Meidän perhe on siirtänyt bisneksensä kokonaan K-kauppoihin
S-mafiaan verrattuna kaupat (etenkin K-Supermarketit, K-Citymarket) ovat huomattavasti viihtyisämpiä. Ei tunnu siltä kuin kävelisi suoraan takaisin 90-luvulle, toisin kuin Prismassa. Valikoima on parempi, toki hieman hintavampi. Mutta tästä epäsuorana boonuksena kaupassa on vähemmän suuhengittäjiä tukkimassa käytäviä, eläkeläisiä jahtaamassa 5snt alennuksia, alkoholisteja, nistejä yms. vähävaraisia. Ja pitkään Prismassa asioineena meille oli täysi shokki, että isossa supermarketissa on mahdollista pitää enemmän kuin 3 kassaa auki samanaikaisesti. Edes pahimpaan ruuhka-aikaan ei tarvitse ikinä jonottaa paria minuuttia kauempaa kassalla.
Viimeinen niitti oli, kun S-mafia ilmoitti, että alkaa boikotoimaan israelista tuotuja tuotteita. Ärsyttävää vasemmistolaista hyvesignalointia.
Kommentit (19)
Ei tulisi mieleenkään ruokkia kusettavaa k-kauppiasta
Vierailija kirjoitti:
Ei tulisi mieleenkään ruokkia kusettavaa k-kauppiasta
Millä tapaa kusettavat?
S-ryhmä on punikkien kauppa, siksi emme käy siellä.
Citymarketit oli viihtyisiä tai ainakin sinne päin, uusi look esim. Lahti Paavola niin voi prkl.
Ikävä tuottaa sulle pettymys mutta minä työmarkkinatuella elävä asioin pelkästään k ketjussa. Et erottaisi minua muista asiakkaista. Ihan samoja ruokia ostan kuin sinäkin.
Eikös ne S-ryhmän kaupat ole demarien suosimia kauppoja? Itse asioin K-supermarketissa joka on lähikauppa ja hyvä sellainen ja joskus tulee käytyä myös Citymarketissa, Intersportista tulee ostettua urheiluvaatteita ja -kenkiä ja sieltäkin saa bonuksia samoin kuin K-Raudasta. K-ruokakauppojen ja S-ryhmän ruokakauppojen hintaero ei taida olla manittava, K-kaupoissa on paljon hyviä tarjouksia ja plussaetuja, tuotteet ovat hyvälaatuisia ja minun makuuni, paljon on myös lähituottajien tuotteita ja palvelu pelaa hyvin ja K-ruokasovellus on myös erinomainen.
Vierailija kirjoitti:
K-ketju on boikotoinut Israelia jo vuosia.
Hauskaa, ap innostuu.
Pitääkin näköjään siirtyä S-marketin asiakkaaksi täysin, toivottavasti seilää ei tapaa kaltaisiasi
Koen päinvastoin. K epämiellyttävä, kallis ja osaksi tunkkainen, likainen. Outoa porukkaa hiihtää ja ruuhka. Vaikka onhan sielläkin muutama ok tuote. S kallistunut.
Mitkä bisnekset? Myytte kelloja ja nahkatakkeja?
Evvk. Aivan vi..... sama missä asioit.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä tuottaa sulle pettymys mutta minä työmarkkinatuella elävä asioin pelkästään k ketjussa. Et erottaisi minua muista asiakkaista. Ihan samoja ruokia ostan kuin sinäkin.
Kyllä me huomataan se sika-nauta jauheliha ostoskärryssäsi.
Mitä helevettiä teidän päässä liikkuu?? Pitääkö se politiikka vetää jo kaupan valintaankin mukaan
Suuhengittäjiä tukkimassa käytäviä ?
Mitä helv mä olen missannut ? 🤣😂
K-ketju on boikotoinut Israelia jo vuosia.