Liekkö raskaana
Onko muita joilla ollut alapään särkyä vasemman munasarjan kohdalla, kipuilee vasempaan häpyluuhun? Siis tämä ehkä suurin syy miksi epäilen olevani raskaana ja menkat on myöhässä pari päivää, ei ole ihan säännölliset ollut lähiaikoina. Outoja tunteita muutenkin ollut alavatsan vasemmalla puolen..ei siis koskaan ennen mitään tällaista ollut. Testiin ajattelin ainakin ensiviikkoon odottaa vielä.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nasu kirjoitti:
Mua huvittaa täälä nämä keskenkasvuset teinit jotka tulee aukoon päätä, eivätkä vois asiallisesti keskustella. Eipä kyllä hitusenkaan ole klamydian oireita :D. Kannattaa varmaan perehtyä tarkemmin klamydiaan. Kokeneena sen voin sanoa..
Kokemukset klamydiasta kertookin silkasta kypsyydestä ja sillä kannattaakin kerskua:D Joo joo sait sen tietämättäsi parisuhteessa, jossa. blaa blaa...
Raskauden oireisiin ei kuulu kivut.
Kahvit näppäimistöllä..
Tällaisen laukominen kertookin kypsyydestä ja tietojen tasosta! :D
Googlasin raskauden oireet. Aloitusta vastaavist kivuista ei mainittu mitään.
Google - tuo ehtymätön ja erehtymätön tietolähde. Mä olen raskaana 7+3, ja raskaus alkoi nimenomaan aloittajan kuvaamin oirein, joista kysyin neuvolassa. Neukku sanoi, että se on aivan normaalia. Sen lisäksi kun munasarjaa lakkasi särkemästä, kipu siirtyi kohtuun menkkamaiseksi jomotukseksi. Kun jomotus lakkasi, aloin olla huolissani että mikä nyt on kun mihinkään ei satu.
Mulla oli tuollaista ja syyksi paljastui 8 cm kokoinen endometriooma munasarjassa ja endometrioosi. Kysta ja siinä ollut munasarja poistettiin munanjohtimen kera ja samalla siivottiin endokylvöä.
Luulisi, että sen jokainen tietää itse joka tänne palstalle kirjoittelee. Siis "fixua" tarkoitan. Tarkoitan lähinnä asiallisesti kirjoittavaa/käyttäytyvää.
Tuota endometrioosia olen itsekkin miettinyt, mutta katsoo nyt tuleeko niitä menkkoja sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli tuollaista ja syyksi paljastui 8 cm kokoinen endometriooma munasarjassa ja endometrioosi. Kysta ja siinä ollut munasarja poistettiin munanjohtimen kera ja samalla siivottiin endokylvöä.
Tulipa nyt kirjoitettua hassusti. Siis munasarja ja siinä ollut kysta poistettiin...piti kirjoittaa. :D
Kyllä suomen kieltä osaamaton olen :) en vain satu kirjoittamaan aina ihan kirjakielellä. Ja niinkuin aijemmin sanoin on mahdotonta että olisi klamydia. Ellei mies ole pettänyt.. Tuosta edellisestä onkin vuosia ja tällä hetkellä uusi kumppani ollut jo 2 vuotta ja testeissä on käyty molemmat.
Lienetkö raskaana?
Lieneekö endoakin oireidesi takana?
Kaksi kysymystä:
1) Vastaaja 23 tai muut tietäjät. Miten endometrioosi todetaan? Millä tutkimuksilla tai kokeilla? Oon aivan varma, että mulla on edometrioosi (useat oireet viittaisi siihen), mutta lääkärit ovat tyytyneet pelkästään papa-kokeiden napsimiseen ja ultraamiseen. Ultrassa ei ole näkyny mitään muuta, kuin epäselviä joustamattomia alueita (jotain kiinnikkeitä?). Ja lääkärit eivät ole edes ottaneet puheeksi endon mahdollisuutta.
2) Jos raskaus on kohdun ulkopuolinen, näyttääkö raskaustesti plussaa?
Nasu kirjoitti:
Luulisi, että sen jokainen tietää itse joka tänne palstalle kirjoittelee. Siis "fixua" tarkoitan. Tarkoitan lähinnä asiallisesti kirjoittavaa/käyttäytyvää.
Onko tälläinen ohi aiheen kirjoittelu fixua?! Onko ainostaan myötäily asiallista kirjoittamista vai saako mielipide olla erilainen. Aloittaja on jo päättänyt, että hän on raskaana ja eikä huomio muita mielipideitä ja heidät määritellään keskenkasvuiseksi teineiksi, jotka esim. ehdottivat klamydiaa.
Kyllä otan huomioon kaikki vaihtoehdot ja en todellakaan ole päättänyt että olen raskaana :D mutta tuo LIEKKÖ KLAMYDIA, niin kyllähän tuosta huomaa että turhanpäiväistä vittuilua, kun pitää tuota liekkö sanaa toistella. Nämä tämmöset ihmiset ei ole tosissaan näissä keskusteluissa mukana. Kunhan haluavat ärsyttää..minä onneksi varauduin siihen.
Sinä ainakin taisit ottaa itseesi koko keskustelun. Minä tulin kysymään, onko muilla ollut tällaisia oireita heti raskauden alussa. Jos on klamydiassa ollut näitä oireita niin senkin voisi ilmaista tavalla että..onko mahdollisuutta että olisi klamydia? Kun kuulostavat sen oireilta jne..
Keskenkasvuisella tarkoitin lähinnä tuota kommenttia, mikä on toisena. Siis tuo viimekesäinen..
No onhan tuo totta ja varmasti kaikilla oireilee vähän eri tavalla. Empä ollut itsekkään tästä tietoinen, kun luulin virtsatulehdukseksi ja yllättäin olikin klamydia. Ei itse tarvitse tuota klamydiaa enempää miettiä, kun se ei ole edes mahdollista. Ja miehellä ei ollut minkäänlaisia oireita missään vaiheessa ollut eli yllätyksenä tuli hänellekkin.