyllä ne naiset on enemmän pilalle menneet kuin miehet.

Vitosen naiset vaativat vähintään kasin miestä :DDD

Tästä oon tismalleen samaa mieltä😂😂

M26

Jep. 

Ja ne kasin naiset hyväksyvät ainoastaan 193cm-22cm pankkiiri-lääkäri-malli-palomies-astronautin

Kannattaisiko teidän vitosen miesten siis tehdä johtopäätös ja poistua Tinderistä? Mitä ihmettä siellä roikutte mieltänne pahoittamassa.

Sehän vois olla hyvä idea kunhan te vitosen naiset poistutte samalla oven aukasulla niin ei ne kutosen miehet joudu tuhlaamaan teihin aikaa kun pitäisi olla 8 tason palomies

Vierailija
615/635 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä syytän itse niitä miehiä, jotka ovat Tinderissä irtos:ksin perässä. Itse en halua harrastaa se:siä randomien tai peräti tuntemattomien naisten kanssa, vaan parisuhteessa. Nuorena tein noin muutamia kertoja ja niistä jäi vain huonot muistot (vaikka esim. poikuus lähti sillä tavalla).

Tinderissä on sen sijaan vaikeaa päästä esiin, vaikka oikeasti haluaisin tavallisen, kunnollisen ja kestävän parisuhteen luotettavan naisen kanssa - enkä mitään kevytsuhteita, saati sksisuhteita.

Jos sinulle on noin massiivisesti miehenä tarjolla irtosuhteita ja kevytsuhteita, niin sinulla ei pitäisi olla mitään haasteita joutua parisuhteeseen lähes kenen tahansa naisen kanssa.

Mitä itse tuolla tinderissä olen pyörinyt niin hankala sitä on toisille treffeille naisen kanssa päästä, joskus yritetään keksiä väkisellä syytä ja vaikka ja mitä miksei voi toista kertaa nähdä, oli se sitten huonot yöunet tai huonot housut. Sitten etsitään parempaa kokoajan ja näköjään samat vieläkin pyörii tinderissä, ei se parisuhde kelpaa ei, ei vaikka on koulutus kunnossa, tulot maat ja mannut. Ehkäpä pitää lopettaa urheilu ja alkaa ottamaan viinaa enemmän, kapakoista ne kaveritkin on muijansa löytäneet.

Sen sijaan että alat ryyppäämään, niin suosittelen että panostaisit kaikin mahdollisin tavoin ulkonäkösi parantamiseen.

Jos pystyt upgreidaamaan ulkonäköäsi nykyistä paremmaksi, niin voin vakuuttaa että niitä naisia alkaa sun kanssa treffeille lähteminen kiinnostamaan ihan uudella tasolla.

No sinähän sen asian tiedät, paremmin kuin kukaan muu. Kyllä se vaan on niin, että baareista helpommin löytyy mitä kuvia selailemalla jostain tinderistä, joka loppujen lopuksi ei kerro ihmisestä yhtään mitään. Jos ihminen on vain pärstä kertoimen perässä niin on kyllä vikaa jo mielenterveydessäkin.

No mene ihmeessä baariin, jos sieltä löytyy ilman ulkonäköä helpommin? Itse en ole tätä elämää päässyt miehenä maistamaan, niin en osaa sanoa. Kokemus kyllä kertoo, että urheilijat jyräävät sielläkin.

Naisillahan se onkin tämä asia helpompaa, ei tarvitse paljoa panostaa mihinkään niin on ympärillä pyörijöitä. Sinuna olisin ihan hiljaa...

Kyllä minä sen miehenä tiedän. Tiedän myös miehenä, ettei naisten saaminen ole helppoa yhtään missään ilman poikkeuksellisen hyvää ulkonäköä.

Naisena taas treffipyyntöjä tulee vaikka ei tekisi mitään kunhan pitää huolta itsestään. Masentavan paskaa on tinderit ja nettideitit näin tavismiehenä kun naiset hakee lääkäreitä ja jännämiehiä 🥴

Vierailija
616/635 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Ehkä teidän naistenkin kannattaisi kiinnittää huomiota siihen ketkä tätä länsimaiden mädätystä ajaa? Miesvaltaisilla foorumeilla tämä on ihan valtavirtaa, Vaikka näistä luette Early life osiot ja kiinnitätte huomiota uskontoon:

https://en.wikipedia.org/wiki/Sean_Rad

https://en.wikipedia.org/wiki/Whitney_Wolfe_Herd

Vierailija
617/635 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä olen pilalla? Tinder on minulle epämääräinen sana, jonka merkityksen juuri ja juuri tiedän.

Olen mies, ja sinkku. Eikä tinder kiinnosta ollenkaan. Naiset eivät lähesty minua, enkä minä heitä.

Ketä kiinnostaa mies joka ei jahtaa naisia? Ei kai ketään. Jos joku nainen kiinnostuisi minusta, en panisi vastaan, mutta eihän sellaista tapahdu.

Vierailija
618/635 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä homma että ap ja monien naisten mielestä täällä tinder on pilannut miehet vaikka käyttäjistä on noin 80 % miehiä ja 15-20 % naisia. Jos tuolla laskusuhteella ei löydy miestä niin kyllä on ihan oma syy nirsoudessa ettei löydy.. Myöskin jos panet niitä 5% osuutta mallitason miehiä sieltä ja yllätyt ettet olekkaan ainoa pano ja nainen olet kyllä tyhmä kuin saapas. Parikin naispuolista kaveria näytti heidän tindereitä ja oli pitkä rivi osumia sekä 5 kpl semmosia keistä miettivät kenen kanssa treffeille menis. Jos itse miehenä saisin vaikka 5 kiinnostavaa naista joista saisi valita kenet treffeille ottaisin olisin todella onnessani.  Tinder naisille ei vaan kelpaa mikään kun pidetään itseä jonain jumalan tasoisena. Väittäisin että jos miehille olis sovellus missä 80 % naisia ja vain murto-osa miehiä sieltä löytys kumppani valtavan monelle miehelle helposti

Vierailija
619/635 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy on ihan siinä että vitosen perus miehelle usein kelpaa 4-7 nainen ja joskus pienempikin mutta 5 tason ja 4 tasonkin naiset on laittaneet riman sinne vähintään 8-10 tasolle miehissä. Sitten ihmetellään kun ei ne miehet kiinnostu joilla niitä naisia riittää. Ihan tindernaisten oma syy

Vierailija
620/635 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ollut kovin säväyttävää tuo tinderin miestarjonta. Koulutuksesta riippumatta käytöstavat oli ihan liian monella hakusessa. En ala puhumaan seksistä ihmisen kanssa, jota en ole koskaan tavannut. En myöskään pidä siitä, että miehet yrittävät päästä lähempään kontaktiin heti ekoilla treffeillä. Osa sankareista olisi ollut tulossa suoraan mun luo. Idiootit!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän